abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 01:28:40 #126
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26466102
quote:
op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
vrouwen zakken in marktwaarde naarmate ze ouder worden. mannen niet.
ja, ik kan niet eens zakken in marktwaarde, of kan ik een negatieve waarde hebben?
For great justice!
  zondag 24 april 2005 @ 01:45:29 #127
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26466322
quote:
op zondag 24 april 2005 01:28 schreef qyroz het volgende:
ja, ik kan niet eens zakken in marktwaarde, of kan ik een negatieve waarde hebben?
hier nog zo'n figuur! het was niets, is niets en zal ook nooit wat worden.
actually, i don't give a damn
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26467018
nou ik was dus uit.
en ja ik ben nog single :/
en het was ruk
en allemaal geile mans personen wilde me wel even half aanranden :/
van dat vieze gedans bah.
pi_26467065
quote:
op zondag 24 april 2005 02:58 schreef maryse het volgende:
nou ik was dus uit.
en ja ik ben nog single :/
en het was ruk
en allemaal geile mans personen wilde me wel even half aanranden :/
van dat vieze gedans bah.
meen je dat echt je denkt toch niet dat wij allemaal zo slecht zijn
  zondag 24 april 2005 @ 03:09:05 #130
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26467090
@maryse: wrong place, wrong time dus. volgende keer beter
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26467091
quote:
op zondag 24 april 2005 03:06 schreef junction het volgende:

[..]

meen je dat echt je denkt toch niet dat wij allemaal zo slecht zijn
van die 16 jarige jongentjes die denken dat het leuk is om achter je te gaan staan en dan een soort van neuk bewegingen te maken
whehehehehe..

en tja dan wilde ik dus weg.
staan er twee van die heikneuters in de weg. dus ik zo mag ik er langs?
en zij: kusje !
en ik: mag ik er door !
en zij: kusje !
en ik: mag iker door !!

en na 10x kon het :/
pi_26467097
quote:
op zondag 24 april 2005 03:09 schreef msxuser het volgende:
@maryse: wrong place, wrong time dus. volgende keer beter
ik zag wel een leuk achtig iemand
maar die is 16 dacht ik :/
pi_26467117
quote:
op zondag 24 april 2005 03:09 schreef maryse het volgende:

[..]

ik zag wel een leuk achtig iemand
maar die is 16 dacht ik :/
das idd minder, maar ligt er ook aan waar je op stap gaat dan
als je op stap gaat ben dan wel zeker dat je het naar je zin hebt
pi_26467133
quote:
op zondag 24 april 2005 03:12 schreef junction het volgende:

[..]

das idd minder, maar ligt er ook aan waar je op stap gaat dan
als je op stap gaat ben dan wel zeker dat je het naar je zin hebt
aandacht is wel leuk :/ daar niet van. alleen jammer dat het aandacht was van die foutje mannetjes
ik vond het sowieso niet echt leuk. vriendin was jarig, zouden met mensen uitgaan. nou dan verwacht ik dat ze misschien wel 5 minuten van haar tijd aan mij besteed. nou niet echt, alleen maar met haar vriendje klef doen en ik stond er naast. :/ gezellig

ik ga wel nieuwe vrienden of zo zoeken.
pi_26467174
volgens mij ligt het daar aan, heb je het net uitgemaakt met je vriend?
of was het gewoon niet een van je beste vriendinnen?
pi_26467207
quote:
op zondag 24 april 2005 03:19 schreef junction het volgende:
volgens mij ligt het daar aan, heb je het net uitgemaakt met je vriend?
of was het gewoon niet een van je beste vriendinnen?
uitgemaakt :/ nee joh de laatste keer dat ik een vriendje had was jij nog niet geboren. ze kent hem iets van 3 maanden of zo. en tja.. als je mij uitnodigt om mee uit te gaan ter ere van jouw verjaardag, vind ik het niet echt gezellig als je dan de hele tijd met je vriend staat de kleffen. en ik dan met de vriend van die vriend sta.
en dat is die gast van een paar topics terug.

ik snap wel dat je in het begin niet van elkaar af kunt blijven, maar na 1 maand officieel "verkering" te hebben mag je ook weer je aandacht op de rest van het gezelschap richten van mij. vraag me dan gewoon niet mee uit en ga alleen met hem.
pi_26467230
quote:
op zondag 24 april 2005 03:22 schreef maryse het volgende:

[..]

uitgemaakt :/ nee joh de laatste keer dat ik een vriendje had was jij nog niet geboren. ze kent hem iets van 3 maanden of zo. en tja.. als je mij uitnodigt om mee uit te gaan ter ere van jouw verjaardag, vind ik het niet echt gezellig als je dan de hele tijd met je vriend staat de kleffen. en ik dan met de vriend van die vriend sta.
en dat is die gast van een paar topics terug.
die gast van een paar topics terug heb ik (nog) niet gelezen. maar heb je er dan niks over gezegd dat ze zo deed? of is het niet echt van je beste vriendinnen (zie vorige post?)
maar volgens mij was ik wel geboren hoor de laatste keer dat jij een vriendje had, of het moet voor 1984 zijn geweest
pi_26467253
quote:
op zondag 24 april 2005 03:27 schreef junction het volgende:

[..]

die gast van een paar topics terug heb ik (nog) niet gelezen. maar heb je er dan niks over gezegd dat ze zo deed? of is het niet echt van je beste vriendinnen (zie vorige post?)
maar volgens mij was ik wel geboren hoor de laatste keer dat jij een vriendje had, of het moet voor 1984 zijn geweest
bij wijze van spreken.
oh.. nou over wat voor gasten ik achter me aan krijg is niet heel boeiend verder.
nou ze is juist een hele goede vriendin van me :/ en sinds ze met hem gaat is er minder tijd voor mij. dat snap ik ook wel want een vriendje kost tijd. alleen jammer dat het van onze vriendschap tijd afgaat :/
en tja.. ik heb het idee dat hij mij een beetje aan het vervangen is. ze roept wel de hele tijd van "ja ik spreek echt nog wel af met m'n vriendinnen hoor, zo ben ik niet de hele tijd alleen met een vriendje"

ze spreekt dan ook wel af maar dan is hij er. en dan zoenen ze alleen maar. en dan heb ik er nog niks aan. heb er niks van gezegd. volgende keer als we uitgaan zeg ik wel dat ik niet mee wil omdat ik er niks aan vind als zij alleen maar met elkaar bezig zijn.
pi_26467294
tja ik weet niet waar je vandaan komt, en ik ben dan ook maar een jongen maar volgens mij zijn ze gewoon nu heel verliefd op elkaar, maar dat blijft niet altijd zo. misschien moet je gewoon eens zeggen dat je echt persoonlijk met haar wilt praten. ik heb dit probleem al vaker meegemaakt en dan bij jongens, maar wij laten ons echt meeslepen door meiden , misschien is dat wel andersom bij haar??
  zondag 24 april 2005 @ 03:40:00 #140
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_26467306
quote:
op zondag 24 april 2005 01:28 schreef qyroz het volgende:
of kan ik een negatieve waarde hebben?
ik heb zojuist overlegd met god, en normaal gesproken doen we dit soort dingen niet, maar nu je er zo uitdrukkelijk om vraagt: ja, q, jij kunt een negatieve waarde hebben.

gefeliciteerd.
pi_26467307
quote:
op zondag 24 april 2005 03:37 schreef junction het volgende:
tja ik weet niet waar je vandaan komt, en ik ben dan ook maar een jongen maar volgens mij zijn ze gewoon nu heel verliefd op elkaar, maar dat blijft niet altijd zo. misschien moet je gewoon eens zeggen dat je echt persoonlijk met haar wilt praten. ik heb dit probleem al vaker meegemaakt en dan bij jongens, maar wij laten ons echt meeslepen door meiden , misschien is dat wel andersom bij haar??
ja leuk. maar die twee uurtjes dat we uit zijn mogen ze zich wel inhouden van mij. of gewoon de helft ervan inhouden. ik ken meer stelletjes die heel verliefd zijn en die doen ook niet zo. daar kun je nog gewoon lol mee hebben. en dat zijn dan ook vriendinnen van mij.

ik heb nu gewoon besloten maar niet meer met haar uit te gaan. ga wel met iemand anders en als het uit is/ ze minder verliefd zijn of hij er niet bij is wil ik wel weer met haar.
pi_26467324
op zich was het wel leuk. vanavond gezien dat ik toch nog enige marktwaarde heb

en ik erger me er ook gewoon aan dat ze in mijn bijzijn ook als we niet uitgaan gewoon bij haar thuis aan elkaar gaan friemelen en zo van die zoete woordjes in elkaar oor fluisteren.
hallo ik ben er ook nog !!!!!!!!!!
pi_26467334
quote:
op zondag 24 april 2005 03:40 schreef maryse het volgende:

[..]

ja leuk. maar die twee uurtjes dat we uit zijn mogen ze zich wel inhouden van mij. of gewoon de helft ervan inhouden. ik ken meer stelletjes die heel verliefd zijn en die doen ook niet zo. daar kun je nog gewoon lol mee hebben. en dat zijn dan ook vriendinnen van mij.

ik heb nu gewoon besloten maar niet meer met haar uit te gaan. ga wel met iemand anders en als het uit is/ ze minder verliefd zijn of hij er niet bij is wil ik wel weer met haar.
dat is volgens mij ook de goede conclusie, als je er nu over begint denkt ze toch dat je jaloers bent. maar wel een slet zeg dat ze zich zo te koop gooit
sorry had ik niet mogen zeggen
pi_26467346
ze heeft ook wel een beetje de code verbroken door verliefd te worden.
:/

dat vind ik denk ik ook wel stom.

en die vriend vind ik ook niet eens zo aardig.

want ik kende hem eerder en toen deed ie aardig
stelde ik hem aan haar voor
kregen ze wat
werd ik zo een beetje genegeerd etc.

:/ lekker dan. ik ben niet jaloers.
ik vind het gewoon irritant en ik erger me er aan.

iedereen zou gewoon single moeten zijn
pi_26467353
quote:
op zondag 24 april 2005 03:43 schreef junction het volgende:

[..]

dat is volgens mij ook de goede conclusie, als je er nu over begint denkt ze toch dat je jaloers bent. maar wel een slet zeg dat ze zich zo te koop gooit
sorry had ik niet mogen zeggen
te koop gooien? hoe bedoel je ? ze zoenen alleen maar en zo heel verliefd en friemelig doen ze.
het is niet dat ik het haar niet gun maar ik zou het leuker vinden als het uit was.
  zondag 24 april 2005 @ 03:49:39 #146
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_26467373
quote:
op zondag 24 april 2005 03:47 schreef maryse het volgende:
het is niet dat ik het haar niet gun maar ik zou het leuker vinden als het uit was.
stelling: maryse is niet jaloers.
pi_26467376
als je verliefd wordt heb je geen codes meer, tenminste ik niet
maar dit begint een beetje op slowchat te lijken, dus dat mag eigenlijk niet
maar feel free to contact me zie profiel
pi_26467386
quote:
op zondag 24 april 2005 03:49 schreef broer het volgende:

[..]

stelling: maryse is niet jaloers.

over die vorige.
vanaf 30+ zien de meeste mannen er ook niet zo appetijtelijk meer uit hoor :/
je hebt uitzonderingen
pi_26467396
quote:
op zondag 24 april 2005 03:47 schreef maryse het volgende:

[..]

te koop gooien? hoe bedoel je ? ze zoenen alleen maar en zo heel verliefd en friemelig doen ze.
ik bedoel te zich te koop gooien aan jouw, geen aand8 geven enzo, dat vind ik je vrienden verraden oftewel je te koop gooien
pi_26467520
ik snap niks van vrouwen, ik word helemaal gek.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')