funny...quote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef MirSus het volgende:
[..]
He bel ook ff de zenders rond als je wilt
Nee ik meen het!quote:
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellenquote:
Ja precies, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 24 april 2005 11:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellen![]()
Dat is altijd zo bij die bureaucratische klotezooi!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die werken geloof ik alleen van maandag t/m vrijdag.
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar wonderen bestaan!quote:Op zondag 24 april 2005 13:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor mijn gevoel denk ik echt dat het over en sluiten is met de zaak, mja wie weet
Nou, dan hebben we voor jouw een baantje!quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Bij NL 1/2/3 heb ik juist het scherpste beeld![]()
Kijk....Aan jouw hebben we watquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Ik ben blij dat ik al die conversieslagen niet hoef te maken. Bij mij is het slechts een kwestie van klikken (tot wel 6 caps per seconde) en dan vervolgens CTRL+PAGE-UP om automatisch op te slaan als JPG of CTRL+PAGE-DOWN om de cap te wissen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Sven held des tagesquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Het nadeel van PowerDVD vind ik dat je (als je live capt) niet ziet of dat wat je capt er wel goed uitziet.quote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
Ik druk op "C" tijdens het kijken via PowerDVD, en dan wordt het automatisch opgeslagen als .bmp en als ik klaar ben gebruik ik dat programmaatje
Ik doe aan multitasking: kijken, cappen, gastrollen, quotes en andere wetenswaardigheden intikken... en FOK regelmatig refreshen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik cap alleen maar van DVD'sIk neem het op met m'n DVD-recorder en ren dan naar de computer.
Als die hard capper zit ik natuurlijk al klaar bij de terugblik. Dat is als het tegen zit krap een minuutje speelruimte om de dvd-recorder te switchen naar RTL4.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
Maar er zit wel een pauze van ca. 5 minuten tussen het einde van ONM en het begin van GTST
De terugblik is mèt GTST logo.quote:Op zondag 24 april 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Maar de terugblik heb je toch nog van de vorige dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |