je doet concessies ja, althans, ik heb dat gevoel en het benauwt me soms. het hoort erbij.quote:op zondag 24 april 2005 19:26 schreef thisbe het volgende:
[..]
wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zit![]()
of misschien ben ik wel een beetje te rationeel ingesteld
15 uur seks? was het zo slecht dat het zo lang duurde voordat iemand eindelijk tot een climax kwam?quote:op zondag 24 april 2005 17:24 schreef thisbe het volgende:
ik denk dat je niet goed gelezen hebt tranceptortje, ik heb het over ongeveer 15 uur seks.![]()
en nou stop ik met dit offtopic geleuter
nee hoor, ze overdrijft een beetje. maar dat is oke.quote:op zondag 24 april 2005 19:39 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
15 uur seks? was het zo slecht dat het zo lang duurde voordat iemand eindelijk tot een climax kwam?
ik denk toch echt dat je veel minder nadelen aan een persoon kunt vinden waar je volop verliefd op bent (als je ze überhoubt al wilt zien) dan de zelfde persoon waar je een 2 jarige relatie mee hebt. (wel speelt hierin het leren kennen ook een rol natuurlijk)quote:op zondag 24 april 2005 19:26 schreef thisbe het volgende:
[..]
wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zit![]()
of misschien ben ik wel een beetje te rationeel ingesteld
ja je hebt wel gelijk. alleen maakt verliefdheid een beetje een gekooid dier van je van mij althans de rationaliteit is ver te zoeken, maar ik probeer me er altijd aan alle macht aan vast te houdenquote:op zondag 24 april 2005 19:36 schreef nozem het volgende:
[..]
je doet concessies ja, althans, ik heb dat gevoel en het benauwt me soms. het hoort erbij.
verliefdheid is geenzins een middel om van al je trubbels af te komen. als je al slecht in je vel zat dan verdwijnt dat niet door een ontluikende liefde, misschien even, maar de kern van je probleem verdwijnt niet. het lost dus geen zak op en dat bedoel ik ook niet. als ik slecht in mijn vel zit en ik vind iemand echt leuk dan zal dat nooit een reden zijn om een prille relatie af te kappen, dat bedoel ik.
het idee dat de mens in zowat alle situaties rationaal handelt is eigenlijk vanaf begin 20e eeuw al in onbruik geraakt. klamp je dus niet vast aan die schijnrationaliteit. ik vind jou ook leuk.quote:op zondag 24 april 2005 19:47 schreef thisbe het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk. alleen maakt verliefdheid een beetje een gekooid dier van je van mij althans de rationaliteit is ver te zoeken, maar ik probeer me er altijd aan alle macht aan vast te houden![]()
quote:op zondag 24 april 2005 19:50 schreef nozem het volgende:
[..]
het idee dat de mens in zowat alle situaties rationaal handelt is eigenlijk vanaf begin 20e eeuw al in onbruik geraakt. klamp je dus niet vast aan die schijnrationaliteit. ik vind jou ook leuk.
het feit dat ze nog steeds wakker zijn zegt ook wel wat.quote:op zondag 24 april 2005 19:50 schreef frenkie het volgende:
15 uur is ook meer kwantiteit dan kwaliteit natuurlijk
och, in mijn gabbertijd bleef ik geregeld 2 etmalen achter elkaar wakker.quote:op zondag 24 april 2005 19:54 schreef frezer het volgende:
[..]
het feit dat ze nog steeds wakker zijn zegt ook wel wat.
je had toch wat met een meisje uit dit topic?quote:op zondag 24 april 2005 20:07 schreef weirdmicky het volgende:
ik kwam gister in de discotheek er ook achter dat als je de keuze hebt tussen het aanspreken van een verlegen meisje of een stoer dansend meisje...ga dan nooit voor de verlegen. wat een kutwijf
wat mij opvalt is dat vooral kleine(re) vrouwen/meisjes vaak enorme krengen kunnen zijn. het is net als met honden. de groten grommen hooguit een keer, de kleintjes beginnen gelijk gemeen te bijten en te blaffenquote:op zondag 24 april 2005 20:07 schreef weirdmicky het volgende:
ik kwam gister in de discotheek er ook achter dat als je de keuze hebt tussen het aanspreken van een verlegen meisje of een stoer dansend meisje...ga dan nooit voor de verlegen. wat een kutwijf
middelmatige uitziende vrouwen hebben vaak de grootste bek, daar mannen zich massaal het eerst daarop wagen. ik hou niet echt van verlegen, teruggetrokken vrouwen over het algemeen al zijn er natuurlijk (zoals bij alles) uitzonderingen.quote:op zondag 24 april 2005 20:07 schreef weirdmicky het volgende:
ik heb hele goede ervaringen met kleine meisjes eigenlijk, hele lieve meisjes. misschien overcompenseren ze hun lengte wel wat, maar alleen maar lieverds ontmoet eigenlijkquote:op zondag 24 april 2005 20:11 schreef msxuser het volgende:
[..]
wat mij opvalt is dat vooral kleine(re) vrouwen/meisjes vaak enorme krengen kunnen zijn. het is net als met honden. de groten grommen hooguit een keer, de kleintjes beginnen gelijk gemeen te bijten en te blaffen
helaas moet ik (zeker vanwege m'n lengte) het toch in die hoek blijven zoeken...
quote:op zondag 24 april 2005 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
je had toch wat met een meisje uit dit topic?
where is it all now?
![]()
dan ben ik juist heel lievquote:op zondag 24 april 2005 20:11 schreef msxuser het volgende:
[..]
wat mij opvalt is dat vooral kleine(re) vrouwen/meisjes vaak enorme krengen kunnen zijn. het is net als met honden. de groten grommen hooguit een keer, de kleintjes beginnen gelijk gemeen te bijten en te blaffen
helaas moet ik (zeker vanwege m'n lengte) het toch in die hoek blijven zoeken...
vermoedelijk ben jij >1.85m. bij lange kerels zijn ze meestal inderdaad poeslief. in de tijd dat ik nog regelmatig uitging (tegenwoordig helemaal niet meer) heb ik regelmatig dit soort situaties gezien. waarschijnlijk dat het inderdaad wel iets met compenseren te maken heeft.quote:op zondag 24 april 2005 20:17 schreef tranceptor het volgende:
ik heb hele goede ervaringen met kleine meisjes eigenlijk, hele lieve meisjes. misschien overcompenseren ze hun lengte wel wat, maar alleen maar lieverds ontmoet eigenlijk
quote:
normale lengte dus, maar voor mij is dat 'lang'.quote:op zondag 24 april 2005 20:35 schreef maryse het volgende:
ja. 175 :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |