abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26481084
quote:
op zondag 24 april 2005 19:26 schreef thisbe het volgende:

[..]

wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zit

of misschien ben ik wel een beetje te rationeel ingesteld
je doet concessies ja, althans, ik heb dat gevoel en het benauwt me soms. het hoort erbij.

verliefdheid is geenzins een middel om van al je trubbels af te komen. als je al slecht in je vel zat dan verdwijnt dat niet door een ontluikende liefde, misschien even, maar de kern van je probleem verdwijnt niet. het lost dus geen zak op en dat bedoel ik ook niet. als ik slecht in mijn vel zit en ik vind iemand echt leuk dan zal dat nooit een reden zijn om een prille relatie af te kappen, dat bedoel ik.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26481157
quote:
op zondag 24 april 2005 17:24 schreef thisbe het volgende:
ik denk dat je niet goed gelezen hebt tranceptortje, ik heb het over ongeveer 15 uur seks.

en nou stop ik met dit offtopic geleuter
15 uur seks? was het zo slecht dat het zo lang duurde voordat iemand eindelijk tot een climax kwam?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26481191
quote:
op zondag 24 april 2005 19:39 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

15 uur seks? was het zo slecht dat het zo lang duurde voordat iemand eindelijk tot een climax kwam?
nee hoor, ze overdrijft een beetje. maar dat is oke.
  zondag 24 april 2005 @ 19:44:24 #279
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26481269
quote:
op zondag 24 april 2005 19:26 schreef thisbe het volgende:

[..]

wat een onzin dat je veel concessies zou doen als je verliefd bent, net alsof je dan ineens al je pricipes laat varen! alsof een verliefdheid ervoor zorgt dat je niet meer met jezelf in de knoop zit

of misschien ben ik wel een beetje te rationeel ingesteld
ik denk toch echt dat je veel minder nadelen aan een persoon kunt vinden waar je volop verliefd op bent (als je ze überhoubt al wilt zien) dan de zelfde persoon waar je een 2 jarige relatie mee hebt. (wel speelt hierin het leren kennen ook een rol natuurlijk)
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_26481334
quote:
op zondag 24 april 2005 19:44 schreef frezer het volgende:
überhoubt al wilt

sorry.
pi_26481349
quote:
op zondag 24 april 2005 19:36 schreef nozem het volgende:

[..]

je doet concessies ja, althans, ik heb dat gevoel en het benauwt me soms. het hoort erbij.

verliefdheid is geenzins een middel om van al je trubbels af te komen. als je al slecht in je vel zat dan verdwijnt dat niet door een ontluikende liefde, misschien even, maar de kern van je probleem verdwijnt niet. het lost dus geen zak op en dat bedoel ik ook niet. als ik slecht in mijn vel zit en ik vind iemand echt leuk dan zal dat nooit een reden zijn om een prille relatie af te kappen, dat bedoel ik.
ja je hebt wel gelijk. alleen maakt verliefdheid een beetje een gekooid dier van je van mij althans de rationaliteit is ver te zoeken, maar ik probeer me er altijd aan alle macht aan vast te houden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 24 april 2005 @ 19:48:39 #282
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26481386
en ik had nog wel zo mijn best gedaan op de puntjes op de u!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_26481427
quote:
op zondag 24 april 2005 19:47 schreef thisbe het volgende:

[..]

ja je hebt wel gelijk. alleen maakt verliefdheid een beetje een gekooid dier van je van mij althans de rationaliteit is ver te zoeken, maar ik probeer me er altijd aan alle macht aan vast te houden
het idee dat de mens in zowat alle situaties rationaal handelt is eigenlijk vanaf begin 20e eeuw al in onbruik geraakt. klamp je dus niet vast aan die schijnrationaliteit. ik vind jou ook leuk.
  zondag 24 april 2005 @ 19:50:35 #284
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26481438
15 uur is ook meer kwantiteit dan kwaliteit natuurlijk
pi_26481504
quote:
op zondag 24 april 2005 19:50 schreef nozem het volgende:

[..]

het idee dat de mens in zowat alle situaties rationaal handelt is eigenlijk vanaf begin 20e eeuw al in onbruik geraakt. klamp je dus niet vast aan die schijnrationaliteit. ik vind jou ook leuk.
heu waar ging het ook alweer over
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 24 april 2005 @ 19:54:09 #286
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26481535
quote:
op zondag 24 april 2005 19:50 schreef frenkie het volgende:
15 uur is ook meer kwantiteit dan kwaliteit natuurlijk
het feit dat ze nog steeds wakker zijn zegt ook wel wat.
pi_26481739
quote:
op zondag 24 april 2005 19:54 schreef frezer het volgende:

[..]

het feit dat ze nog steeds wakker zijn zegt ook wel wat.
och, in mijn gabbertijd bleef ik geregeld 2 etmalen achter elkaar wakker.
pi_26481828
ik kwam gister in de discotheek er ook achter dat als je de keuze hebt tussen het aanspreken van een verlegen meisje of een stoer dansend meisje...ga dan nooit voor de verlegen. wat een kutwijf
pi_26481896
quote:
op zondag 24 april 2005 20:07 schreef weirdmicky het volgende:
ik kwam gister in de discotheek er ook achter dat als je de keuze hebt tussen het aanspreken van een verlegen meisje of een stoer dansend meisje...ga dan nooit voor de verlegen. wat een kutwijf
je had toch wat met een meisje uit dit topic?

where is it all now?

zondag 24 april 2005 @ 20:11:16 #290
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26481919
quote:
wat mij opvalt is dat vooral kleine(re) vrouwen/meisjes vaak enorme krengen kunnen zijn. het is net als met honden. de groten grommen hooguit een keer, de kleintjes beginnen gelijk gemeen te bijten en te blaffen
helaas moet ik (zeker vanwege m'n lengte) het toch in die hoek blijven zoeken...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26482060
quote:
middelmatige uitziende vrouwen hebben vaak de grootste bek, daar mannen zich massaal het eerst daarop wagen. ik hou niet echt van verlegen, teruggetrokken vrouwen over het algemeen al zijn er natuurlijk (zoals bij alles) uitzonderingen.
quote:
op zondag 24 april 2005 20:11 schreef msxuser het volgende:

[..]

wat mij opvalt is dat vooral kleine(re) vrouwen/meisjes vaak enorme krengen kunnen zijn. het is net als met honden. de groten grommen hooguit een keer, de kleintjes beginnen gelijk gemeen te bijten en te blaffen
helaas moet ik (zeker vanwege m'n lengte) het toch in die hoek blijven zoeken...
ik heb hele goede ervaringen met kleine meisjes eigenlijk, hele lieve meisjes. misschien overcompenseren ze hun lengte wel wat, maar alleen maar lieverds ontmoet eigenlijk
pi_26482294
quote:
op zondag 24 april 2005 20:10 schreef nozem het volgende:

[..]

je had toch wat met een meisje uit dit topic?

where is it all now?

hoe kom je daar nou bij, dan waren we beiden toch niet single meer?
pi_26482335
en het gekke was, dat meisje voelde zich idd heel wat, terwijl ze niet eens echt lekker was. ik had niet zin in veel moeite, dus ik dacht een makkelijke catch. dat viel alleen tegen

toen ik dr daarna continue naar me zag kijken terwijl ze op een krukje zat en ik nog aan het dansen was met veel mooiere meisjes, keek ze al helemaal niet blij wat ik dus al zei...kutwijf.
pi_26482345
quote:
op zondag 24 april 2005 20:11 schreef msxuser het volgende:

[..]

dan ben ik juist heel liev
  zondag 24 april 2005 @ 20:31:24 #295
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26482389
quote:
op zondag 24 april 2005 20:29 schreef maryse het volgende:

[..]

dan ben ik juist heel liev
lange vrouw?
  zondag 24 april 2005 @ 20:34:49 #296
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26482483
quote:
op zondag 24 april 2005 20:17 schreef tranceptor het volgende:
ik heb hele goede ervaringen met kleine meisjes eigenlijk, hele lieve meisjes. misschien overcompenseren ze hun lengte wel wat, maar alleen maar lieverds ontmoet eigenlijk
vermoedelijk ben jij >1.85m. bij lange kerels zijn ze meestal inderdaad poeslief. in de tijd dat ik nog regelmatig uitging (tegenwoordig helemaal niet meer) heb ik regelmatig dit soort situaties gezien. waarschijnlijk dat het inderdaad wel iets met compenseren te maken heeft.
pi_26482497
quote:
op zondag 24 april 2005 20:31 schreef anthraxx het volgende:

[..]

lange vrouw?
ja. 175 :/

is er nog een stelling ?
  zondag 24 april 2005 @ 20:39:24 #298
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26482586
quote:
op zondag 24 april 2005 20:31 schreef anthraxx het volgende:
lange vrouw?
quote:
op zondag 24 april 2005 20:35 schreef maryse het volgende:
ja. 175 :/
normale lengte dus, maar voor mij is dat 'lang'.
heb trouwens 1x meegemaakt dat een vrouw in een doodgewoon gesprek tegen me zei: "ik heb er echt geen moeite mee als m'n vriend kleiner is dan ik". helaas voor haar zag ik een lengteverschil van 20cm niet zitten, want dan heb ik verdorie een keukentrapje nodig om d'r recht in de ogen te kunnen kijken.
(was overigens wel een verdomd lekker ding... )
  zondag 24 april 2005 @ 20:40:47 #299
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26482618
ik vind 't allemaal leuk hoor, beetje bijkletsen enzo, maare:

wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn? wachten? netwerken? spieren kweken / afvallen? veel naar de kroeg? ...?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 24 april 2005 @ 20:42:55 #300
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26482660
spieren kweken en afvallen is sowieso al mijn normale bezigheid. veel naar de kroeg ga ik niet. ik houd het maar op wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')