abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26441470
ga ik helemaal naar cd-occasions cd occasions in dordrecht. koop daar een auto van die kerel.
vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd. bel ik een ander bedrijf of die even in de computer willen kijken, blijkt dat die daewoo nubira van cd occasions te dordrecht in januari 2005 al 168000 gelopen had. en nu eind april stond de teller op 134000. aangezien het terugdraaien is gebeurd in de periode dat de nubira al bij de bedrijfsvoorraad van cd occasions te dordrecht stond, staat vast dat die oplichter dit zelf nog gedaan heeft ook. En liegen dat hij kan. Dus wees op je hoede voor cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar geen audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want als ze mij oplichten zullen ze dat wel gewoon zijn
wolfje
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:48:35 #2
14453 Spohr
music was my first love...
pi_26442290
Ik vind zelfs die website (www.cd-occasions.nl) er al onbetrouwbaar uitzien.
Hi, I'm a signature virus. Please copy me into you signature to help me spread.
pi_26442718
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef kicken het volgende:
ga ik helemaal naar cd-occasions cd occasions in dordrecht. koop daar een auto van die kerel.
vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd. bel ik een ander bedrijf of die even in de computer willen kijken, blijkt dat die daewoo nubira van cd occasions te dordrecht in januari 2005 al 168000 gelopen had. en nu eind april stond de teller op 134000. aangezien het terugdraaien is gebeurd in de periode dat de nubira al bij de bedrijfsvoorraad van cd occasions te dordrecht stond, staat vast dat die oplichter dit zelf nog gedaan heeft ook. En liegen dat hij kan. Dus wees op je hoede voor cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar geen audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want als ze mij oplichten zullen ze dat wel gewoon zijn
Je staat zeer sterk met het ontbinden van de koopovereenkomst, het eerste wat je moet doen is aangifte, hij heeft je doelbewust opgelicht. Verder op alle mogelijke fora hier inderdaad melding van maken, melden bij de consumentenbond, kortom zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. En als eerste natuurlijk verhaal halen, en gewoon het aankoopbedrag terugvragen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:09:37 #4
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_26442795
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:05 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Je staat zeer sterk met het ontbinden van de koopovereenkomst, het eerste wat je moet doen is aangifte, hij heeft je doelbewust opgelicht. Verder op alle mogelijke fora hier inderdaad melding van maken, melden bij de consumentenbond, kortom zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. En als eerste natuurlijk verhaal halen, en gewoon het aankoopbedrag terugvragen.
Jep, hij zal gewoon de auto terug moeten nemen..

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:10:53 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_26442828
Ach hij heeft gewoon in 3 maanden kei veel gereden, dus hij is gewoon het klokje rond

Ik zou die auto terug doen en aangifte van oplichterij tegen die vent. Naast jou naait hij ook vele onwetende anderen en wie weet wat er nog meer met die auto mis is dat hij je niet vertelde.

Hij is zo strafbaar als maar kan, dus bewijs de maatschappij een dienst en lap hem erbij
pi_26443136
ze hebben wel heel leuk het NAP logo op de site staan maar het bedrijf is dus niet bij bij NAP aangesloten
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:10:57 #7
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26444465
Hoe kan je nu een bedrijf bellen voor de kilometerstand met de nationale autopas behoor je langs te rijden anders kunnen( en mogen) ze geen stand doorgeven.
pi_26444579
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan je nu een bedrijf bellen voor de kilometerstand met de nationale autopas behoor je langs te rijden anders kunnen( en mogen) ze geen stand doorgeven.
Als je belt en je geeft hen de actuele kilometerstand door kan het wel
pi_26446000
Dordrecht zeg je? Moet ik ze gaan stompen
pi_26446390
quote:

vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd.
NAP is een computer systeem, geen pasje, officieel mogen er geen eens uitdraaien van gemaakt worden. Dat je hier in bent getrapt is behoorlijk matig.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_26446811
quote:
Zoiets hoor je toch vóór aankoop na te kijken?

knip-
Dus wees op je hoede voor cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar geen audi bmw citroen peugeot opel volkswagen
knip-

Dus ik kan daar wel zonder zorgen een Alfa Romeo, Fiat of een Saab of een Volvo kopen?

Desondanks erg lullig natuurlijk, en geeft maar weer aan dat veel autobedrijven niet te vertrouwen zijn. Vaak zegt de uitstraling van een bedrijf echter al veel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26448374
Bah wat een klote tent. Smerige oplichters. Ik zou verhaal gaan halen en aangifte doen, ook al kreeg ik het geld terug. Waarschijnlijk zul je hoog en laag moeten springen want zo'n klojo geeft je echt je geld niet terug tenzij het echt niet anders kan. De lokale krant/huis-aan-huisbladen hebben misschien ook wel interesse om zijn 'praktijken' te horen.

Niet pikken, geld terugvragen!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_26456300
CD occasions is dus wel aangesloten bij de NAP:
http://www.nationaleautopas.nl/vraagnap/vragennap.asp?id=1 postcode 3316KA invullen.
Het kan dus lonend zijn eens een mailtje te sturen naar NAP. Misschien neemt dan NAP de honneurs waar, mede omdat de doelstelling van NAP het bestrijden van fraude met tellerstanden is.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_26456695
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef speedfreak1 het volgende:
CD occasions is dus wel aangesloten bij de NAP:
http://www.nationaleautopas.nl/vraagnap/vragennap.asp?id=1 postcode 3316KA invullen.
Het kan dus lonend zijn eens een mailtje te sturen naar NAP. Misschien neemt dan NAP de honneurs waar, mede omdat de doelstelling van NAP het bestrijden van fraude met tellerstanden is.
die wel maar als je hier weer naar kijkt
quote:
Verkoop particulieren via
JWB-Occasions
06 - 54 241 777
Sliedrecht
en de domijnnaam staat ook op:
quote:

CD-Occasions
Parabool 51
3364 DH SLIEDRECHT
Netherlands
en de route weer naar:
quote:
Showroom adres:
Keerweer 20
3316 KA Dordrecht
Al met al een bedrijf om bij weg te blijven dacht ik zo
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:31:31 #15
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26459082
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef Tjabbo het volgende:
domijn
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:39:34 #17
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26463984
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Als je belt en je geeft hen de actuele kilometerstand door kan het wel
Ervaring.

Bij het opgeven van de kilometerstand uit de computer zijn ze namelijk officieel verplicht om de door hun vastgestelde stand op dat moment direct weer te verwerken in het systeem, anders is het zo lek als een mandje.. jij belt en draait de teller even terug tot iets na de stand in de compie.
pi_26464058
De NAP is ook wassen neus met moderne auto's

Je draait gewoon je 100.000 terug naar 30.000 terug tussen 2 grote beurten en APK.
De kilometerstand wordt namelijk alleen gecheckt alsie in de garage komt.
pi_26464065
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ervaring.
M'n zwager
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:45:02 #20
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26464090
Altijd al een raar iemand gevonden.

Maar officieel mogen ze het dus niet doen, praktijk loopt helaas vaak niet parallel aan theorie.
pi_26464462
Zelfs een monteur van een autobedrijf die naar m'n zwager z'n auto keek op marktplaats, voerde zonder te weten wat de werkelijke km-stand was, gewoon de km-stand van marktplaats in

M'n zwager is niet gauw pissed, maar hij heeft die vent maar geadviseerd niet langs te komen voor die auto
pi_26464624
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:45 schreef Patrick281 het volgende:
Altijd al een raar iemand gevonden.
Je kent m'n zwager niet...
pi_26523326
Vreemd, ik heb hier een Auto gekocht die na een maand problemen gaf, viel niet in de garantie maar hij is wel gerepareerd door hem.. KM stand klopte perfect (volgens de Mb dealer..)
pi_61059521
Wat een onzin zeg, je hebt de auto helemaal niet gekocht. Terwijl de BMW die je wilde inruiolen ook niet 100% zuiver was!!! moet je er ook bij vermelden dan.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:02:43 #25
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_61059566
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:58 schreef Nicksick het volgende:
Wat een onzin zeg, je hebt de auto helemaal niet gekocht. Terwijl de BMW die je wilde inruiolen ook niet 100% zuiver was!!! moet je er ook bij vermelden dan.

kutkick trouwens
Jusqu'ici tout va bien
pi_61059832
Een volvo cabrio C70 2.4 T voor maar 12.500 en dan ga jij daar een auto kopen.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:48:57 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_61060118
mmmm.
3 jaar later kan ik niet veel klachten vinden, behalve deze, over cd-occasions.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_61068148
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:58 schreef Nicksick het volgende:
CD okeesjons neem ik aan?

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_65042866
Ik ben naar cd-occasions gegaan en heb er een auto gekocht. Moet eerlijk zeggen, ben heel tevreden!! Ben goed geholpen. Ik heb een NAP pas gehad die ik na heb getrokken en ik kreeg de mogelijkheid de occasion met BOVAG te kopen. Dit heb ik niet gedaan gezien het aantal km`s. Verder vond ik de verkoper/eigenaar open, eerlijk en recht door zee. Kreeg ook nog een goed bedrag terug voor m`n eigen wagen! Mocht je dus overwegen een occasion te kopen ga er gerust eens kijken! Dus ga gerust naar cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar een audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want het is zeker wel een bedrijf dat boven het gemiddelde uit steekt. Doen dus!!
pi_65043827
Go4succes het valt echt niet op dat je hebt geregistreerd voor dit topic hoor
pi_65043894
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef Go4succes het volgende:
Ik ben naar cd-occasions gegaan en heb er een auto gekocht. Moet eerlijk zeggen, ben heel tevreden!! Ben goed geholpen. Ik heb een NAP pas gehad die ik na heb getrokken en ik kreeg de mogelijkheid de occasion met BOVAG te kopen. Dit heb ik niet gedaan gezien het aantal km`s. Verder vond ik de verkoper/eigenaar open, eerlijk en recht door zee. Kreeg ook nog een goed bedrag terug voor m`n eigen wagen! Mocht je dus overwegen een occasion te kopen ga er gerust eens kijken! Dus ga gerust naar cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar een audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want het is zeker wel een bedrijf dat boven het gemiddelde uit steekt. Doen dus!!
En nu vallen ze helemaal door de mand
Volgens mij is Go4succes de eigenaar zelf
pi_65045124
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

echt??
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_65045411
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef 68Chevelle het volgende:
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

echt??
Ja! Echt 1 gemiddeld!!
pi_65045716
Kom op jongens, dit is gewoon een tevreden klant van die oplichtersbende, een slimme klant ook want hij wil geeneens Bovag garantie, das voor mietjes!
Ik zou er ook zo een opel, volkswagen of citroen kopen, beter opgelicht word je nergens
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_65045770
Tja..... wat wil je.....'t is Dordt......daar wil je nog niet eens zitten als je 20 jaar lang terreur op Rotterdam-zuid hebt meegemaakt.
pi_65045812
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef 68Chevelle het volgende:
Tja..... wat wil je.....'t is Dordt......daar wil je nog niet eens zitten als je 20 jaar lang terreur op Rotterdam-zuid hebt meegemaakt.
hoe dichter bij Dordt..
pi_65045822
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Sjonnjoop het volgende:
Kom op jongens, dit is gewoon een tevreden klant van die oplichtersbende, een slimme klant ook want hij wil geeneens Bovag garantie, das voor mietjes!
Ik zou er ook zo een opel, volkswagen of citroen kopen, beter opgelicht word je nergens
Als je een Citroen koopt wordt je overal opgelicht...... baggerbakken
pi_65049568
Topic is btw de 2e/3e hit op google, zullen ze bij corruptdoortrapt occasions best wel last van hebben lijkt me zo Tijd voor een nieuwe bv en naam jongens
pi_65056017
quote:
Ok doen we!!!
pi_65057307
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
Topic is btw de 2e/3e hit op google, zullen ze bij corruptdoortrapt occasions best wel last van hebben lijkt me zo Tijd voor een nieuwe bv en naam jongens
Dat is sowieso goed voor een behoorlijke omzetdrainage en het zal me niks verbazen als ze die verdiend hebben.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 07:43:04 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_65060422
quote:
Moet ik de politie voor je bellen? Blijf kalm, vooral doen wat ze zeggen!
pi_65061423
tegenwoordig krijg je nergens meer een goed bedrag voor je huidige auto, dus dat klopt niet
pi_65079910
iemand dit topic al gemailed naar cd?
pi_65080234
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef fotostarter het volgende:
iemand dit topic al gemailed naar cd?
ze hebben em al gevonden zie 2x hier boven
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:06:49 #46
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65083899
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef Fugie het volgende:
tegenwoordig krijg je nergens meer een goed bedrag voor je huidige auto, dus dat klopt niet
Hey Fugie! Jij in dit reltopic.

Rijd je Porsche tegenwoordig?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_65184976
Ik dacht ik kick dit topic even, lijkt me wel zo goed voor de naam van CD-occasions
pi_65186437
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik dacht ik kick dit topic even, lijkt me wel zo goed voor de naam van CD-occasions
wie?
  zondag 18 januari 2009 @ 21:15:50 #49
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65186716
Mooi werk
pi_65227894
Goed dat ik dit topic lees, had bijna een afspraak gemaakt om te gaan kijken voor een auto..! Of de klacht nou echt serieus is geweest of niet, ik zoek wel verder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')