abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26494927
Sjeee balen zeg!

Ikzelf gebruikte weleens die bruiningscreme uit een tube, omdat om 1 of andere reden ik helemaal een neger wordt in de zomer, maar mijn gezicht en hals niet... geen idee waarom dat zo is, maar met die creme leek het tenminste nog ergens op .
Het vergde echter wel een aantal pogingen voor ik goed was in het gelijkmatig aanbrengen haha (ff de wenkbrauwen uitpoetsen doet wonderen.. ...)
Maar die shit blijft maar 2 a 3 dagen goed, en dan vervaagt het alweer bij mij, dus doe ik ook niet meer...
Ik moet het maar van de foundation hebben in de zomer

Maar succes met het afschrobben!
pi_26508754
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef Mexoryl het volgende:
Geweldig spul dat DHA. Doet me hier aan denken .

[afbeelding]
't Lijkt wel een vent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26509151
Aan de mensen die zeggen dat het met zon zolang duurt: Het is nog maar even voorjaar!!! Je hebt nog eventjes hoor. Vandaag even lekker in de tuin gezeten en ik zie het al komen, dus het valt allemaal wel mee na een maandje denk ik zo (mits de zon een beetje blijft schijnen natuurlijk). Vaak is het ook zo dat hoe geleidelijker je bruin wordt, hoe mooier het wordt. Ik vind trouwens de zwaar donkerbruine mensen die zonder UV-licht erg wit zijn ook niet mooi meer, maar dat is misschien persoonlijk. Mensen met blond haar die poepbruin zijn bijvoorbeeld.

Bovendien helpt de zon ook tegen m'n nog altijd wat aanwezige acne en zo'n goedje bij de spuiterij vast niet
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:01:05 #104
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26515131
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:57 schreef Ondergrond het volgende:
[afbeelding]
Mooie werk.
Ahv jouw naam wil ik jou toch vragen welke kleur er uiteindelijk op komt. Ga je ook highlighten? Drybrushen misschien? Een matte coating zal wel mooi zijn.

Ontopic:
Hebben ze niet gewoon beknibbeld op de hoeveelheid tanning vloeistof. Of is misschien jouw huidstructuur niet egaal of zo?
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_26518491

*probeert wat zinnigs te zeggen...

dinsdag 26 april 2005 @ 15:05:26 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26520642
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef Henno het volgende:
Aan de mensen die zeggen dat het met zon zolang duurt: Het is nog maar even voorjaar!!! Je hebt nog eventjes hoor. Vandaag even lekker in de tuin gezeten en ik zie het al komen, dus het valt allemaal wel mee na een maandje denk ik zo (mits de zon een beetje blijft schijnen natuurlijk). Vaak is het ook zo dat hoe geleidelijker je bruin wordt, hoe mooier het wordt. Ik vind trouwens de zwaar donkerbruine mensen die zonder UV-licht erg wit zijn ook niet mooi meer, maar dat is misschien persoonlijk. Mensen met blond haar die poepbruin zijn bijvoorbeeld.

Bovendien helpt de zon ook tegen m'n nog altijd wat aanwezige acne en zo'n goedje bij de spuiterij vast niet
ik geniet ook elke dag van het geweldige weer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:10:40 #107
33189 RM-rf
1/998001
pi_26520765
Die mensen die de hele dag in de zon zitten... die lachen vast minder als de werkloosheids- en arbeidsongeschiktheidsuitkeringen eens flink gekort worden en dat slappe onderwijs eens wat sterkere 'prestatienormen' aanhoudt ..

Iig kun je vaak een zekere arbeidsmoraal vaak wel aflezen aan de huidskleur
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:09:00 #108
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26521887
Ik wacht altijd gewoon op de zon.
Maarja, de modepikkies willen er tegenwoordig blijkbaar vanaf april al schijtbruin bijlopen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_26524203
Zou je je niet willen laten poedercoaten. Ik weet alleen niet zo goed welke ral kleur je nodig hebt.
pi_27779002
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:01 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou je je in vredesnaam bruin willen laten spuiten in een cabine?
Omdat sommige mensen mooi EN gezond bruin willen worden. Ik en veel vriendinnen gaan regelmatig in de cabine en worden allemaal mooi egaal bruin - niemand ziet het verschil. De TS heeft waarschijnlijk niet genoeg spul op handen/voeten gebruikt en zichzelf niet goed uitgesmeerd of op laten drogen. Of wel en er was iets in de cabine mis

Ik snap niet waarom mensen het zo raar vinden, want jullie zitten zomers wel allemaal te bakken in de zon - dit is gewoon een alternatief daar van.
pi_27779346
kutschop

wordt de TS er weer aan herrinnerd, nu het ws al lang is weggetrokken
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:03:19 #112
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27779429
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
kutschop

wordt de TS er weer aan herrinnerd, nu het ws al lang is weggetrokken
gelukkig hebben we de foto's nog.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27779512
Kick
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:10:29 #114
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_27779606
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_27780266
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:48 schreef xelektra het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen mooi EN gezond bruin willen worden. Ik en veel vriendinnen gaan regelmatig in de cabine en worden allemaal mooi egaal bruin - niemand ziet het verschil. De TS heeft waarschijnlijk niet genoeg spul op handen/voeten gebruikt en zichzelf niet goed uitgesmeerd of op laten drogen. Of wel en er was iets in de cabine mis

Ik snap niet waarom mensen het zo raar vinden, want jullie zitten zomers wel allemaal te bakken in de zon - dit is gewoon een alternatief daar van.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')