quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:07 schreef P-Style het volgende:
Hé... ik zie op de site van Kojima Productions ineens dit plaatje staan...
[afbeelding]
...22-12-2005 de release van Subsistence!Nou is dit natuurlijk wel de Japanse release, maar ik kan me nog herinneren dat de verschillende regio-releases van MGS2:Substance niet ver uit elkaar lagen! Dus met een beetje geluk zouden we deze titel ook rond deze datum kunnen verwachten.
Die bundel ziet er trouwens niet verkeerd uit!
[afbeelding] [afbeelding]
Overigens is de website van Subsistence ook weer geupdate.
waar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef Henkmanz het volgende:
Subsistence is ook te krijgen hoor ik.. maat van mij heeft hem. Wie heeft hem nog meer en heeft de onlinemode al geprobeerd?
Erg zonde inderdaad!quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
waar?
play.com zegt dit :
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Due for release on 16/06/2006
Dat klopt, eigenlijk is het op hogere moeilijkheidsgraden ook leuker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb The Sorrow ook weer gehad.. volgens mij ben je zo door MGS 3 heen.
"European Extreme" is relaxed!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:33 schreef peristilius het volgende:
Dat klopt, eigenlijk is het op hogere moeilijkheidsgraden ook leuker.
Ik speelde volgens mij op Normal, dat was te makkelijk.quote:
Kijk 's goed op die website die ik gepost had knulquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef BMH het volgende:
Wat heb je aan een gebrande versie van Disc 2 als je niet online kunt met een gemodde PS2?![]()
Ik hoop daar dus achter te komen zodra Subsistence hier is. Dan kan ik tenminste MG & MG2 spelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou door MGS 3 heen wel leuke game.
Alleen heb ik Metal Gear nooit kunnen spelen, maar waarom maakt Big Boss een nieuwe Metal Gear ? en waarom laat hij dan zijn kloon voor FOXHOUND werken ?
Al weet Solid Snake dan nog niks van kloon zijn af. ( pas op de PS1 bij Metal Gear Solid )
Of zal dit pas bij MGS 4 beantwoord worden ?
Wat waren verder Big Boss zijn bedoelingen ?
Wel leuk dat stuk als Ocelot om Snake's echte naam vraagt![]()
Denk dat ik hem ook haal moet MG 1 en 2 echt spelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik hoop daar dus achter te komen zodra Subsistence hier is. Dan kan ik tenminste MG & MG2 spelen.
Ik denk eerlijk gezegd dat Kojima dat hele "klonen-verhaal" pas heeft verzonnen heeft toen 'ie met MGS bezig was en dat hij zich daar ten tijde van MG en MG2 nog niet mee bezig hield.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat ik hem ook haal moet MG 1 en 2 echt spelen.
Maar denk dat je hier niet alles zult weten aangezien Snake nog niet weet dat hij een kloon is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Kojima dat hele "klonen-verhaal" pas heeft verzonnen heeft toen 'ie met MGS bezig was en dat hij zich daar ten tijde van MG en MG2 nog niet mee bezig hield.Ow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog iets wat mij opviel.
Raiden en Naked Snake ( Bog Boss ) hebben wel dezelfde naam... Jack.
Toeval ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou door MGS 3 heen wel leuke game.
Alleen heb ik Metal Gear nooit kunnen spelen, maar waarom maakt Big Boss een nieuwe Metal Gear ? en waarom laat hij dan zijn kloon voor FOXHOUND werken ?
Al weet Solid Snake dan nog niks van kloon zijn af. ( pas op de PS1 bij Metal Gear Solid )
Of zal dit pas bij MGS 4 beantwoord worden ?
Wat waren verder Big Boss zijn bedoelingen ?
Wel leuk dat stuk als Ocelot om Snake's echte naam vraagt![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Dat weet alleen hideo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |