The Waterboys (heb ik nota bene nog wel eens gezien...).quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
Ze zongen over een meisje die Johnnie heette
Dat heb ik een tijdje geleden al gezegd, Tong.quote:
En ik maar denken: o hij wil de naam van de zanger.....quote:
Ja ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef pyl het volgende:
Affijn: nu staat dat tweetal van mij open.
Ik zou zeggen: waag een poging. Of stel een vraag.quote:
Okequote:
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer. Maar het zal wel een muzieksite zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef pos het volgende:
Oke![]()
Zeg pyl van welke site komen die plaatjes?
Ja he he, zover was ik zelf alquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef pyl het volgende:
[..]
....het zal wel een muzieksite zijn geweest.
Aha. Met Tsjaikovsky zit je goed. En met de rest ook, dwz hij sloot wel een schijnhuwlijk, maar niet met deze mevrouw. Met haar had hij een andere relatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Toevallig Tjsaikovsky die met mevrouw een schijnhuwelijk had, omdat hij eigenlijk homoseksueel was?
Tsjaikovsky wel, ja...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef pos het volgende:
En hij was homo?
oooow....* pos was erg in de war netquote:
En dat heeft 13 jaar geduurd....quote:Zij deed hem 'n voorstel: ze zouden elkaar schrijven, maar niet ontmoeten. Zo bleven ze een fantasiepersoon voor elkaar die niet werd verpest door een ontnuchterende werkelijkheid.
Ze blies ze op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef Z het volgende:
Nope, mevrouw had iets met bussen.
Ach verdorie, ja natuurlijk (zit ik steeds in Azië te denken). Uhm...hoe heet ze ook alweer....quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:13 schreef thaleia het volgende:
Dat zal wel die dame zijn die niet achterin wilde in de VS destijds. Maar een naam? Nee.
Rosa Parks heet ze.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:13 schreef thaleia het volgende:
Dat zal wel die dame zijn die niet achterin wilde in de VS destijds. Maar een naam? Nee.
ja het klinkt niet erg aardig hequote:
is het een schaker pyl..?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef pyl het volgende:
Wie krijgt hier een schaakbord op zijn kanis?
[afbeelding]
Ha, beet!!!quote:
Ik denk dat ik dat boek zo'n tien keer heb gelezen.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ben maar een matige schaker maar interesseer me mateloos voor de briljante geesten. Ken je zijn boek de Koning. Hilarisch en pijnlijk te gelijkertijd.
Hij staat al jaren in de boekenkast,maar nog geen letter van gelezenquote:
Ja, le grand maître noemde hij hem altijd vol ontzag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
En Euwe was zijn held, maar verweet ie toch onproffesioneel gedrag omdat Euwe nooit alles op de sport had gezet maar gewoon les was blijven geven.Daar kon ie met z'n verstand niet bij.
Nou, het lijkt me duidelijk, waaraan jij vanavond nog dient te beginnen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef fotoloog het volgende:
Hij staat al jaren in de boekenkast,maar nog geen letter van gelezen![]()
Nee, maar ik moet er nu alom lachen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, le grand maître noemde hij hem altijd vol ontzag.
Ken je dat verhaal waarin hij en Euwe op reis gaan naar de Bedoeïnen om de schaaksport te promoten?
Keurig !quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Bolkonsky het volgende:
Tito?
Posquote:
Is goed, hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:34 schreef pyl het volgende:
Maarten van Roozendaal?
quote:
Had je hem geraden denk je ?quote:
En tegenwoordig?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef pos het volgende:
ging vroeger naar de bioscoop als er een film van hem draaide, maar niet om de film
Wel een lekker dingquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef Bolkonsky het volgende:
Marjolein Keuning?
Ik dacht dat het die gasten met die enorme oogbollen op hun hoofd waren, maar die heten dus anders. (Hoe?) Ik had ze niet herkend.quote:
doe ik raad je plaatje omdat jij hier bent, niet voor de plaatjes hoorquote:
Replacements is een legendarische underground bent. Gitaarrockers.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die gasten met die enorme oogbollen op hun hoofd waren, maar die heten dus anders. (Hoe?) Ik had ze niet herkend.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef pos het volgende:
doe ik raad je plaatje omdat jij hier bent, niet voor de plaatjes hoor
Ik ben ook nog een lekker ding.quote:
Noem hun bekendste nummer eens?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Replacements is een legendarische underground bent. Gitaarrockers.
Jij bedoeld kut dinges, hoe heten ze nou ? ULX heeft hem als icoontje.
Replacements Answering machine.quote:
Ben ff nassenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:02 schreef pyl het volgende:
Doei Bolko!
Foto is verdwenen in een hoekje met De Koning, zeker?
je neef is er zeker nogquote:
Als duo stonden ze in de UK op nr. 1 met hun synthpop interpretatie van It's My Party, imo een newwave klassieker.quote:
Tohongggg kijk dan goed hij lijkt er best op van opzij..quote:
Ja maar Postpunkquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:26 schreef pos het volgende:
[..]
Tohongggg kijk dan goed hij lijkt er best op van opzij..
I cry if I want to. Krijg hewt nummer niet uit m'n kop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Als duo stonden ze in de UK op nr. 1 met hun synthpop interpretatie van It's My Party, imo een newwave klassieker..
Wat mot je ?quote:
Die was voor Z.quote:
Pos we kennen elkaar.quote:
lieve tong ik maakte maar een grapjequote:
Als ik ergens niet tegen kan is tegen grapjes.quote:
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kan is tegen grapjes.
Die hou je maar voor je
Pos mag ik je wat vragen ?
Nee deze man is het voorbeeld van Soulwax en Deus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:23 schreef pos het volgende:
die van de broertjes?
zoiets ga ik niet zeggen hoorquote:
dank jequote:Op zaterdag 23 april 2005 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Peter Pan speedrock...
[seth gaaikemamodus]Dat concert vloog voorbij, dat kan niet anders.[/seth gaaikemamodus]quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Peter Pan speedrock...
De mannen speelden inderdaad behoorlijk strak...in alle opzichten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:57 schreef pyl het volgende:
[seth gaaikemamodus]Dat concert vloog voorbij, dat kan niet anders.[/seth gaaikemamodus]
![]()
Ken uw klassieken!quote:
Close, but no cigar...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef Bimmel het volgende:
Miss June
Miss June? Juni, genoemd naar de Romeinse godin Juno, de echtgenote van Jupiter (ofwel in de Griekse mythologie Hera, de echtgenote van Zeus). Hmmm...interessant, voor de kenners en ingewijden dan hè?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef Bimmel het volgende:
Wellicht dat meneer Hefner haar bij naam zou kennen (naast natuurlijk de bijbelse zin), ik ken haar uitsluitend als Miss June
'k heb mensen al om minder voor 'snob' uitgemaakt zien worden...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
Miss June? Juni, genoemd naar de Romeinse godin Juno, de echtgenote van Jupiter (ofwel in de Griekse mythologie Hera, de echtgenote van Zeus). Hmmm...interessant, voor de kenners en ingewijden dan hè?![]()
Mijn bedoelingen zijn nochtans nobel, TH - geloof me.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb mensen al voor minder voor 'snob' uitgemaakt zien worden...
Hera, de goddelijke belichaming van de jaloeziequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Miss June? Juni, genoemd naar de Romeinse godin Juno, de echtgenote van Jupiter (ofwel in de Griekse mythologie Hera, de echtgenote van Zeus). Hmmm...interessant, voor de kenners en ingewijden dan hè?![]()
En pyl...ach, pyl.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:24 schreef pyl het volgende:
Mijn bedoelingen zijn nochtans nobel, TH - geloof me.
Spiek, tegen alle goede zeden en gewoonten alhier, maar 's in de URL...quote:Geef liever een hint.
Jawel, maar ze heeft ook andere kwaliteiten, die helaas in de overlevering wat zijn ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef Bimmel het volgende:
Hera, de goddelijke belichaming van de jaloezie
Mocht ze willen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:29 schreef Bimmel het volgende:
Irene Mo(o)rs ??
Je hebt gemorst???quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:27 schreef Treinhomo het volgende:
Spiek, tegen alle goede zeden en gewoonten alhier, maar 's in de URL...
Die kwam wel aan, geloof ik, hè?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:27 schreef Treinhomo het volgende:
En pyl...ach, pyl.
'k hoop dat 't RIAGG vergoed wordt door 't ziekenfonds...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:30 schreef pyl het volgende:
Die kwam wel aan, geloof ik, hè?
Nope. Denk overdrachtelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:34 schreef pyl het volgende:
Kate Mors is het niet, hè?
Ik quote deze even en sla hem op - komt later vast nog eens van pas...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:36 schreef Treinhomo het volgende:
In welke uitdrukking komt het woord(deel) 'mors' nou voor ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:39 schreef pyl het volgende:
Ik quote deze even en sla hem op - komt later vast nog eens van pas...
altijd gezeur met die gozerquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef Treinhomo het volgende:
Pyl is zeker weer met de hond aan 't wandelen...
...of hij heeft z'n traditionele zaterdagmorgen boze bui.
Een blonde vrouw...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:04 schreef Treinhomo het volgende:Scrutinizer.
Jij enig idee, misschien ?
Ikke wel; maar ik kom daar nooit.quote:
Ik denk dat IK wel weet wie 't is...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
.....Wat denk je zelf?
Een balkon is handig om lege bierkratten neer te zetten, zegt menquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel; maar ik kom daar nooit.
Kan nu ook niet meer, want ik heb een kleerkast voor de balkondeur gezet...'k had de ruimte harder nodig dan heel dat balkon.
Zeg dan gewoon wie het is. Of gaat dat voorbij aan de doelstellingen van dit topique?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik denk dat IK wel weet wie 't is...![]()
quote:[Nope. Denk overdrachtelijk.
In welke uitdrukking komt het woord(deel) 'mors' nou voor ?
'k drink bier uit blik...scheelt 'n hoop gezeul.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Een balkon is handig om lege bierkratten neer te zetten, zegt men
Wel 's van de uitdrukking 'morsdood (of 'zo dood als mors' zoals Urbanus placht te zeggen) gehoord ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef pyl het volgende:
Wie het is, kan me niet schelen. Ik wil weten wat dit betekent:
![]()
O jij bent er zo eentje die ik hier in het Oosterpark op de bankjes zie zitten met een half-literblik Schuttersbierquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k drink bier uit blik...scheelt 'n hoop gezeul.
Die gedachte was al gepasseerd, ja, maar ik kon dat niet linken aan een blonde del, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:13 schreef Treinhomo het volgende:
Wel 's van de uitdrukking 'morsdood (of 'zo dood als mors' zoals Urbanus placht te zeggen) gehoord ?
Heineken. (halve liters)quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
O jij bent er zo eentje die ik hier in het Oosterpark op de bankjes zie zitten met een half-literblik Schuttersbier
Kort samengevat: mevrouw is de pijp uit, maar dat ging niet van harte; ze is daarbij een (hard) handje geholpen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:14 schreef pyl het volgende:
Die gedachte was al gepasseerd, ja, maar ik kon dat niet linken aan een blonde del, eerlijk gezegd.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die playmate die door haar jaloerse echtgenoot is vermoord? Is een film van gemaakt. Zo'n film die je op RTL-5 kunt verwachten op een zaterdagnacht
Ja, en die ik dus per definitie niet kijk....quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die playmate die door haar jaloerse echtgenoot is vermoord? Is een film van gemaakt. Zo'n film die je op RTL-5 kunt verwachten op een zaterdagnacht
Een Brabander die Heineken drinkt is een zwerver die ernstig in de war is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heineken. (halve liters)
Ik ben een zwerver op stand...
Ik heb er vaak het geduld niet voor maar pulp kan heel vermakelijk zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, en die ik dus per definitie niet kijk....![]()
Bavaria is per 4 verpakt, Heineken per 6...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Brabander die Heineken drinkt is een zwerver die ernstig in de war is.
Kijk dat weet ík dan weer niet. Ik ben zo'n snob dat die merken mij beide te min zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bavaria is per 4 verpakt, Heineken per 6...
'k wist niet dat 'Hollandia' tegenwoordig elite-bier is...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk dat weet ík dan weer niet. Ik ben zo'n snob dat die merken mij beide te min zijn![]()
Je begrijpt toch wel dat ik alleen maar Alfa en Carlsberg drink?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k wist niet dat 'Hollandia' tegenwoordig elite-bier is...
Buitenlandse bieren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Je begrijpt toch wel dat ik alleen maar Alfa en Carlsberg drink?
of de kantjes van het gazon knippen. Zou hij ook zo'n verticuleer-apparaat hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:24 schreef Treinhomo het volgende:
Pyl is de heg aan 't snoeien...
Dat sterkt mij alleen maar in m'n voorkeurquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Buitenlandse bieren...![]()
Zo zou Michiel Smit 't niet gewild hebben...![]()
Ach ik ben niet alleen een snob, maar ook nog eens erg valsquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Enig taalpurisme is jou ook niet vreemd, dacht ik zo...![]()
Valse nicht, dus ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ik ben niet alleen een snob, maar ook nog eens erg vals![]()
Maandag is het weer ophaaldag voor de groene containerquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef Treinhomo het volgende:
Pyl staat z'n kliko vol te proppen met tuinafval...
Zo schizofreen als de pest, dus...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen nicht, zelfs geen neef. Hooguit een ontaarde zoon, een moeilijke broer of een toffe oom![]()
Schizofrenie wordt wel vaker verward met MPSquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo schizofreen als de pest, dus...
O ja, goed dat je me helpt herinneren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Maandag is het weer ophaaldag voor de groene container
Mind you; 't is hier wel voor dummies...die zeggen 'Schizofrenie' als ze 'MPS' bedoelen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Schizofrenie wordt wel vaker verward met MPS
Kun je nog gauw even je lege batterijen tussen het gemaaide gras dumpenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, goed dat je me helpt herinneren...
Worden ze daar weer vol van, dan ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je nog gauw even je lege batterijen tussen het gemaaide gras dumpen
Inleven in anderen is weinig snobs gegevenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mind you; 't is hier wel voor dummies...die zeggen 'Schizofrenie' als ze 'MPS' bedoelen...
Een beetje inleven in de doelgroep.
'Raad je plaatje voor necrofielen...'quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:41 schreef pyl het volgende:
Veel plezier met jullie vermoorde playmate.![]()
Noemen jullie een snob-in-opleiding nou ook een sn00b ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Inleven in anderen is weinig snobs gegeven
Sio natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Noemen jullie een snob-in-opleiding nou ook een sn00b ?
Betalenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
dat betaalt trouwens heel slecht
Lammeren? Is dat Brabants?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Betalen
En ikke al die tijd maar contributie lammeren...![]()
Die staat prima waar-ie staat...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo is een klerenkast aan het verzetten
Bargoens.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Lammeren? Is dat Brabants?
Dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik niet weet wat lammeren is en dus niet weet wat jij met die contributie doet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bargoens.
Maar ik heb geen flauw idee of Bargoen in Brabant ligt...
'k ben inmiddels de 200 gepasseerd...Kom dus ook chronisch kleerhangers tekort.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij zoveel kleren dan?
O ja, al die tour-t-shirts
Afdragen...aan 't opleidingsinstituut...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat maakt niet uit. Belangrijker is dat ik niet weet wat lammeren is en dus niet weet wat jij met die contributie doet.
Ik heb 5 t-shirtsquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben inmiddels de 200 gepasseerd...Kom dus ook chronisch kleerhangers tekort.
O je zit dus nog op de vooropleidingquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Afdragen...aan 't opleidingsinstituut...![]()
Dan kun je vast wel wat kleerhangers missen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 5 t-shirts![]()
2 donkerblauwe en 3 zwarte
Sivo ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
O je zit dus nog op de vooropleiding
Daar heb ik inderdaad meer dan genoeg vanquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel wat kleerhangers missen...
Patser...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb ik inderdaad meer dan genoeg van
Yep. Je hebt ook nog Silvo, snob in lange vooropleiding. Daar krijg je gratis een kruidenrekje bij.quote:
Een beetje zoals dat lichaamsdeel waar BHFH voornamelijk mee denkt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna antiek maar toch nauwelijks gebruikt![]()
Z'n hersenen gebruikt hij ook zelden volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat lichaamsdeel waar BHFH voornamelijk mee denkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |