abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 23:01:01 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_26444176
Sinds ik in februari 2001 hier op FOK! postte dat ik met genealogie (stamboomonderzoek) bezig was en mijn kwartierstaat postte hebben velen in dat topic mensen gevonden met een gelijke hobby. Sommigen zelfs blijkbaar verwant aan elkaar. Tips alom werden uitgewisseld mbt onderzoeksmogelijkheden en vindingen. Ook ik ben nog altijd bezig, op het moment met de familie Brouwer uit Rheden en de familie Letterie, maar ook nog wat andere takken.

Het vorige deel is hier te vinden:
Je eigen genealogie en kwartierstaat

Mensen veel plezier met het nieuwe deel en hopelijk kunnen we allemaal weer nieuwe dingen ontdekken.

Oh, en als eenieder (Natalie, Lex, Nuongirl, Angelic1 etc) hier direct onder ff laat weten met welke knooppunten ze bezig zijn, en welke families, misschien kunnen we elkaar helpen. Mijn lijstje komt ergens dit weekend.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 23:07:16 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_26444361
Lex, Dirck van Brummelen/Richard Bramhall leefde van +/- 1573 (Pontefract, Engeland) tot 1651 (Ravenswaay)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_26444389
Ik ben nu bezig met het invoeren van de genealogie Warbout (1706-heden) vooral op Voorne-Putten. Verder is er niks te vinden over de Utrechtse families van Vreeswijk, de Klerk, de Goede etc. ik hoop dat ik daar ooit nog een genealogie van kan vinden. ik vroeg me ook nog af of er hier iemand weleens veel ontdekt heeft in een archief?
  zaterdag 23 april 2005 @ 09:42:39 #4
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26449016
We hebben reeds een gelijksoortig topic in C&H, namelijk Centraal Stamboomtopic
Ik stel voor dat we hierin verder gaan. Ik zal een copy van de OP van Tara in de eerstgenoemde plaatsen.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')