Ja, het was bij mij wel nodig deze maandquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef LaZZ het volgende:
Hehe, gooi die andere maar dicht. Wel genieten trouwns Roellio. Ik dacht al, dat bedrag heb ik vandaag ook binnengehad.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:15 schreef LaZZ het volgende:
Hmm, ik ga even op mijn woonblok kijken. Moment.
Ik zit in het laatste blok aan 't water, wat maar 1 hoog is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:17 schreef LaZZ het volgende:
Hehehe, nee ik zit in woonblok 4. Jij zit zeker in dat hele lange. Dat mijn vroegere uitzicht op het IJ heeft weggevaagd?
Het moet altijd net voor het weekend uitbetaald worden zodat ze zeker weten dat het in 1 weekend weer helemaal op isquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:31 schreef Vork het volgende:
Ik verlang welweer naar de tijd dat de stufi gewoon op de 21ste op je rekening staat. Maar nee, nu kan het 21, 22, 23 of zelfs 24 zijn, zonder enige vorm van logica. Nouja vanmiddag zijn we allemaal weer heel eventjes rijk
Dan moet je ook niet zo lang studerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen idee, zal eens kijken.
Per 1 oktober krijg ik geen stufi meer trouwens, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd ben
Het is niet eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |