ik kan me herinneren dat er toestemming van justitie voor nodig was en dat het zelfs nog even door de advocaat werd behandeld in de rechtbank, maar kan het mishebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is ook een ongeschreven afspraak. Opsporing verzocht is toch niet aangeklaagd? De stennis was een discussie of het programma zoiets moreel kon maken.
In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat moet haast wel inderdaad, anders krijg je zoiets niet voor elkaar gebokst. Daarna ook nog eens foto's uitdelen van je vermiste vrouw en kinderen...... de perfecte toneelspeler inderdaad.
Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel grijs gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.quote:
Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef NorthernStar het volgende:
Tussen wel en niet verdacht zit nog een heel gebied van 'een klein beetje verdacht' tot 'grote kans dat hij het is'.
Ik vind de melding in de media dat politie en justitie hem niet ziet als verdachte geen reden om aan te nemen dat het werkelijk zo is/was.
Depressief/wanhopig/verward zou meer mensen moeten zijn opgevallen, op zijn werk misschien? Hij sloeg de hand niet aan zichzelf maar ging foto's uitdelen bij de supermarkt. Die toneelspeler waar jij het over had, psychopaat dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
In topic 2 opperde ik ook al dat het wel een psychopaat moet zijn. Er is nog een andere categorie mens die tot het uitmoorden van zijn of haar gezin in staat is, maar dat zijn depressieve/wanhopige/verwarde mensen. En die plegen daarna of zelfmoord of geven zichzelf meteen aan of laten zich meteen oppakken. In die categorie valt deze man duidelijk niet.
Daar heb je gelijk in. Het is wel duidelijk dat ze de eerste dagen in het duister tasten over wat er gebeurd zou kunnen zijn en ws. met alles rekening hielden. En als er meldingen komen dat ze ergens gezien zijn zet dat de politie natuurlijk op het verkeerde been. Misschien iets teveel waarde gehecht aan die eerste tips van het station ed. Toch in de verkeerde richting gezocht eerst.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.
Moeder en 2 kleine kinderen worden vermist, de hulp van 'het publiek' wordt ingeroepen (en kan soms tot een oplossing leiden) dan vraag je toch (bij een beetje verdacht) bv wie is de week voorafgaande aan de verdwijning iets opgevallen? Wie heeft hen het weekend voor de verdwijning nog gezien, whatever, maar niet louter, wie heeft hen na 07:30 nog gezien, dan ziet het er toch echt naar uit dat je uitgaat van de woorden van de wel/niet/beetje verdachte.
jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
Op een wrange manier is het eigenlijk nog een soort zelfmoord ook, je eigen kinderen vermoorden. Je eigen genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |