abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 18:48:37 #226
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_30295232
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, net een uur geleden mijn kiezen getrokken. 3 tegelijk. 1 zat scheef, de rest was gewoon trekken. Eigenlijk doet het geen pijn. alleen de hoeken van je lippen rekken ze ff lekker op. Geen prettig gevoel. Maar voor de rest ging het wel soepel naar mijn gevoel.

Net pijnstiller ingenomen en zo doen om de 8 uur. Denk niet dat ik echt kan eten straks, dus lekker aan de vla

Alles voelt nou dik. Heel apart. Maar ben benieuwd hoe het voelt morgen.

Weet iemand trouwens wanneer je weer mag poetsen? Het is mij vertelt, maar tis me nou ff ontgaan.
Poetsen gewoon vanaf dag 1 al. En voor spoelen gebruikte ik de eerste paar dagen water met zout.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_30301751
Wat kan je het beste eten en drinken???

En na hoeveel uur doe je dat?

Iemand tips. Ik wil iets eten, maar bang dat het gaat ontsteken ofzo
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 5 september 2005 @ 22:03:41 #228
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30301853
Boy_Snakeye > ik at gewoon na een uurtje alweer chips, heb er niks voor laten staan ofzo.
En het is allemaal goed gekomen.
  maandag 5 september 2005 @ 22:16:30 #229
48233 Auticia
warriorette
pi_30302319
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat kan je het beste eten en drinken???

En na hoeveel uur doe je dat?

Iemand tips. Ik wil iets eten, maar bang dat het gaat ontsteken ofzo
Eten als je honger hebt!

Je kan als je echt bang bent voor ontstekingen daarna een kop kamillethee drinken, dat werkt ontstekingsremmend.
I bet you are flying inside.
pi_30303222
Helaas geen kamillethee in huis.

Heb maar een broodje (korstjes eraf gehaald) met kaas en een beker melk. Merk wel dat het kauwen lastig en pijnlijk is (komt omdat aan 1 kan boven en onder is getrokken. )
pi_30325550
Ik moet donderdag naar de kaakchirurg. Voor mijn laatste 2 verstandskiezen. En het aankomende weekend naar mijn vriendje in Groningen. Hopen dat dat goed gaat. Vast wel toch?
pi_30333283
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef diertjuh het volgende:
Ik moet donderdag naar de kaakchirurg. Voor mijn laatste 2 verstandskiezen. En het aankomende weekend naar mijn vriendje in Groningen. Hopen dat dat goed gaat. Vast wel toch?
Zolang ze een beetje recht zitten en je verzorgt het goed. Dan moet het wel goedkomen.

Bij mij gaat het aardig. Jammer van die baggersmaak in mijn mond. Gelukkig is bloeden gestopt vandaag en heeft mijn lieftallige moeder de boontjes, vlees en aardappeltjes gemalen (soort babyvoeding) eet lekker makkelijk en smaakt tenminste nog.

Misschien een tip voor de mensen die voorzichtig zijn met eten , net als ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 07-09-2005 00:37:53 (grammatica fout) ]
pi_30338799
Met al die horrorverhalen hier ff een berichtje om mensen moed in te praten:

Bij mij waren de rechterverstandskiezen er binnen 10 minuten uit, en ook toen de verdoving was uitgewerkt heb heb ik _nergens_ last van gehad. Het bleef de hele dag nog klein beetje bloeden natuurlijk, maar daarna ook niet meer. Het kan ook meevallen dus
pi_30350977
Nou, vanmorgen ben ik voor de 2e keer bij de kaakchirurg geweest.

In mei is 1 verstandkies (rechtsonderin) verwijderd omdat ie op z'n kant lag. Veel geboor, maar al-bij-al viel het me redelijk mee. Binnen 10/15 minuten was hij klaar. Daarna niet zoveel pijn gehad en de boel genas goed.

Vanmorgen moest de verstandskies linksonderin eruit, ook deze lag op z'n zij. Vooraf zie de chirurg dat hij 'm zag zitten en 't ding daardoor vermoedelijk beter te verwijderen zou zijn.

Not at all dus... Tussendoor een aantal keer extra verdoving gehad en hij kreeg de kies niet gespleten (iets wat de vorige keer na boren wel vrij snel lukte). Uiteindelijk is hij een half uur bezig geweest en is de kies er in allemaal stukjes uitgekomen.
Ik heb nu ook veel meer pijn dan de vorige keer. Gelukkig werd de ibuprofen bruis wel snel.

Btw, de kaakchirurg is wel een hele fijne man! Bezorgt, checkt of je (zenuw)pijn hebt en verdoofd dan meteen extra bij. Zegt wat hij doet, probeert je te kalmeren en af te leiden enz.

Vorige keer was ook bij hem en ondanks dat ik de ingreep erg naar vind, viel dat aspect me dus reuze mee.

M'n broer moet binnen een half jaar ook en hij weet nu al dat ie dan een afspraak maakt bij die chirurg

En nu dus maar wat afleiding op Fok zoeken, want de dag is nog lang...
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:12:40 #235
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_30354896
kheb maandag 2 inplantate gekregen , hebben ze meteen al m'n verstandskieze getrokke
opzich valt t allemaal wel mee, alleen die joekels van een wonden zijn wel bagger en tja heel me muil is voor een goeie aangepakt
verder heb allleen de eerste dag last van bloedingen gehad,
weet iemand hoelang t ongv duurt voordat ik me protese weer inmag ?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_30382874
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef diertjuh het volgende:
Goed, ik ben er net weer. Ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik denk beter dan de vorige keer.
Nu even afwachten, hoe het gaat als de verdoving is uitgewerkt. Had alleen een beetje pijn het trekken van de rechter boven verstandskies.
Gelukkig hoef ik niet meer daar heen. Alle 4 zijn er nu uit!
pi_30385315
Ik heb nog steeds een nare smaak in mijn mond. Best irri.

Vannacht geen pijnstillers genomen. Was 's morgens wel te merken. Zeurend kut gevoel mijn mond. Voornamelijk op de plek waar de tand scheef zat. =

Ik kan wel gelukkig nou eten aan 1 kant. En daarna meteen tandenpoetsen. maar ja hopelijk hoef ik voor zaterdag geen pijnstillers meer te nemen. Word er zo sloom van. En ik moet fit zijn voor een 14 uur lang feest.
pi_30402045
Hier gaat het eigenlijk redelijk goed, ik kan ook al een beetje op de rechter kant weer eten. Heb vandaag 1 iboprufen gehad. Straks even een kopje kamille thee maken. En dan ff lekker slapen. Ben een beetje duf en moe..
  Eindredactie Games vrijdag 9 september 2005 @ 01:57:20 #239
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30408862
ik snap niet dat mensen duf werden van iboprufen, ik slikte dagen 2400 milligram en ik had nergens last van
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_30408868
Hoe lang blijf je last houden van die pijn / gaten in je tandvlees?
Ik wil ze best laten trekken maar ben (doods)bang voor de nasleep...
pi_30410654
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mijn ervaring is, dat je toch eigenlijk wel rekening moet houden met 1 volle week "last". Dat gat is nog een paar weken (?) later dicht, maar daar merk je eigenlijk niks van.
Goed schoonhouden is wel erg belangrlijk daarbij.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:53:54 #242
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30411578
ik stel het uit... de brief voor het ziekenhuis ligt al jaren klaar...

Geen pijn en totaal geen last van m'n verstandkiezen.
En de tandarts maar: "maar stel dat ze pijn gaan doen?"
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_30411757
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:57 schreef donald_dick het volgende:
ik snap niet dat mensen duf werden van iboprufen, ik slikte dagen 2400 milligram en ik had nergens last van
ik werd ook niet echt duf van de iboprufen, maar eigenlijk meer van de verdovingen die nog niet uitgewerkt waren.
pi_30412305
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou heb ik er ook minder last van moet ik zeggen. In het begin merkte ik dat ik echt dat ik moe was enzo. De afgelopen dagen niet meer.

