't Lijkt wel een vent.quote:Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef Mexoryl het volgende:
Geweldig spul dat DHA. Doet me hier aan denken.
[afbeelding]
Mooie werk.quote:
ik geniet ook elke dag van het geweldige weerquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef Henno het volgende:
Aan de mensen die zeggen dat het met zon zolang duurt: Het is nog maar even voorjaar!!! Je hebt nog eventjes hoor. Vandaag even lekker in de tuin gezeten en ik zie het al komen, dus het valt allemaal wel mee na een maandje denk ik zo (mits de zon een beetje blijft schijnen natuurlijk). Vaak is het ook zo dat hoe geleidelijker je bruin wordt, hoe mooier het wordt. Ik vind trouwens de zwaar donkerbruine mensen die zonder UV-licht erg wit zijn ook niet mooi meer, maar dat is misschien persoonlijk. Mensen met blond haar die poepbruin zijn bijvoorbeeld.
Bovendien helpt de zon ook tegen m'n nog altijd wat aanwezige acne en zo'n goedje bij de spuiterij vast niet
Omdat sommige mensen mooi EN gezond bruin willen worden. Ik en veel vriendinnen gaan regelmatig in de cabine en worden allemaal mooi egaal bruin - niemand ziet het verschil. De TS heeft waarschijnlijk niet genoeg spul op handen/voeten gebruikt en zichzelf niet goed uitgesmeerd of op laten drogen. Of wel en er was iets in de cabine misquote:Op zondag 24 april 2005 14:01 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou je je in vredesnaam bruin willen laten spuiten in een cabine?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
kutschop![]()
wordt de TS er weer aan herrinnerd, nu het ws al lang is weggetrokken![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:48 schreef xelektra het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen mooi EN gezond bruin willen worden. Ik en veel vriendinnen gaan regelmatig in de cabine en worden allemaal mooi egaal bruin - niemand ziet het verschil. De TS heeft waarschijnlijk niet genoeg spul op handen/voeten gebruikt en zichzelf niet goed uitgesmeerd of op laten drogen. Of wel en er was iets in de cabine mis![]()
Ik snap niet waarom mensen het zo raar vinden, want jullie zitten zomers wel allemaal te bakken in de zon - dit is gewoon een alternatief daar van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |