abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:39:49 #226
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_26455801
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:53 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

nee de dag in
From feudal serf to spender.
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:42:15 #227
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26455838
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef MirSus het volgende:

[..]

Hè, jij bent toch niet diegene die ze allemaal nu hierheen stuurt hè?
De kleuters moeten wel daar blijven hoor!
nee ik zou gek zijn...
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:47:37 #228
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_26455921
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:42 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

nee ik zou gek zijn...
haha, precies.
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_26456096
quote:
ONM stopt ermee

De dagelijkse soap van Yorin is nog tot het einde van dit tv-seizoen te zien op Yorin.

In de wandelgangen wordt er rekening mee gehouden dat het programma een doorstart maakt op een andere zender. Daarover zijn echter nog geen officiele mededelingen gedaan. De volledige cast is vrijdag geïnformeerd over het stopzetten van de soap. Voorlopig staan ze dus op straat.

ONM-actrice Nikky Plessen is erg teleurgesteld. Ze had er ook geen rekening mee gehouden, omdat de soap wel aan de eisen van de omroep voldeed. 'Yorin had allemaal eisen gesteld, die zijn we allemaal nagekomen. De kijkcijfers zijn beter geworden. Maar het mocht niet baten'.

De cast was samengekomen toen het nieuws bekend werd gemaakt. Iedereen was erg teleurgesteld.
'Nou, iedereen reageert op zijn eigen manier. De één moet lachen omdat ie zich ongemakkelijk voelt. En een ander moet huilen... ik moest zelf ook huilen, want het is toch niet leuk. Maar ja, iedereen reageert op zijn eigen manier. Het is gewoon een kutsfeer'.
Bron: Nikkie Plessen op Noordzee FM!
pi_26456189
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef MirSus het volgende:
Hè, jij bent toch niet diegene die ze allemaal nu hierheen stuurt hè?
De kleuters moeten wel daar blijven hoor!
Ik vroeg me al af wie die link naar dit topic heeft gepost.
pi_26456445
quote:
HOOFD DRAMA ENDEMOL DENKT NA OVER OPSTAPPEN

Willem Zijlstra, hoofd Drama bij Endemol, gaat zich op zijn positie bij de producent beraden. Aanleiding is het stopzetten van de ONM, na Het Glazen Huis de tweede Endemol-soap die van het scherm verdwijnt.

Zijlstra:
Tja, het is de tweede Endemol-soap die het loodje legt in korte tijd. Ik ben er stuk van. Zelf vind ik het mislukken van Het Glazen Huis deels verwijtbaar, maar het stoppen van ONM niet. Dat ziet er fris uit en scoort gewoon goed. Maar ik zal me de komende tijd op mijn positie beraden. Ik zal ook aan mijn baas Paul Römer vragen: in hoeverre moet ik me dit persoonlijk aantrekken? Zie je dit als incidenten of moet ik bij mezelf te rade gaan en opstappen?

BRON: rtlnl.web-log.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:20:26 #232
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_26456461
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ja precies, ik ook.
Was al bang dat ze allemaal hierheen kwamen
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:21:41 #233
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_26456488
[quote]Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef MirSus het volgende:

[..]

Oei, dubbel
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:22:15 #234
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26456493
Betekent dat, dat ik niet meer elke doordeweekse dag naar dat prachtige nummer van Ruth Jaccot kan luisteren?
pi_26456518
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:

Betekent dat, dat ik niet meer elke doordeweekse dag naar dat prachtige nummer van Ruth Jaccot kan luisteren? [afbeelding]
Dat is al jaren niet meer. .
pi_26456527
quote:
ONDERWEG NAAR EINDE OEFENING

Volgende week zijn 65 mede-werkers van de soap Onderweg naar Morgen voor het laatst aan het werk.

Dat kregen ze gisteravond te horen. De medewerkers van Onderweg naar Morgen die gisteren niet op de set aanwezig waren, werden gebeld op hun mobieltje. Of ze zich allemaal om 19.00 uur wilden verzamelen in de Endemol-kantine in Aalsmeer voor ‘een mededeling'. Iedereen wist toen genoeg: einde oefening.

Het naderende einde van ONM hing al even in de lucht. Waar het enorm populaire GTST ieder jaar opnieuw blind door RTL wordt besteld, was het elk seizoen opnieuw weer sappelen voor de Endemol-leiding om ONM in de lucht te houden. Kan het echt niet nog een stukje goedkoper? Wat jonger? Iets sneller?

Elk seizoen opnieuw moest de soap zich bewijzen. Hoort erbij. Maar deze ronde stelde RTL de beslissing om de serie opnieuw voor een seizoen te bestellen wel heel lang uit. En sinds de van SBS afkomstige Fons van Westerloo de scepter zwaait bij RTL, bestaan er geen heilige huisjes meer bij de marktleider.

Hoewel de cast van de leiding opgedragen kreeg vooral niet in het openbaar te spreken over de wankele toekomst van de soap, ging het onderling tijdens de lunch - in de Endemol-kantine - natuurlijk over weinig anders meer. Heb ik volgende week nog wel werk, vroegen de acteurs van de tweede soap van Nederland zich vertwijfeld af.

Donderdagavond laat - tijdens een finale onderhandelingsronde tussen de top van RTL Nederland en Endemol - viel het doek. RTL wilde niet meer: financieel-economische redenen hadden de doorslag gegeven. Met de komst van de nieuwe zender van John de Mol wil de zender haar budget anders inzetten.

Een mokerslag. "Dit is voor de acteurs echt een nachtmerrie", beaamt Willem Zijlstra, hoofd Drama bij Endemol, die gisteravond de acteurs het slechte nieuws moest brengen.

"Iedereen is er helemaal stuk van. We hadden al wat signalen gekregen dat het wel eens voorbij zou kunnen zijn, maar toch geloof je je oren niet als het daadwerkelijk zo ver is. Ik bedoel: ONM scoort hele goede kijkcijfers. Zeker in de jonge doelgroep van Yorin. Meestal zijn we het best bekeken programma van de avond op de zender.

"In feite kun je constateren dat ze daar met het schrappen van ONM de hele vooravond gewoon opgeven. Het is triest voor ONM, een soap die altijd tegen de verdrukking in heeft moeten groeien. Natuurlijk gaan we proberen de serie bij een andere zender onder te brengen. Fons van Westerloo van RTL had ons dat volgens contract het komende half jaar kunnen verbieden. Gelukkig is hij zo sportief om dat niet te doen. Maar het is de vraag of het lukt."

Het stopzetten van ONM is de zoveelste tegenslag voor Endemol dit jaar. Hoewel eerder deze week bekend werd dat de producent twee seizoenen Big Brother voor John de Mols Tien gaat maken, overheerste toch het nieuws dat de registratie van het eredivisievoetbal de komende drie jaar jammerlijk aan de neus van Endemol voorbij ging ten faveure van concurrent Eyeworks.

En nog maar een paar maanden geleden werd een andere serie uit de soapfabriek uit Aalsmeer, Het Glazen Huis op Nederland 2, al na een klein half jaar ten grave gedragen wegens tegenvallende kijkcijfers.

"Tja, het is de tweede Endemol-soap die het loodje legt in korte tijd", analyseert Zijlstra. "Ik ben er stuk van. Zelf vind het mislukken van Het Glazen Huis deels verwijtbaar, maar het stoppen van ONM niet. Dat ziet er fris uit en scoort gewoon goed. Maar ik zal me de komende tijd op mijn positie beraden. Ik zal ook aan mijn baas Paul Römer vragen: in hoeverre moet ik me dit persoonlijk aantrekken? Zie je dit als incidenten of moet ik bij mezelf te rade gaan en opstappen?"

Twee jaar geleden hing de toekomst van Onderweg naar Morgen, dat veel 50-plussers trok, ook al aan een zijden draadje. De serie mocht toen nog door op voorwaarde dat Endemol flink zou saneren in een poging een jonger publiek te trekken.

Bijna de helft van de cast - onder wie Hidde Maas (Arthur van Walsum) en Pauline van Rhenen (Aafke Reitsema) - moest het veld ruimen voor jeugdiger acteurs als ex-Idol Eric Bouwman (Tonnie de Vries) en Tanja Jess (Marjolein Curie). De naam Onderweg naar morgen werd ingeruild voor het hipper klinkende ONM.

"Dat was een heel pijnlijk proces", blikt Zijlstra terug. "Maar het had, na een aanvankelijke dip, wel effect. We waren lekker bezig. Ach, we hadden nog zoveel plannen."

BRON: rtlnl.web-log.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:25:23 #237
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26456551
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat is al jaren niet meer. .
lul niet
pi_26456573
Ik lul ook niet. Nu is het een of ander futuristisch computerriedeltje.
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:27:53 #239
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26456598
oh

het is bijna etenstijd he
pi_26456749
Wat doen ze ons aan!!!! Ze snappen er echt niks van daarbij Yorin. Ik hoop dat er een andere ender is die het wel inziet dat er weer wat moois van te maken valt.....
pi_26456794
Ik hoop idd ook dat ONM ergens anders ondergebracht kan worden... Maar denk niet dat het gaat lukken
pi_26456917
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:38 schreef Novak het volgende:
Ik hoop idd ook dat ONM ergens anders ondergebracht kan worden... Maar denk niet dat het gaat lukken
Blijven hopen....
pi_26456946
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef soapie het volgende:
Wat doen ze ons aan!!!! Ze snappen er echt niks van daarbij Yorin. Ik hoop dat er een andere ender is die het wel inziet dat er weer wat moois van te maken valt.....
Dit hebben we allemaal aan Fons van Westerloo te danken... dezelfde man die ook Goudkust om zeep heeft geholpen.

Ik heb het idee dat RTL met Van Westerloo een paard van Troje in huis gehaald heeft.

Z'n zoon, Remko van Westerloo, is programmadirecteur bij Tien/Talpa.
pi_26456987
Weg met Westerloo dan!! Kan ie niet afgezet worden ofzo
pi_26457203
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:45 schreef soapie het volgende:
Blijven hopen....
Het is in ieder geval al heel positief nieuws dat Endemol nog probeert om ONM bij een andere zender onder te brengen.

Bij 'Star Trek Enterprise', waar onlangs ook de stekker uitgetrokken is, hebben ze dat niet geprobeerd. De zender en de producent van die serie zijn namelijk één en dezelfde: Paramount.

Maandag volgt er waarschijnlijk meer nieuws over een mogelijke voortzetting van ONM.
Over spannende cliffhangers gesproken.
pi_26457242
haha
niemand klaagt over de uitzendingen
wat een unicum:)
pi_26457332
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:

Over spannende cliffhangers gesproken.
Dat kun je wel zeggen!!
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:38:55 #248
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_26457904
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef Wup het volgende:
haha
niemand klaagt over de uitzendingen
wat een unicum:)
Uitzendingen ?! Waren die er dan
Die zijn toch al een heel seizoen afgelopen?!
pi_26458332
Dominique van Vliet had blijkbaar zo'n heimwee naar het AZB dat ze haar teen brak tijdens een voorstelling van Mamma Mia.
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:02:32 #250
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26458355
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

dat was niet ik hoor...

die kindertjes moet ik hier echt niet
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')