zegt me niks maar zoals gezegd, het komt zo onlinequote:op zondag 24 april 2005 11:43 schreef cylvia het volgende:
[..]
i'm calling you uit de film baghdad cafe. dat is wat ik tot nu toe weet...
nee...bedankt! maar tis meer een beetje r&b achtig.quote:op zondag 24 april 2005 11:56 schreef tha_t het volgende:
blue lagoon - break my stride?
ohhquote:op zondag 24 april 2005 11:59 schreef 0anne0 het volgende:
[..]
nee...bedankt! maar tis meer een beetje r&b achtig.
ofwel abba.. ofwel pink floyd?quote:op zondag 24 april 2005 15:55 schreef thefrankey het volgende:
van wie is dat money money money.....mooooney lied? uit trumps troonopvolger?
laurent garnier - the man with the red face [2000] ofquote:op zondag 24 april 2005 14:18 schreef cylvia het volgende:
ennnnn....... ik zoek ook nog een nummer van laurent garnier, een nummer van een paar jaar geleden, een beetje maf nummer...
ik weet nog dat hij als nummer 2 staat op een cd met een oogbal erop.... beetje vaag maar misschien dat toch iemand het weet..
ik houd het op abbaquote:op zondag 24 april 2005 16:17 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
ofwel abba.. ofwel pink floyd?![]()
(ik noem er maar 2 omdat ik daar niet naar kijk)
kan iets van het rosenbergtrio zijn.quote:op zondag 24 april 2005 13:32 schreef _jeroen_ het volgende:
poging 2
ik zoek de artiest en titel van een instrumentaal spaans-klinkend nummer. het wordt regelmatig gebruikt in televisieprogramma's, ik kwam het afgelopen zondag weer tegen in boer zoekt vrouw.
fragment (slechte kwaliteit video): http://www.putfile.com/media.php?n=welke_muziek
alvast bedankt!
nope thanks, maar ik heb em al gevonden, het was the sound of the big babouquote:op zondag 24 april 2005 16:20 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
laurent garnier - the man with the red face [2000] of
laurent garnier - greed [2000]
(waren 2 singles van unreasonable behaviour)
zijn dat niet the o'jays?quote:op zondag 24 april 2005 16:17 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
ofwel abba.. ofwel pink floyd?![]()
(ik noem er maar 2 omdat ik daar niet naar kijk)
the white stripes - seven nation army?quote:op zondag 24 april 2005 17:25 schreef laurensvh het volgende:
hoe heet dat nummer dat ze altijd op mtv tijdens de intro van the trip draaiden toen het nog op tv was??
ik heb wat opgezocht van het rosenberg trio en het zou inderdaad kunnen. misschien ga ik ze even mailen. iemand een rosenberg trio kenner?quote:op zondag 24 april 2005 16:23 schreef charmian het volgende:
[..]
kan iets van het rosenbergtrio zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |