jij nomineert dus eigenlijk is het gewoon een banaanvraag?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef Beach het volgende:
ik nomineer tommy4487
Banaanvraag?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jij nomineert dus eigenlijk is het gewoon een banaanvraag?![]()
zo oud als de weg naar gennepquote:
Nee anders zegt men wel ik wil een ban aanvragen voor tommy4487quote:Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jij nomineert dus eigenlijk is het gewoon een banaanvraag?![]()
tot schubbekutteveen.quote:
gozer, laat sararaats toch met rust man.quote:
Hier ben is het helemaal mee eens. Tis even leuk om een nieuwkomer uit te testen, maar blijf aub niet doorgaan. Een geintje op zijn tijd is leuk, maar niemand vindt het leuk om keer op keer in de zeik gezet te worden. Het forum staat open voor iedereen, laat dan ook iedereen in zijn of haar waarde. Niet iedereen post op dezelfde manier en wees daar blij om, stel dat we allemaal hetzelfde zouden zijn, op eenheidsworst zit niemand te wachten. De diversiteit is wat FOK! uniek maakt, het is een plek waar iedereen mag posten (zolang men zich aan de regels houdt). Geef mensen dan ook de gelegenheid om te kunnen posten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:42 schreef laffer het volgende:
[..]
gozer, laat sararaats toch met rust man.
okè, het was ff lachen in het begin(een nieuwkomer ff plagen) maar je moet weten waar je de grens trekt, en die grens wordt nu al tijden overschreden,de ontgroening is allang voorbij.
nogmaals laat haar lekker posten en val d`r niet lastig.
Vooral op deze voet doorgaan ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:07 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben de volgende, zeker weten.![]()
Ik begrijp steeds beter wie er bij Fok achter de goede knoppen zitten.![]()
dank u wel Lucille !! you're the best !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hier ben is het helemaal mee eens. Tis even leuk om een nieuwkomer uit te testen, maar blijf aub niet doorgaan. Een geintje op zijn tijd is leuk, maar niemand vindt het leuk om keer op keer in de zeik gezet te worden. Het forum staat open voor iedereen, laat dan ook iedereen in zijn of haar waarde. Niet iedereen post op dezelfde manier en wees daar blij om, stel dat we allemaal hetzelfde zouden zijn, op eenheidsworst zit niemand te wachten. De diversiteit is wat FOK! uniek maakt, het is een plek waar iedereen mag posten (zolang men zich aan de regels houdt). Geef mensen dan ook de gelegenheid om te kunnen posten.
Ik ben zeer content met mijn icon voor een dag.quote:
Nee, ik stop.quote:
Verstandig besluit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:17 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee, ik stop.
Ik ga onder de wol. welterusten en een prettig weekend allemaal.![]()
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik denk dat nikky gebant gaat worden.
Echt nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Reden? gewoon. Omdat het een stomme trut is..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Reden? gewoon. Omdat het een stomme trut is..
Dat dan weer wel?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
maar je hebt wel een geinig icoontje!
Hoor ik daar tegenspraak?quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |