Ja okquote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Een prijs is een prijs
omdat Nac saai isquote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Naccie het volgende:
Saaie wedstrijd, saaie supporters groepen.
Waarom kijk ik eigenlijk?![]()
Zeker die van PSV; ik heb die nu nog niet echt gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Naccie het volgende:
Saaie wedstrijd, saaie supporters groepen.
quote:
Zijn er vijfmaal minder hequote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeker die van PSV; ik heb die nu nog niet echt gehoord.![]()
Dat dan weer wel, maar niet saai dusquote:
Twijfelgevalletje, IMO. Er valt te pleiten voor een penalty en tegen een penalty.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:00 schreef okee6 het volgende:
* okee6 noteert: als speler in strafschopgebied ten val komt zonder bal dan penalty
Ah joh... jij bent altijd negatief.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind er nog niet zoveel aan eigenlijk.
Ben bang voor een simpele 3-0..
Ik neem aan dat de Kuip dus niet vol zit.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zijn er vijfmaal minder heNiet dat dat wat uitmaakt
die komen met minder man zelfs boven Willem II uitquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeker die van PSV; ik heb die nu nog niet echt gehoord.
Penalty of geen penalty, die scheids staat niet goed te fluiten. Goed, het is dan ook wel Braamhaar, dus voor zijn eigen doen doet ie het best goed.
En terechtquote:Op zondag 29 mei 2005 19:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Kuip dus niet vol zit.
quote:
Willem II - Liverpoolquote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef Itch het volgende:
Over en sluiten ... dat dacht Ancelotti deze week ook
Liverpool kwam in 6 minuten ook terug in de wedstrijd, als die mutsen van W2 nou ff hun best doen is alles mogelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Over en sluiten dus..
Volgens mij zitten WII en Liverpool qua niveau nog wel iets verder uit elkaar.quote:
Dat wou PSV.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik dacht dat er trouwens in EIndhoven gespeeld zou gaan worden ..
Inderdaad, het leeft hier welquote:Op zondag 29 mei 2005 19:19 schreef Suijk het volgende:
Toch al een heel topic vol, zo in bijna anderhalve maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |