Poetsen gewoon vanaf dag 1 al. En voor spoelen gebruikte ik de eerste paar dagen water met zout.quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, net een uur geleden mijn kiezen getrokken. 3 tegelijk. 1 zat scheef, de rest was gewoon trekken. Eigenlijk doet het geen pijn. alleen de hoeken van je lippen rekken ze ff lekker op. Geen prettig gevoel. Maar voor de rest ging het wel soepel naar mijn gevoel.
Net pijnstiller ingenomen en zo doen om de 8 uur. Denk niet dat ik echt kan eten straks, dus lekker aan de vla![]()
Alles voelt nou dik. Heel apart. Maar ben benieuwd hoe het voelt morgen.
Weet iemand trouwens wanneer je weer mag poetsen? Het is mij vertelt, maar tis me nou ff ontgaan.
Eten als je honger hebt!quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat kan je het beste eten en drinken???
En na hoeveel uur doe je dat?
Iemand tips. Ik wil iets eten, maar bang dat het gaat ontsteken ofzo
Zolang ze een beetje recht zitten en je verzorgt het goed. Dan moet het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef diertjuh het volgende:
Ik moet donderdag naar de kaakchirurg. Voor mijn laatste 2 verstandskiezen. En het aankomende weekend naar mijn vriendje in Groningen. Hopen dat dat goed gaat. Vast wel toch?
Goed, ik ben er net weer. Ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik denk beter dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef diertjuh het volgende:
Ik moet donderdag naar de kaakchirurg. Voor mijn laatste 2 verstandskiezen. En het aankomende weekend naar mijn vriendje in Groningen. Hopen dat dat goed gaat. Vast wel toch?
Mijn ervaring is, dat je toch eigenlijk wel rekening moet houden met 1 volle week "last". Dat gat is nog een paar weken (?) later dicht, maar daar merk je eigenlijk niks van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe lang blijf je last houden van die pijn / gaten in je tandvlees?
Ik wil ze best laten trekken maar ben (doods)bang voor de nasleep...
ik werd ook niet echt duf van de iboprufen, maar eigenlijk meer van de verdovingen die nog niet uitgewerkt waren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:57 schreef donald_dick het volgende:
ik snap niet dat mensen duf werden van iboprufen, ik slikte dagen 2400 milligram en ik had nergens last van
Nou heb ik er ook minder last van moet ik zeggen. In het begin merkte ik dat ik echt dat ik moe was enzo. De afgelopen dagen niet meer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe lang blijf je last houden van die pijn / gaten in je tandvlees?
Ik wil ze best laten trekken maar ben (doods)bang voor de nasleep...
Valt reuze mee. Ik heb ze alle 4 tegelijk laten doen. Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde en ik zat al zo lang te wachten dat ik niet nog eens terug wilde komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mogelijk wel, niet slim. Dan moet alles worden verdoofd en dan is dus ook je hele tong verdoofd, waardoor je deze in kunt slikken zonder dat je er controle over hebt en dus kunt stikken.
Op het moment niet idd.. maar erna wel..quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Als het goed is voel je er helemaal niks van door die verdoving....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |