Je staat zeer sterk met het ontbinden van de koopovereenkomst, het eerste wat je moet doen is aangifte, hij heeft je doelbewust opgelicht. Verder op alle mogelijke fora hier inderdaad melding van maken, melden bij de consumentenbond, kortom zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. En als eerste natuurlijk verhaal halen, en gewoon het aankoopbedrag terugvragen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef kicken het volgende:
ga ik helemaal naar cd-occasions cd occasions in dordrecht. koop daar een auto van die kerel.
vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd. bel ik een ander bedrijf of die even in de computer willen kijken, blijkt dat die daewoo nubira van cd occasions te dordrecht in januari 2005 al 168000 gelopen had. en nu eind april stond de teller op 134000. aangezien het terugdraaien is gebeurd in de periode dat de nubira al bij de bedrijfsvoorraad van cd occasions te dordrecht stond, staat vast dat die oplichter dit zelf nog gedaan heeft ook. En liegen dat hij kan. Dus wees op je hoede voor cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar geen audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want als ze mij oplichten zullen ze dat wel gewoon zijn
Jep, hij zal gewoon de auto terug moeten nemen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:05 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je staat zeer sterk met het ontbinden van de koopovereenkomst, het eerste wat je moet doen is aangifte, hij heeft je doelbewust opgelicht. Verder op alle mogelijke fora hier inderdaad melding van maken, melden bij de consumentenbond, kortom zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. En als eerste natuurlijk verhaal halen, en gewoon het aankoopbedrag terugvragen.
Als je belt en je geeft hen de actuele kilometerstand door kan het welquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan je nu een bedrijf bellen voor de kilometerstandmet de nationale autopas behoor je langs te rijden anders kunnen( en mogen) ze geen stand doorgeven.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef kicken het volgende:
vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd.
Zoiets hoor je toch vóór aankoop na te kijken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef kicken het volgende:
ga ik helemaal naar cd-occasions cd occasions in dordrecht. koop daar een auto van die kerel.
vraag ik om de nationale autopas die hij zei erbij te hebben...zegt ie opeens dat die even zoek is en dat hij die wel nastuurd. bel ik een ander bedrijf of die even in de computer willen kijken, blijkt dat die daewoo nubira van cd occasions te dordrecht in januari 2005 al 168000 gelopen had. en nu eind april stond de teller op 134000. aangezien het terugdraaien is gebeurd in de periode dat de nubira al bij de bedrijfsvoorraad van cd occasions te dordrecht stond, staat vast dat die oplichter dit zelf nog gedaan heeft ook. En liegen dat hij kan. Dus wees op je hoede voor cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar geen audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want als ze mij oplichten zullen ze dat wel gewoon zijn
die wel maar als je hier weer naar kijktquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef speedfreak1 het volgende:
CD occasions is dus wel aangesloten bij de NAP:
http://www.nationaleautopas.nl/vraagnap/vragennap.asp?id=1 postcode 3316KA invullen.
Het kan dus lonend zijn eens een mailtje te sturen naar NAP. Misschien neemt dan NAP de honneurs waar, mede omdat de doelstelling van NAP het bestrijden van fraude met tellerstanden is.
en de domijnnaam staat ook op:quote:Verkoop particulieren via
JWB-Occasions
06 - 54 241 777
Sliedrecht
en de route weer naar:quote:
CD-Occasions
Parabool 51
3364 DH SLIEDRECHT
Netherlands
Al met al een bedrijf om bij weg te blijven dacht ik zoquote:Showroom adres:
Keerweer 20
3316 KA Dordrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je belt en je geeft hen de actuele kilometerstand door kan het wel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:58 schreef Nicksick het volgende:
Wat een onzin zeg, je hebt de auto helemaal niet gekocht. Terwijl de BMW die je wilde inruiolen ook niet 100% zuiver was!!! moet je er ook bij vermelden dan.
CD okeesjons neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:58 schreef Nicksick het volgende:
Wat een onzin zeg, je hebt de auto helemaal niet gekocht. Terwijl de BMW die je wilde inruiolen ook niet 100% zuiver was!!! moet je er ook bij vermelden dan.
En nu vallen ze helemaal door de mandquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef Go4succes het volgende:
Ik ben naar cd-occasions gegaan en heb er een auto gekocht. Moet eerlijk zeggen, ben heel tevreden!! Ben goed geholpen. Ik heb een NAP pas gehad die ik na heb getrokken en ik kreeg de mogelijkheid de occasion met BOVAG te kopen. Dit heb ik niet gedaan gezien het aantal km`s. Verder vond ik de verkoper/eigenaar open, eerlijk en recht door zee. Kreeg ook nog een goed bedrag terug voor m`n eigen wagen! Mocht je dus overwegen een occasion te kopen ga er gerust eens kijken! Dus ga gerust naar cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar een audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want het is zeker wel een bedrijf dat boven het gemiddelde uit steekt.Doen dus!!
Ja! Echt 1 gemiddeld!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef 68Chevelle het volgende:
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
echt??
hoe dichter bij Dordt..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef 68Chevelle het volgende:
Tja..... wat wil je.....'t is Dordt......daar wil je nog niet eens zitten als je 20 jaar lang terreur op Rotterdam-zuid hebt meegemaakt.
Als je een Citroen koopt wordt je overal opgelicht...... baggerbakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Sjonnjoop het volgende:
Kom op jongens, dit is gewoon een tevreden klant van die oplichtersbende, een slimme klant ook want hij wil geeneens Bovag garantie, das voor mietjes!![]()
Ik zou er ook zo een opel, volkswagen of citroen kopen, beter opgelicht word je nergens
Ok doen we!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef Go4succes het volgende:
Ik ben naar cd-occasions gegaan en heb er een auto gekocht. Moet eerlijk zeggen, ben heel tevreden!! Ben goed geholpen. Ik heb een NAP pas gehad die ik na heb getrokken en ik kreeg de mogelijkheid de occasion met BOVAG te kopen. Dit heb ik niet gedaan gezien het aantal km`s. Verder vond ik de verkoper/eigenaar open, eerlijk en recht door zee. Kreeg ook nog een goed bedrag terug voor m`n eigen wagen! Mocht je dus overwegen een occasion te kopen ga er gerust eens kijken! Dus ga gerust naar cd occasions cd-occasions te dordrecht en koop daar een audi bmw citroen peugeot opel volkswagen want het is zeker wel een bedrijf dat boven het gemiddelde uit steekt.Doen dus!!
Dat is sowieso goed voor een behoorlijke omzetdrainage en het zal me niks verbazen als ze die verdiend hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
Topic is btw de 2e/3e hit op google, zullen ze bij corruptdoortrapt occasions best wel last van hebben lijkt me zoTijd voor een nieuwe bv en naam jongens
Precies, bij voorbaat alquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als je een Citroen koopt wordt je overal opgelicht...... baggerbakken
Moet ik de politie voor je bellen? Blijf kalm, vooral doen wat ze zeggen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef Go4succes het volgende:
ze hebben em al gevonden zie 2x hier bovenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef fotostarter het volgende:
iemand dit topic al gemailed naar cd?
Hey Fugie! Jij in dit reltopic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef Fugie het volgende:
tegenwoordig krijg je nergens meer een goed bedrag voor je huidige auto, dus dat klopt niet
wie?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik dacht ik kick dit topic even, lijkt me wel zo goed voor de naam van CD-occasions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |