nog laaaaaang niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je al dronken genoeg om foto's te posten?

ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Crazy for you is toch met Marc Krone?

die whisky komt in je lijstje?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:09 schreef wonderer het volgende:
Bowmore 12 is een twaalfjarige schotse malt whisky uit de Islay streek. Erg lekker, vraag maar aan Twof
Amsterdam was leuk. Even bij Vrolijk naar binnen gewipt voor wat boeken (ik zoek eigenlijk een thriller/detective met een homo rechercheur... maar die schijnen er niet te zijn...) maar nu heb ik "Enduring Love" helaas in vertaling en The line of Beauty van Hollinghurst. Ben benieuwd.
Bij meneer pannekoek een pannenkoek gegeten en daarna naar het Arendsnest om whisky te proeven.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn gaydar behoorlijk afging toen ik hem zag, maar daar durf ik niet meer op te vertrouwen... hij is in ieder geval een geweldig acteur, heel naturel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd op gay.nl aangesproken door een jongen die daar aan meedoet, heb een paar keer heen en weer berichtjes gestuurd en hij blijkt mark te heten maar of dat marc krone is weet ik niet

Een ruime acht. De Macallen 12 een zeven en de Tobermory een mager zesje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
die whisky komt in je lijstje?
welk cijfer?

waar ben je geweest?quote:

cutequote:

idd in een koude ruimte.. en rennen dat de meesten doen..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ beaverhausen, in het echt zag ie er leuker uit !
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
@ petre86, vertel eens wat over domme acties van mensen

Ik ben in Arnhem bij Jules geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar ben je geweest?
in 2 teams, met mijnen? hoelang?
wie heeft er gewonnen?/
( * werkt zelf bij een bedrijf dat ook lasergame doet.. sterker nog.. ik bedien het)

Ik had het niet zo warm. Ik liep rond in een shirtje zonder mouwenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef creno het volgende:
@ andyvie, lasergamen is idd gaaf, je komt binnen in een ijskoude ruimte en je hebt het binnen een minuut bloedje heet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |