abonnement Unibet Coolblue
pi_26444441
Ik ben bezig om iets te downloaden met Edonkey.
Nu was deze bijna klaar (99%) en toen ben ik weg gegaan.
6 uur daarna ging ik kijken of de download was afgerond, maar ik zag dat deze op
'completing 40%' stond. Toen ik dit zag begon de download terug te tellen tot uiteindelijk weer 58%. Hoe kan dit?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:44:50 #2
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_26445287
Edonkey controleert of wat hij gedownload heeft ook echt onderdeel is van wat hij hoort te downloaden, als blijkt dat het niet goed binnengekomen is, probeert 'ie 't opnieuw
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_26445325
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:44 schreef DJ_Scuff het volgende:
Edonkey controleert of wat hij gedownload heeft ook echt onderdeel is van wat hij hoort te downloaden, als blijkt dat het niet goed binnengekomen is, probeert 'ie 't opnieuw
Maar het kan toch niet zo zijn dat er bijna 50% (zo'n 500 MB) fout gedownload is?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:48:50 #4
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_26445368
tuurlijk wel
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:49:25 #5
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_26445382
gewoon laten doorlopen, hij geeft vanzelf aan als hij klaar is....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_26445793
Zijn de .part, .met en .bak bestanden niet zo te openen met een of ander programma?
Want ik zie dat alles wel helemaal gedownload is, maar het zou eigenlijk een .rar file moeten worden. Alleen omdat het bij het completen fout is gegaan is dit nog niet gebeurd.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_26446252
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:06 schreef partyyboyy het volgende:
Zijn de .part, .met en .bak bestanden niet zo te openen met een of ander programma?
Want ik zie dat alles wel helemaal gedownload is, maar het zou eigenlijk een .rar file moeten worden. Alleen omdat het bij het completen fout is gegaan is dit nog niet gebeurd.
Alles is wel gedownload, maar in die files zitten fouten. Daarom download hij stukken nu opnieuw. Het lijkt er dus wel helemaal te zijn, maar het is er nog niet. Ga je bestanden openen, dan blijkt je bestand nog corrupt te zijn.
pi_26446581
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Alles is wel gedownload, maar in die files zitten fouten. Daarom download hij stukken nu opnieuw. Het lijkt er dus wel helemaal te zijn, maar het is er nog niet. Ga je bestanden openen, dan blijkt je bestand nog corrupt te zijn.
Ik heb de .part en .met bestanden nu gecomplete met: MetFileRegenerator
Er is nu een .rar bestand. En deze heb ik uitgepakt en hierin zit een .cue en .bin bestand.
Ik zal eens kijken of ze toch werken
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_26457088
Hij doet het
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_26457136
Vroeger of later gaat dat spel vastlopen hoor
pi_26457153
tvp
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26457251
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:56 schreef Tha_T het volgende:
Vroeger of later gaat dat spel vastlopen hoor
en hoezo dan?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  Lieve Belg zaterdag 23 april 2005 @ 18:13:28 #13
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_26457455
omdat er mogelijke corrupte bestanden inzitten
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_26457619
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:13 schreef Jump het volgende:
omdat er mogelijke corrupte bestanden inzitten
Daarom
pi_26458067
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:13 schreef Jump het volgende:
omdat er mogelijke corrupte bestanden inzitten
maar het spel is wel goed geļnstalleerd en ik heb het al een paar uur gespeeld en het loopt nog steeds niet vast dus het lijkt me sterk
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')