Ow, die was ik even vergeten, ik bedoel dus, je eigen kop onder water drukken zeg maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Bindt 50 kilo stenen aan je vast en spring in de rivier. Voila
Been there, done that?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ow, dat lukt niet.
Kan het ook in een emmer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat kan.
Mijn tante heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd door de zee in te lopen.
En nu?
Ja maar met die stenen is er geen weg meer terug. Ik denk dat hij er op doelt dat er nog wel een weg terug is. Als je je ophangt of voor een trein springt is het snel afgelopen met je, als je bv. in een kanaal springt dan kan je elk moment besluiten om toch weer naar boven te zwemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Bindt 50 kilo stenen aan je vast en spring in de rivier. Voila
Maar dan sterf je door onderkoeling enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat kan.
Mijn tante heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd door de zee in te lopen.
En nu?
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar met die stenen is er geen weg meer terug. Ik denk dat hij er op doelt dat er nog wel een weg terug is. Als je je ophangt of voor een trein springt is het snel afgelopen met je, als je bv. in een kanaal springt dan kan je elk moment besluiten om toch weer naar boven te zwemmen.
Is veel moeilijker dus, maar als je echt dood wil dan lukt dat denk ik wel.
Nee, dat kan niet.quote:
Jij denkt van wel. Ik denk ook zoiets. Maar als je jezelf zo hebt ingesteld op een einde, dat het misschien wel kan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dan sterf je door onderkoeling enzo.
Jezelf verdrinken door je kop in een emmer te steken kan niet denk ik, instinctief zul je alles doen om te overleven.
Weet je niet zeker toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dan sterf je door onderkoeling enzo.
Jezelf verdrinken door je kop in een emmer te steken kan niet denk ik, instinctief zul je alles doen om te overleven.
Misschien in een emmer ook niet. Wat zou het verschil zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet je niet zeker toch?
Mss kan zo iemand wel besluiten om niet boven water te blijven.
Ik denk het proces er naartoe. Kop in emmer is anders dan langzaam steeds verder zakken het water in. Geestelijk werk je er dan mss anders naartoe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Misschien in een emmer ook niet. Wat zou het verschil zijn.
Jah. Meteen denk ik aan een ongewilde verdrinkingsdood. Hoe verschrikkelijk zal dat zijn, of laat je het dan gewoon gebeuren en is de drang om te overleven alweer afgelopen. Hoe zal een kind ermee omgaan i.t.t. een volwassene?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat je op het moment dat je echt aan het stikken bent beseft waarmee je bezig bent en weer boven water komt.
Daarom kiezen zelfmoordenaars voor de 'betere' opties waarbij het in een keer over is. Van een gebouw springen, voor de trein. Dan is het 'zelfmoordproces' binnen een fractie van een seconde ingezet er is geen weg meer terug. Verdrinking geeft ze veel meer tijd om het te heroverwegen.
Ow.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef db70 het volgende:
Ik probeer het al jaren maar die kut douchestraal is gewoon niet hard genoeg
Een morbide onderwerp maar vooruit (note: tis niet ‘romantisch’ beschreven. Sorry):quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef skiczukie het volgende:
Zou je jezelf kunnen verdrinken, of kan je je dat zelf niet aandoen? De geest die toch kiest voor het leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |