Die actie slaat inderdaad helemaal nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
PSV wil nu maar meteen de wedstrijd spelen in het PiSVee stadionomdat het brabants onderonsje is . Niet zeiken en gewoon lekker op neutral terrein in de Kuip spelen!
Maar wel de laatste wedstrijd van het seizoen, oftewel: nog een keertje gas geven en je hebt de dubbel of heel misschien zelfs de triple.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Normaliter wint PSV van het matige Willem II, maar dat dacht men ook ooit tegen Twente... Soms brengt zo'n finale onvermoede krachten los bij een subtopper en voor PSV is het niet echt dé prijs.
Hoezo niet? Waarom helemaal naar de Kuip als het ook dichterbij kan? En het Philipsstadion kan ook neutraal terrein wezen, de supporters krijgen evenveel kaarten toegewezen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die actie slaat inderdaad helemaal nergens op
Nee sorry, wordt alleen een beetje moe van figuren zoals jij die opeens onder hun steen vandaan kruipen als die stilburgers eindelijk weer eens wat presterenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Voelt u zich aangesproken, meneer de Gloryhunter?
Ja leek mij ook wel erg leuk eigenlijk, maar goed het is nu eenmaal traditie dat het in de kuip wordt gehouden dus tja dan moeten we maar naar de kuip afreizenquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom helemaal naar de Kuip als het ook dichterbij kan? En het Philipsstadion kan ook neutraal terrein wezen, de supporters krijgen evenveel kaarten toegewezen!
Kunnen ze dat opbrengen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar wel de laatste wedstrijd van het seizoen, oftewel: nog een keertje gas geven en je hebt de dubbel of heel misschien zelfs de triple.
Een eigen stadion is NOOIT neutraal terrein ookal worden de kaarten eerlijk verdeeld. Er is niets neutraals aan....quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom helemaal naar de Kuip als het ook dichterbij kan? En het Philipsstadion kan ook neutraal terrein wezen, de supporters krijgen evenveel kaarten toegewezen!
Klopt, en het einde zal zoek zijn als elke club gaat tornen aan de plaats van de finale. Gewoon vasthouden aan de traditie en spelen in De Kuip.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Een eigen stadion is NOOIT neutraal terrein ookal worden de kaarten eerlijk verdeeld. Er is niets neutraals aan....
Ik heb in het oude topic ook gepost, Teletekst-Ajacied.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee sorry, wordt alleen een beetje moe van figuren zoals jij die opeens onder hun steen vandaan kruipen als die stilburgers eindelijk weer eens wat presteren![]()
Hey het wordt hier gezelligquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik heb in het oude topic ook gepost, Teletekst-Ajacied.
Als ze met een B-elftal van Feyenoord winnen dan rollen ze met een B-elftal ook vast wel Willem II op.quote:
Waar teletekst-Ajacieden zijn kan het nooit gezellig zijn. Hoewel de aanwezigheid van de vele Brabo's hier het natuurlijk goed compenseren.quote:
Brabo gezelligheid is je lam zuipen, een konijnenpak aan trekken en de polonaise lopen, mag ik bedanken???quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Waar teletekst-Ajacieden zijn kan het nooit gezellig zijn. Hoewel de aanwezigheid van de vele Brabo's hier het natuurlijk goed compenseren.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Brabo gezelligheid is je lam zuipen, een konijnenpak aan trekken en de polonaise lopen, mag ik bedanken???
Limburg, brabant, same diffquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:47 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dierenpakken is Limburg met uitzondering van Maastricht. Get your facts straight.
De finale is wel vaker in een ander stadion dan het Feyenoord stadion gespeeld. Volgens mij moest PSV in 1988 in Tilburg tegen Roda aantreden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:46 schreef gr8w8 het volgende:
Tja, dat het traditie is in de kuip, ach, tradities zijn er om gebroken te worden. Een traditie is ook ooit begonnen! Ik zie het wel zitten als de bekerfinale door het land zwerft in de jaren. Natuurlijk is het wel makkelijk afkatten, nu PSV het vraagt op het moment dat ze zelf in de finale staan, maar echt verkeerd is het idee niet.
Oke een idee om met deze traditie helemaal te breken: Spelen in het stadion van de vorige winnaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:46 schreef gr8w8 het volgende:
Tja, dat het traditie is in de kuip, ach, tradities zijn er om gebroken te worden. Een traditie is ook ooit begonnen! Ik zie het wel zitten als de bekerfinale door het land zwerft in de jaren. Natuurlijk is het wel makkelijk afkatten, nu PSV het vraagt op het moment dat ze zelf in de finale staan, maar echt verkeerd is het idee niet.
Niet zo'n slim idee eigenlijk. Ajax - Feyenoord in het Willem II stadion.... of 20.000 Tukkers die naar de bekerfinale willen en niet kunnen omdat die in De Vliert wordt gespeeld....quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:38 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke een idee om met deze traditie helemaal te breken: Spelen in het stadion van de vorige winnaar.
'T is maar een ideetje
quote:Willem II kan op zondag 29 mei in de bekerfinale tegen PSV in De Kuip op de meeste steun rekenen. De Tilburgse club krijgt 17.000 kaarten toegewezen en PSV ontvangt zo'n 12.000 toegangsbewijzen.
De KNVB, beide clubs, de politie en de gemeente Rotterdam bereikten dinsdag een akkoord over de details. Naast de 29.000 fans van beide finalisten is er ook ruimte voor neutrale toeschouwers. De KNVB heeft ook kaarten gereserveerd voor zo'n 4.000 amateurscheidsrechters, stewards en vrijwillgers van clubs.
Natuurlijk. Fortuna en Roda namen destijds ook zoveel mensen mee, terwijl die er in het stadion nooit zaten.quote:
Gezien het voetbal dit seizoen zijn dat er voldoende inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fortuna en Roda namen destijds ook zoveel mensen mee, terwijl die er in het stadion nooit zaten.
Misschien kunnen ze die ergens huren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef okee6 het volgende:
Ik onthoud me verder van commentaar. Eén vraag dan: heeft Willem II 17.000 supporters![]()
![]()
[..]
Net zo goed als bij een Vitesse, Utrecht en elke andere kleinere club. Er gaan altijd dagsupporters mee en mensen zonder seizoenskaart. Daarnaast geeft de hoofdsponsor (Interpolis) kaarten weg aan klanten en medewerkers en kunnen lokale voetbalverenigingen kaarten kopen. Dus die 17.000 zullen redelijk gevuld raken met mensen die Willem II wel een warm hart toe dragen (Op zijn minst omdat ze gratis kaartje hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef okee6 het volgende:
Ik onthoud me verder van commentaar. Eén vraag dan: heeft Willem II 17.000 supporters![]()
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij is de echte vraag: Krijgt PSV die 12.000 kaarten verkocht? Want na een lang CL seizoen met dure kaarten en het kampioensschap al binnen zijn er nog wel 12.000 mensen te interesseren voor de AC? De echte supporters zullen wel gaan, maar dat zijn er ook echt geen 10.000.
Willem II heeft wel degelijk combi regeling (alleen 3 vormen ervan):quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet aan de orde. Men dreigt met een boycot van de wedstrijd wegens het feit dat PSV-supporters aan een combi-regeling gebonden zijn en de Willem II-supporters niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |