Zocht en heeft gevonden... als stagiaire weet je natuurlijk precies waar je moet zoekenquote:
Aaaahhw wat lief van jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet voor mezelfmaar voor Teardrop-nl
![]()
Stageverslag, moet dat ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Tot hoe lang moeten jullie? Al aan je stageverslag begonnen
10 juni, moet hier 1 project uitvoeren als dat gedaan is en mn begeleider vind het voldoende dan heb ik een voldoende voor mijn stage.... en project is super makkelijk dus daar wacht ik nog even meequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Oh jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef knox_ het volgende:
Gewoon mooie powerpoint presentatie maken.... als je die dan dan besluit om in je lingerie te komen werken weet ik zeker dat je een dikke voldoende krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik moet niet alleen een stageverslag maken. Maar er een hele multimedia presentatie van maken.
En dan zelf weten in welke vorm.
Maar in ieder geval flink uitgebreid.
Security Rightsquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
wat voor project moet je doen dan?
Ook nog niet begonnen aan je stageverslag dan? Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik moet niet alleen een stageverslag maken. Maar er een hele multimedia presentatie van maken.
En dan zelf weten in welke vorm.
Maar in ieder geval flink uitgebreid.
Iets met een helpdeskpakket om meldingen te registreren... hebben ze in het verleden aangeschaft voor dik veel geld, is door de leverancier ingericht, hebben ze even gebruikt, kwamen erachter dat het niet gebruikersvriendelijk was en zijn er toen mee gestopt.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
wat voor project moet je doen dan?
powerpointquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon mooie powerpoint presentatie maken.... als je die dan dan besluit om in je lingerie te komen werken weet ik zeker dat je een dikke voldoende krijgt![]()
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
powerpoint.
Ik denk niet dat dat wordt goedgekeurd.
En verder zullen we niet partijdig oordelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoor![]()
Edit : Zet anders maar even een foto online dan beoordelen wij mannen wel even of dat voldoende is
Inderdaad dat zouden wij nooit doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En verder zullen we niet partijdig oordelen
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha echt wel als jij daar in je lingerie komt aanzetten hoor![]()
Edit : Zet anders maar even een foto online dan beoordelen wij mannen wel even of dat voldoende is
Prettig weekend, tot maandagquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee..
Maar, ik ga. Klaar met werken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |