Die kost je gewoon 10 posts als je niet uitkijktquote:Op maandag 9 mei 2005 02:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Suzanne17, omdat het een kutuser is.
de ts is de eerste van het eerste deel, wie was dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:07 schreef Dos37 het volgende:
ik gok TS
nee gewoon TS van dit deel en ik had gelijk maar ik was te laatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de ts is de eerste van het eerste deel, wie was dat?
quote:
erger nogquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een dronken crewlid... dus alleen die duffe kloon wordt gebanned.
No shit xman.quote:
volgens mijn ipscanner niet. maar die vertrouw ik de laatste tijd toch al niet.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 02:42 schreef Vampier het volgende:
blond19
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef greatgonzo het volgende:
En dan krijgt BadKeukenTegel hem ook, wegens klonen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef greatgonzo het volgende:
ach kom, tis toch overduidelijk dat je een kloon van BrauN bent..
Rot dan opquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef greatgonzo het volgende:
die semi-kunstzinnige posts worden eigenlijk redelijk irritant zo langzamerhand
Nu zeg je het zelf, net een weekje userquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:43 schreef greatgonzo het volgende:
net een weekje user, en dan meteen zo'n grote bek
Jij moet wat minder spacenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef greatgonzo het volgende:
Als BrauN vorige week besloten heeft een kloon aan te maken
Ten eerste zoveel bagger ik absoluut niet, dus irriteer je lekker aan iemand anders en ten 2e waarom wordt Bendeleider hiermee geassocieerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
ik ben een beetje het gebagger van jou, BrauN en Bendeleider zat..
BrauN had eerder nog wel kwaliteitstopics, maar dat wordt ook weer minder..
Jah en jij volgt mequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef greatgonzo het volgende:
bendeleider duikt ook veel in die "kwaliteitstopics" kuch, op
Om mij te volgen hoef je ook niks te posten, maar lurken is ook een optie hequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
noem mij alle topics, waar ik ook reageer als jij dat gedaan hebt?
Alleen deze dus...
greatgonzo, BadKeukenTegel is dus geen kloon van mij hè.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef greatgonzo het volgende:
noem mij alle topics, waar ik ook reageer als jij dat gedaan hebt?
Alleen deze dus...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
greatgonzo, BadKeukenTegel is dus geen kloon van mij hè.
Ook begrijp ik niet waarom je mij noemt in dit topic, want baggeren hou ik mij niet mee bezig... Tenminste, niet de pure bagger die irritant is.
En kwaliteitstopics openen op een forum waar toch alleen gekloot wordt is niet leuk, dus weiger ik dat ook.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jullie hapten in ieder geval goed![]()
je hebt iets gemistquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:09 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, Blond19 - oftewel DP - is ook heerlijk bezig geweest vannacht zie ik.![]()
![]()
De kunst is het randje van de afgrond vinden en daar net met je billen boven te hangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:15 schreef greatgonzo het volgende:
ik zei het toch!!
enne: 9christenen, slappe_hap en badkamertegel zijn alledrie een week weg wegens gekloot in diverse fora.
Ik had ze allebei goed!!
Alleen bendeleider is er nog![]()
Drekhals !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |