Staat al in de submit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:40 schreef Ole het volgende:
he sjips...
moet ik mijn FP nieuws wijzigen..
oeps Iwan, wat nu:)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
ONM gaat door op SBS 6, meldt Noordzee FM.
Helaas, de ene "kwaliteitszender" neemt het van de andere overquote:Volgens Noordzee FM is de kans echter groot dat de soap volgend jaar te zien is op SBS.
Bespaart mij toch 25 tapes per jaar......quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef haagse_elfje het volgende:
het einde van ONM is nu dus echt in zicht
Gaan zij dan zeggen dat ze ook niets weten te zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard meer nieuws over het voortbestaan van ONM.
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?quote:
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?
Je misgunt iemand anders z'n plezier??
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.
Nu is het meer posten om te laten zien wat voor stoere jongen jij bent dat je er niet naar kijkt.
ik kijk zelf wel ONM, ik moet wel heel eerlijk toegeven dat seizoen qua kwaliteit echt onder nul zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |