Misschien heb je dit:quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef Christine het volgende:
Heb ik al genomen vanmiddag.... ik zit nu an de para's
Heb je nadat het gebeurd was en je thuis kwam wel gelijk met ijs op je wang gezeten? Hielp bij mij heel erg en totaal geen last gehad van gezwollen mond of pijn, klasse kaakchirurg (waar ik de naam even van vergeten ben) in Clara ziekenhuis Rotterdamquote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
Ik weet het ook niet.... als het maar helpt
En vanavond ga ik aan het bier....
Ik kreeg er een stuk of drie geloof ik...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef Hitpoint het volgende:
Ik moet woensdag mijn verstandskies rechtsboven laten trekken bij de tandarts. Die kies viel moeilijk schoon te houden taste de andere kiezen aan dus die moet er nu uit.
FF vraagje, krijg je maar 1 spuit per te trekken kies??
Je houdt dat gaas in je mond nadat de kiezen getrokken zijn en daar moet je dan nog een aantal uur op bijten, dus dan kan je sowieso niet praten. Misschien in de middag wel weer en de dag er na zeker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:57 schreef suzsz het volgende:
Hier ook een 'slachtoffer'....bij mij moeten alle 4 de verstandkiezen eruit...:(
Maar wat ik me dus afvraag, hoe zit dat met werken enzo? Waarschijnlijk moet ik 2 keer om eerst aan de ene kant boven en onder te laten trekken en dan aan de andere kant. Maar kun je dat ff tussendoor doen en kun je gewoon zelf naar het ziekenhuis rijden enzo met de auto? (moet nl bij de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen onder zo ong. horizontaal tegen mijn andere kiezen drukken, en omdat de wortel dicht bij een zenuw zit). Of moet je er toch wel op rekenen dat je 1 (of 2?) dagen niet kunt werken? Heb gewoon een 'kantoorbaan' zeg maar, maar moet wel redelijk vaak mensen bellen.
Wie heeft hier antwoord op??
Er komt steeds rijst enzo inquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:06 schreef milagro het volgende:
13 jaar
moet je spaghetti eten, das pas leukquote:
Hij is er al 3 weken uit, en het gat wordt echt nog niet kleinerquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je spaghetti eten, das pas leuk
het is binnen 2 weken echt wel helemaal dicht, en dan is het tandvlees ook al geslonken erom heen zodat je niet meer een krater voelt met je tong.
dat komt door die rijstkorrel, over een week heb je een complete sawa daar, en komen er opeens allemaal kleine indootjes aankloppen voor werk, wat een gedoe, werkvergunningen, inburgeringscursussen.... ellendequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij is er al 3 weken uit, en het gat wordt echt nog niet kleiner
nu ja, als je je sleutels kwijt bent, of je strippenkaart, weet je waar het zou kunnen liggen nu.. scheelt weerquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Als er eten in komt, haal ik dat er meteen weer uit.
Het is gewoon lastig.
niet zuigenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:18 schreef Nilasha het volgende:
Is het gehecht Christine of niet?
Is het trouwens ook normaal dat het 's avonds veel meer pijn doet dan 's ochtends? Het bloedt nu niet meer maar er komt wel vies smakend vocht ofzo uit als ik zuig.![]()
oud bloed denk ik wat je proeft.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:25 schreef Nilasha het volgende:
Ja maar als ik niet spoel met bolle wangen, komt dat ontzettend vieze chloorhexidine spoelmiddel wat ik op recept kreeg ook niet bij de wond..
Maar dat vocht is wel normaal begrijp ik?
Shit man, ga volgende week zaterdag op vakantie naar Corfu, dus dan moet het wel stukje beter zijn.
Ik zat op dag 1 alweer chips te kanen, en het eerste wat ik deed toen ik buiten stond was een sigaret opsteken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef Hyperdude het volgende:
-eerste 2 dagen wond met rust laten, niet roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |