abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:26:01 #1
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26434695
http://www.johntitor.com/

Echt, Fake?

... ik denk echt...

o.a:

- de huidige president van de USA zal worden herkozen voor een 2de termijn (is uitgekomen, Bush)

- de president ná hem zal zich voornamelijk richten op zijn eigen agenda ipv. de toenemende rellen (op de rand van burgeroorlog) in Amerika te onderdrukken.
Deze rellen/burgeroorlogen in de USA zullen uitbreken rond 2008 en duren tot 2015.

- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.

- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.

Aantal Quotes van Dhr. Titor:
quote:
A world war in 2015 killed nearly three billion people. The people that survived grew closer together. Life is centered on the family and then the community. I cannot imagine living even a few hundred miles away from my parents.

[ Bericht 37% gewijzigd door Neurotica op 22-04-2005 16:43:57 ]
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_26434789
Wat een briljante OP. .

Doe eens moeite en vertel zelf eens waar het over gaat. Gewoon een link neergooien en verder niks is, is niet gewenst.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26434821
Ja, absoluut echt.
Ik weet zeker dat hij alleen waarheden verkondigt.
De feiten spreken voor zich.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_26434884
quote:
65. The civil war in the United States will start in 2004. I would describe it as having a Waco type event every month that steadily gets worse. The conflict will consume everyone in the US by 2012 and end in 2015 with a very short WWIII.
Klinkt eng!
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:37:33 #5
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26434973
http://johntitor.strategicbrains.com/
quote:
Sure, sure, a time traveler. Why should anyone believe such a cockamamie story? The answer is you shouldn't, at least not yet. Keep a healthy skepticism. But keep an open mind too because there is a strong thread of internal consistency throughout Mr. Titor's story, there is supporting evidence in the form of some fairly detailed photographic documentation and good physical theory about his time travel machine, its design and theory of operation apparently originated with Titor, and most important of all Mr. Titor made a very specific prediction about the near future that should soon prove him to be either a fraud or not: America will soon be engaged in civil war with itself; a civil war that we'll see the beginnings of during 2004 and 2005, escalating until it is indisputable by 2008 ("a general date by which time everyone will realize the world they thought they were living in was over") and "will consume everyone in the US by 2012" (no vague Nostradamus ramblings or Bible-baloney in this stark prediction). Such a scenario seemed sufficiently preposterous at the time this site came online (begun May 2003) that if it does come true, a reasonable person ought to consider that Mr. Titor was probably a genuine time traveler, and that the rest of his story is probably true too.
pi_26434984
Is fake, bestaan al enkele topics over en zoek maar op google naar: "John Titor hoax"

Maar ik moet toegeven dat het een leuk en boeiend verhaal is als je het voor de eerste keer leest.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:06 #7
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435011
tvp
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:06 #8
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26435012
een pagina vol informatie wat Titor vrijgaf over hoe tijdreizen werkt en wat voor apperatuur hij hiervoor gebruikt: http://johntitor.strategicbrains.com/TimeMachine.cfm
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:09 #9
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_26435015
Ik heb de hele site door gelezen ja. Maar ik geloof dat Bush zorgt voor deze burgeroorlog? Niet een president na hem.
Ook een beetje opvallend dat de beruchte datum 2012 in het verhaal voorkomt.

Oja ik heb trouwens ooit ook een site gevonden waar véél gegevens ontkracht werden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_26435046
Die man is een mongooltje en als je er ook maar een klein beetje aan twijfelf ben je zelf ook een mongooltje.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:41:22 #11
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435073
2012 is een rooie draad in een boel verhalen, theorien en/of legendes.
Kometen, Maya's, Cataclysmen, WO3.

Men zegt wel eens dat elk fabeltje een kern van waarheid heeft (...)
pi_26435094
Heeft Titor nu de herverkiezing van Bush opeens voorspeld?
voor november 2004 kon niemand dat uit zijn woorden halen, sommige quotes wezen op een 'andere president', anderen wezen op een conservatieve president in 2005, of zouden aangeven dat de fverkiezingen ongeldig verklaard zouden worden waarna de zittende president doorging ...

verder, volgens Titor brak de wereldoorlog uit nav. onlusten bij de presidentsverkiezingen eind 2004, begin 2005 ...

leuk dat die datum nu opeens al is opgeschoven naar 2008
quote:
Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.

How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Ne, wat mij betreft is al redelijk aangetoond dat john Titor een grote Hoax is...
Het interessantste eraan is, hoe de redenatie van 'gelovers' functioneert, hoe deze vage formuleringen gebruiken om toch aan te tonen dat de voorspellingen vooral kloppen, hoe men op zoek gaat naar 'bewijzen' en daarvoor bereid is 'tussen de regels' te lezen, oftewel dingen te zien die helemaal niet door Titor gezegd zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:43:37 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_26435111
Voor iemand die niet ver van z'n ouders wil wonen, is tijdreizen toch wel een vreemde stap!
De ENIGE "voorspelling" die jij noemt die is uitgekomen, is het herkiezen van Bush... Die voorspelling kon ik zo ook wel doen; Bush doet het niet slecht in de binnenlandse politiek!
China is een apart land, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ooit stom genoeg zijn om een wereldoorlog te starten (en/of een NAVO-land aan te vallen!); vanwege de simpele reden dat al hun bevolkings-problemen dan in een klap zijn opgelost! De enige landen die gek genoeg zijn om hier wel aan te beginnen, zijn "type Noord Korea".
censuur :O
pi_26435123
Wat een onzin en dan alleen al omdat tijdreizen niet mogelijk is. Maar het blijft natuurlijk wel een leuke stunt dit, en intressant om te lezen hoe de makers van deze site de wereld zien over een aantal jaar.
-
pi_26435140
Iemand die de toekomst kent, zal deze helder en foutloos moeten kunnen omschrijven.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:44:42 #16
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26435143
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef splendor het volgende:
Wat een onzin en dan alleen al omdat tijdreizen niet mogelijk is. Maar het blijft natuurlijk wel een leuke stunt dit, en intressant om te lezen hoe de makers van deze site de wereld zien over een aantal jaar.
Einstein heeft toch ook ooit gezegd da tijdreizen mogelijk is, alleen het verleden veranderen kan niet.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:45:27 #17
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26435161
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klinkt eng!
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26435166
Als men er ooit in slaagt in de tijd te reizen, dan is dat al gebeurd.

Denk daar maar eens goed over na.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 16:48:42 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26435221
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klinkt eng!
Jammer dat het al 2005 is
pi_26435230
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef RM-rf het volgende:

verder, volgens Titor brak de wereldoorlog uit nav. onlusten bij de presidentsverkiezingen eind 2004, begin 2005 ...

leuk dat die datum nu opeens al is opgeschoven naar 2008
Slordige tijdreiziger dan he? Of een slecht geheugen. Of zomaar een vaag verhaal dat net zo lang vooruit wordt geschoven tot het ongeveer een klein beetje toevalling per ongeluk gebeurt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:49:16 #21
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435233
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:44 schreef Neurotica het volgende:

[..]

Einstein heeft toch ook ooit gezegd da tijdreizen mogelijk is, alleen het verleden veranderen kan niet.
Maar als je in het verleden bent, kan je wel de toekomst veranderen !
Waardoor het verleden dus ook weer veranderd...

A) Je gaat terug naar naar 1990
B) Je vermoordt Osama Bin Laden.
C) Je gaat terug naar het heden.
D) 9/11 heeft zich niet afgespeeld.
Vanuit het 'heden' is hte 'verleden' dus wel degelijk veranderd.

Niet dat je er verder iets aan hebt, je bent namenlijk de enige die er vanaf weet.
Als je dan zegt dat je een paar jaar geleden een aanslag op 5000 mensen hebt weten te voorkomen krijg je als cadeau'tje en bezoek van wat mannen in witte pakken met een dwangbuis.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:51:42 #22
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_26435285
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Neurotica het volgende:
http://www.johntitor.com/

Echt, Fake?

... ik denk echt...

o.a:

- de huidige president van de USA zal worden herkozen voor een 2de termijn (is uitgekomen, Bush)
big deal. 50% kans. dat is zoiets als op rood gokken bij roulette en dan roepen dat je helderziend bent als je wint.
quote:
- de president ná hem zal zich voornamelijk richten op zijn eigen agenda ipv. de toenemende rellen (op de rand van burgeroorlog) in Amerika te onderdrukken.
Deze rellen/burgeroorlogen in de USA zullen uitbreken rond 2008 en duren tot 2015.
en hoe is dit precies bewijs? dit is natuurlijk niet te controleren op het moment.
quote:
- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.
zelfde verhaal
quote:
- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.
en weer hetzelfde..

ik geef toe dat hij een leuke schrijfstijl heeft, en dat hij leuke trucjes heeft om onder de echte bewijslast uit te komen, maar het is natuurlijk een ongelofelijke hoax verder. een andere optie (die mischien nog wel waarschijnlijker is) is dat meneer titor een pshychische aandoening heeft, en zelf daadwerkelijk gelooft dat hij uit een andere tijd komt.

Aantal Quotes van Dhr. Titor:
[..]

[/quote]
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 16:52:39 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26435306
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als men er ooit in slaagt in de tijd te reizen, dan is dat al gebeurd.

Denk daar maar eens goed over na.
Er bestaan anders theorien dat tijdreizen alleen naar de toekomst mogelijk is
Of lees bv sphere van michael crighton
pi_26435307
de maagd maria is ook zwanger gemaakt door een tijdreiziger... kunstmatige inseminatie door een studenten groepje wat een weddenschap gehouden heeft om te zien wie Maria kon bezwangeren mijn zijn zaad.
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:52:51 #25
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435310
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:49 schreef MUUS het volgende:

[..]

Slordige tijdreiziger dan he? Of een slecht geheugen. Of zomaar een vaag verhaal dat net zo lang vooruit wordt geschoven tot het ongeveer een klein beetje toevalling per ongeluk gebeurt.
Zie mijn voorgaande post.
Bovendien spreekt John zelf van een " 1 -2 % divergence" qua wereldlijnen door zijn aanwezigheid in deze tijd.

Noot:
Ik zeg hier niet automatisch mee dat ik achter het gedachtengoed sta van Titor.
Ik breng het alleen maar zoals ik het gelezen heb en interpreteer.
Zoals gezegd geloof ik dat elk verhaal zijn waarheden kent.
Waar zijn de waarheden in dit verhaal ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')