Hopelijk morgen ook niet, aangezien ik een feest heb, 14 uur lang.
Ik hoop dan ook dat de beveiliging niet moeilijk doet over dat ik 2 * 600 gram (poedervorm) meeneem zodat ik geen zeurende pijn heb tijdens het feesten
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:41:45 #245
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_30536460
O boy, ben naw nu toch ook de lul.

Rechtsboven begint pijn te doen, morgen om 17.00 gaat mijn grote vriend de beul kijken hoe en wat.

Schijt al in m'n broek bij de gedachte. En het ergste is dagen slecht eten (gaat trouwens nu ook niet goed door de pijn die ik nu heb). Ik heb trouwens al zo'n hoge voedingsbehoefte met 4500kcal per dag.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_30537519
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mogelijk wel, niet slim. Dan moet alles worden verdoofd en dan is dus ook je hele tong verdoofd, waardoor je deze in kunt slikken zonder dat je er controle over hebt en dus kunt stikken.
Valt reuze mee. Ik heb ze alle 4 tegelijk laten doen. Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde en ik zat al zo lang te wachten dat ik niet nog eens terug wilde komen. Het was gewoon in NL overigens.
Maar dat van je tong, hij was bij mij maar 2 minuten echt gevoelloos maar ik kon hem zeker wel bewegen. En als ik mocht stikken kon ik gewoon raar rondjes gaan lopen ofzo, dan zouden de mensen naast me in de wachtruimte of een voorbijlopende dokter echt wel iets doen
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:53:47 #247
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_30543250
Ik ben net terug van een ingreep en het was echt superleuk. lekker een dag vrij, die naald moet je niet bang voor zijn, voel je niks van, daarna sloopt ie een stuk uit je gebit weg en hij moest zelfs even stoppen omdat ik de slappe lach kreeg (het voelde zo grappig). Ik had mn mp3speler aan en dat hielp wel want ik moest in zo'n kamer zitten wachten, k kreeg daar echt gedachten dat ze me gingen vermoorden ofzo. Maargoed dit was dus een leuke dag, ik hoop dat het niet veel pijn gaat doen maar dat zien we vanavond wel weer.

ik heb trouwens meegekregen: paracetamol, recept foor brufin ofzo (in water stoppen en opdrnken, was iig erg lekker bij de chirurg; sinaasappelsmaak) en gaasjes. het is gehecht met een draad die oplost. over 1 maand weer

sorry cvoor alle typo's en grammaticale fouten maar ik typ met 1 hand.

edit: Onderste 2 groeien naarbinnen toe. Waren, zijn, al zichtbaar.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_30543844
Nou ik heb net gebeld. Nog steeds een kutsmaak in mijn mond. De mevrouw aan de telefoon zei dat het gaatje niet dicht is ofzo. Dus morgen om 12 uur gaan ze spoelen. Hopelijk helpt het. Heb namelijk ook nog flink last van zeurende pijn en mijn brufin is op.

En lossen die draadjes pas na een maand op? Damn , ik zit er nu met mijn tong constant mee te kutten die dingen hangen half los

-edit-

Ik ben net geweest. Bleek vuil te zitten in de "wond" dus heb nou een spuitje meegekregen en dan moet ik in mijn tandvlees spuiten met lauw water. Hopelijk is snel die pijn en die vieze smaak over.

[ Bericht 20% gewijzigd door Boy_Snakeye op 14-09-2005 12:47:30 ]
pi_30575723
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Als het goed is voel je er helemaal niks van door die verdoving....
Op het moment niet idd.. maar erna wel..

(Spreek uit ervaring, ben niet kleinzerig, maar dit was echt pijnlijk.. )
pi_30576605
Zo'n 2 a 3 weken geleden naar de tandarts geweest omdat ik last van mn kies had. Ik moet dus mn verstandskies laten trekken. Echter de pijn ging (door spoelen) na een paar dagen weg, en daarna heb ik er niet meer aan gedacht de kaakchirurg te bellen.

Volgens mij is de kies er ook nog niet helemaal door. Hoelang duurt dan ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')