In de oerversie uitteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
de bom van doemaar
Het klinkt gothic of sympho-achtig, maar geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2005 13:57 schreef dolle_hond het volgende:
welk nummer van wie?
When the still sea conspires an armor
And her sullen and aborted
Currents breed tiny monsters
True sailing is dead
Awkward instant
And the first animal is jettisoned
Legs furiously pumping
Their stiff green gallop
And heads bob up
Poise
Delicate
Pause
Consent
In mute nostril agony
Carefully refined
And sealed over
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef belsen het volgende:
Laat ik eens een onzinnige gok doen op Atlantis van Donovan Leich.
Hey Belsen, de stand klopt niet... ik sta zo'n 25 plaatsen te laag (in mijn dromen danquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
de sortering klopt iig niet, want met 58 sta ik onder bartrid met 56quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Belsen, de stand klopt niet... ik sta zo'n 25 plaatsen te laag (in mijn dromen dan)
Niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de sortering klopt iig niet, want met 58 sta ik onder bartrid met 56
belsen zat beterquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar ik denk dat het Jim Morisson is met American Prayer
neequote:Op zaterdag 23 april 2005 16:02 schreef peaceman het volgende:
Als Belsen meer in de richting zat, zou je denken dat je aan Bob Dylan moet denken....
die volgde uit de rebus van belsen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:14 schreef DaisyDuke het volgende:
The Doors - Moonlight Drive
dat is t eerste woord van de twee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Horse?
Dat rolde uit Google.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is t eerste woord van de twee.
ik begrijp inmiddels wel waarom belsen hierop kwam, nofi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |