quote:
vloe·ken (onov.ww.)quote:
Nou, als ik heel hard mijn teen stoot, doet 'potverdrie' het niet echt, zeg maar. Dat gevoel is heftig en het woord dat er dan uit komt, moet ook heftig zijn. Ik zal niet zo snel iemand uitschelden maar vloeken omdat ik weer eens klunzig ben geweest en daarbij mezelf pijn heb gedaan... ja, dat komt nogal eens voor. En het lucht op ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef Megter het volgende:
Nav deze opmerking......
Waarom dan Zijn of Zijn Zoon's naam misbruiken? Omdat zoveel mensen het doen? Omdat het stoer klinkt? Omdat je zelf niet beseft wat je eigenlijk zegt? Waarom?
Dat zal best, maar geen kip neemt je nu nog serieusquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Megter het volgende:
Ik vind het woord in mijn usericon niet echt een krachtterm
Weet jij de definitie van vloeken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef miss_c het volgende:
Wat ik het ergste vind; erzijn genoeg mensen die vloeken en niet eens een vrouw zijn. Waarom dan het geslachtsdeel van deze mooie wezens misbruiken? Omdat het stoer klinkt? Omdat je zelf niet beseft wat je eigenlijk zegt> waarom?
Vloeken in usericons gelieve achterwege te laten.
En ook niet schril afsteken tegen?????quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Megter het volgende:
[..]
vloe·ken (onov.ww.)
2 schril afsteken tegen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Met vloeken krijg je een zware ijskast naar de 12e verdieping
Nee oke, maar denk dat je mijn reactie ook wel een beetje begrijpt... hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Megter het volgende:
[..]
vloe·ken (onov.ww.)
1 godslasterende woorden spreken, krachttermen gebruiken => een Frans paternoster bidden, Gods naam ijdel gebruiken, ketteren
2 schril afsteken tegen
Dat zegt genoeg over jullie onwetendheidquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zal best, maar geen kip neemt je nu nog serieus.
owkee;quote:
als ik niet in God geloof, hoe kan ik dan zijn naam misbruiken, hij bestaat immers niet?quote:Wat ik het ergste vind; er zijn genoeg mensen die vloeken en niet eens geloven in God. Waarom dan Zijn of Zijn Zoon's naam misbruiken?
Zie onder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Megter het volgende:
[..]
vloe·ken (onov.ww.)
1 godslasterende woorden spreken, krachttermen gebruiken => een Frans paternoster bidden, Gods naam ijdel gebruiken, ketteren
2 schril afsteken tegen
Ik roep dan heel hard KUT AUW g.....de g.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef Blessed het volgende:
[..]
Nou, als ik heel hard mijn teen stoot, doet 'potverdrie' het niet echt, zeg maar. Dat gevoel is heftig en het woord dat er dan uit komt, moet ook heftig zijn. Ik zal niet zo snel iemand uitschelden maar vloeken omdat ik weer eens klunzig ben geweest en daarbij mezelf pijn heb gedaan... ja, dat komt nogal eens voor. En het lucht op ook.
Bien sur, het ligt ook voor de hand!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Nee oke, maar denk dat je mijn reactie ook wel een beetje begrijpt...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over jullie onwetendheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |