jij ook een goedemorgen !quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:57 schreef Yosomite het volgende:
Hè, ik wilde net gaan slapen,
maar alvast een goede morgen...
Ik zoek kanonnenvoerquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:58 schreef het_fokschaap het volgende:
we zijn hier net zo lekker aan het klieken
Ik wil wel iemand roepen heurquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:08 schreef Yosomite het volgende:
Is het mogelijk om in tijden van grote nood, mods van andere topics te verzoeken ons uit deze poel des verderfs te trekken.
De mod-loze poel?
Leuk LUPA! Gefeliciteerd en succes met de reviews.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!!! Zien jullie wat er achter mijn naam staat?Ik ben vanaf nu boekreviewer voor de FP!
![]()
![]()
Feest!
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Een goedemorgen iedereen.
quote:Alicey en Lupa samen?
quote:Belooft dat veel goeds?
quote:Nieuwe TT nieuwe ideeën?
Het gaat vast goed komen, zelfs het weer werkt mee.quote:Veel plezier in het Rotterdamse vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!!! Zien jullie wat er achter mijn naam staat?Ik ben vanaf nu boekreviewer voor de FP!
![]()
![]()
Feest!
Krijgen reviewers trouwens geen welkomsttopic en/of toegang tot het crewforum? Ik zie nl. nog geen welkomsttopic voor Luupje..quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En doe de FP-crew de groeten van me
Hee, Haushofer is er ook nog!quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:29 schreef Yosomite het volgende:
Zoals je terug kunt lezen waren wij vanacht heel bang dat jullie er miscchien niet meer waren.
We hebben van de de elanden hulp gekregen.
Modjes-loze fora leiden tot anarchie.
Uiteraard ben ik voor dit soort modjes-ondermijnende activiteiten watn zij leiden tot inspiratie:
Hegels: these - antithese - synthese gedachtengang
Maar ik ben toch wel blij dat jullie weer terug zijn (van dromenland)
Hmmm, normaal wordt er meteen welkomsttopic geopend, soms zelfs al voor het nieuwe crewlid toegang heeft. Maar misschien heeft de eindredacteur dat over het hoofd gezien oid.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Krijgen reviewers trouwens geen welkomsttopic en/of toegang tot het crewforum? Ik zie nl. nog geen welkomsttopic voor Luupje..
Maak ik er wel eentje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, normaal wordt er meteen welkomsttopic geopend, soms zelfs al voor het nieuwe crewlid toegang heeft. Maar misschien heeft de eindredacteur dat over het hoofd gezien oid.
Ik heb op straat geschreeuwd: Haus, Alicey!quote:
Gefeliciteerd ! Gratis boeken enzo? Hoeveel moet je gaan lezen elke week?quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
![]()
Feest!
Ja, ik was al kwart voor 8 wakker...quote:
Mooie tijd toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik was al kwart voor 8 wakker...![]()
gefeliciteerd. is er al een boek gereviewed ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
![]()
Feest!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
![]()
Feest!
Je hebt nog geen crew-profiel gemaakt!quote:Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Je bent niet de enige die nieuwsgierig is sly, getuige de whispers die ik krijg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Lupa Gefeliciteerd!
En veel plezier in R'dam met Alicey en je lief (waarvan ik nog steeds nieuwsgierig ben wie het is)
MUUS!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:42 schreef MUUS het volgende:
Puhlak!
Ik kom er dan nog eerlijk voor uit, maar ik geloof niet dat dat me dan uiteindelijk een onthulling gaat opleverenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die nieuwsgierig is sly, getuige de whispers die ik krijg.
Niet van mij in ieder geval, maar wie weet is Lupa nog een keer in een goede bui. Je kan ook het geluk hebben dat hij zich zelf meldt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kom er dan nog eerlijk voor uit, maar ik geloof niet dat dat me dan uiteindelijk een onthulling gaat opleveren![]()
Ik bedoelde ook van Lupa hoor, ik ga probeer nooit mensen iets te ontfutselen dat ze van een ander niet mogen zeggen.edit: behalve als het gaat om een kadootje dat voor mij bestemd is; dan is alles geoorloofd om erachte te komen wa thet isquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet van mij in ieder geval, maar wie weet is Lupa nog een keer in een goede bui. Je kan ook het geluk hebben dat hij zich zelf meldt.
Hahaha dat laatste is inderdaad moeilijk te bedwingbare nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook van Lupa hoor, ik ga probeer nooit mensen iets te ontfutselen dat ze van een ander niet mogen zeggen.edit: behalve als het gaat om een kadootje dat voor mij bestemd is; dan is alles geoorloofd om erachte te komen wa thet is![]()
Inderdaad, vannacht postte MUUS zomaar in deze topic!quote:Het is geen WFL-er heb ik begrepen, dus als er zich iemand zomaar een nieuwe meldt, moet ik dus op gaan letten op hints
Terwijl het eigenlijk juist leuk is om je door de inhoud van een pakje te laten verrassenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha dat laatste is inderdaad moeilijk te bedwingbare nieuwsgierigheid.
Maar volgens mijn info is MUUS een vrouw en woont ze niet in R'damquote:Inderdaad, vannacht postte MUUS zomaar in deze topic!
Volgens mij hebben alle vrouwen zo'n beetje die tic hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk juist leuk is om je door de inhoud van een pakje te laten verrassen
Ach, iedereen zijn tik
Je hebt op de herkenningspunten gelet zo te zien.quote:Maar volgens mijn info is MUUS een vrouw en woont ze niet in R'dam
Hee, ik heb wel opgelet, hoor![]()
Ik ga verder geen hints geven, ik probeer alleen na te gaan hoeveel jullie weten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
Meer heeft ze nog niet losgelaten volgens mij
Had jij nog hints dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |