Kopen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:36 schreef superheist het volgende:
Bij de 'Chilout' boven in de bijenkorf in A'dam kan je deze dingen toch ook kopen?
Nee, anders kan ie ontploffen ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorIk snap alleen die dop niet.... Die is niet hersluitbaar?
Sufquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, anders kan ie ontploffen ofzo
Beugeltje zit er voor de sier aan.
Als je em los breekt en er andersom aanhangt, werkt ie wel.
En Jumbo is inderdaad de enigste supermarkt in nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef seilram het volgende:
![]()
Ik had mijn zinnen helemaal gezet om met koninginnenacht dus uit een grolsch-blik-beugel te gaan lopen zuigen.
Heeft die stomme Jumbo ze hier gewoon niet!!!![]()
zou jij er een kilometer voor om fietsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:00 schreef gfree het volgende:
[..]
En Jumbo is inderdaad de enigste supermarkt in nederland.
fietsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou jij er een kilometer voor om fietsen
Nee, ik heb er een thuis.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou jij er een kilometer voor om fietsen
Ik woon 200 meter van de (oude)Grolsch fabriek af.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:11 schreef Roellio het volgende:
Ik ga 'm morgen gelijk kopen. Ik was er al een paar keer langs gelopen in de supermarkt maar nu ik de exacte werking van het stukje geavanceerde techniek heb vernomen van de TS zal ik tot de aankoop overgaan!
Dáár zit al helemáál niemand op te wachtenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef Adfundum het volgende:
Schijnt ook op Heineken blikjes te passen![]()
* nixxx jaloers is... bij c1000 hadden ze hem niet.. of erg goed verstopt...quote:
Jij hebt ook geen verstand van bier...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Leuk zo'n ding, alleen jammer dat je dan wel 11 blikjes van dat vieze Grolsch Twentekanaalwater weg moet drinken.
Ik wacht wel tot Heineken/Hertog Jan/Warsteiner wat bedenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |