abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31364832
Zo... heb 'm dan eindelijk rond op European Extreme! Was niet eens zo héél "extreme" en eigenlijk is het spel zo toch wel op z'n leukst!
pi_31377025
Hé... ik zie op de site van Kojima Productions ineens dit plaatje staan...

...22-12-2005 de release van Subsistence! Nou is dit natuurlijk wel de Japanse release, maar ik kan me nog herinneren dat de verschillende regio-releases van MGS2:Substance niet ver uit elkaar lagen! Dus met een beetje geluk zouden we deze titel ook rond deze datum kunnen verwachten.

Die bundel ziet er trouwens niet verkeerd uit!

Overigens is de website van Subsistence ook weer geupdate.

[ Bericht 16% gewijzigd door P-Style op 12-10-2005 09:13:17 ]
pi_31377207
Hmmm... ik zie hier ineens dat Europa 'm pas in maart 2006 krijgt! Overal precies een jaar na de release van Snake Eater.
pi_31377753
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:07 schreef P-Style het volgende:
Hé... ik zie op de site van Kojima Productions ineens dit plaatje staan...
[afbeelding]
...22-12-2005 de release van Subsistence! Nou is dit natuurlijk wel de Japanse release, maar ik kan me nog herinneren dat de verschillende regio-releases van MGS2:Substance niet ver uit elkaar lagen! Dus met een beetje geluk zouden we deze titel ook rond deze datum kunnen verwachten.

Die bundel ziet er trouwens niet verkeerd uit!
[afbeelding] [afbeelding]

Overigens is de website van Subsistence ook weer geupdate.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36249889
Ik heb hem nu ook eens.. me broertje haald ehem op PS2

Heb net The End verslagen, maar wat een kut gevecht was dat zeg
Nu tegen The Fury
pi_36256178
Subsistence is ook te krijgen hoor ik.. maat van mij heeft hem. Wie heeft hem nog meer en heeft de onlinemode al geprobeerd?
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:27:37 #157
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36260387
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef Henkmanz het volgende:
Subsistence is ook te krijgen hoor ik.. maat van mij heeft hem. Wie heeft hem nog meer en heeft de onlinemode al geprobeerd?
waar?
play.com zegt dit :
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Due for release on 16/06/2006
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36261851
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
waar?
play.com zegt dit :
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Due for release on 16/06/2006
Erg zonde inderdaad!
pi_36267306
-Edit: Overbodige warez info-

[ Bericht 53% gewijzigd door P-Style op 22-03-2006 18:28:54 ]
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:27:25 #160
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36268361
Wat heb je aan een gebrande versie van Disc 2 als je niet online kunt met een gemodde PS2?

[ Bericht 71% gewijzigd door P-Style op 22-03-2006 18:29:33 (quote verwijderd) ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36271126
Heb The Sorrow ook weer gehad.. volgens mij ben je zo door MGS 3 heen.
pi_36272390
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb The Sorrow ook weer gehad.. volgens mij ben je zo door MGS 3 heen.
Dat klopt, eigenlijk is het op hogere moeilijkheidsgraden ook leuker.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36272477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:33 schreef peristilius het volgende:
Dat klopt, eigenlijk is het op hogere moeilijkheidsgraden ook leuker.
"European Extreme" is relaxed!
pi_36272613
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

"European Extreme" is relaxed!
Ik speelde volgens mij op Normal, dat was te makkelijk.
Het was echt haast onmogelijk om dood te gaan, alleen af en toe bij een bossfight!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36289631
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef BMH het volgende:
Wat heb je aan een gebrande versie van Disc 2 als je niet online kunt met een gemodde PS2?
Kijk 's goed op die website die ik gepost had knul
pi_36293063
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die dingen van MGS sparen?
Ikzelf ben helemaal gek van de serie, en heb er dan ook redelijk wat van.
figuurtjes, alle games(pc/xbox/gc/gameboy/nes) boeken, artbooks, guides, special figurines, special edition boxes, sleutelhangers, aanstekers, ...
13 December 2004.
pi_36309062
Nou door MGS 3 heen wel leuke game.

Alleen heb ik Metal Gear nooit kunnen spelen, maar waarom maakt Big Boss een nieuwe Metal Gear ? en waarom laat hij dan zijn kloon voor FOXHOUND werken ?

Al weet Solid Snake dan nog niks van kloon zijn af. ( pas op de PS1 bij Metal Gear Solid )
Of zal dit pas bij MGS 4 beantwoord worden ?

Wat waren verder Big Boss zijn bedoelingen ?

Wel leuk dat stuk als Ocelot om Snake's echte naam vraagt
pi_36309144
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:

Alleen heb ik Metal Gear nooit kunnen spelen, maar waarom maakt Big Boss een nieuwe Metal Gear ? en waarom laat hij dan zijn kloon voor FOXHOUND werken ?

Al weet Solid Snake dan nog niks van kloon zijn af. ( pas op de PS1 bij Metal Gear Solid )

Ik hoop daar dus achter te komen zodra Subsistence hier is. Dan kan ik tenminste MG & MG2 spelen.
pi_36309182
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik hoop daar dus achter te komen zodra Subsistence hier is. Dan kan ik tenminste MG & MG2 spelen.
Denk dat ik hem ook haal moet MG 1 en 2 echt spelen.
Maar denk dat je hier niet alles zult weten aangezien Snake nog niet weet dat hij een kloon is.
pi_36309370
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat ik hem ook haal moet MG 1 en 2 echt spelen.
Maar denk dat je hier niet alles zult weten aangezien Snake nog niet weet dat hij een kloon is.
Ik denk eerlijk gezegd dat Kojima dat hele "klonen-verhaal" pas heeft verzonnen heeft toen 'ie met MGS bezig was en dat hij zich daar ten tijde van MG en MG2 nog niet mee bezig hield.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36309540
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Kojima dat hele "klonen-verhaal" pas heeft verzonnen heeft toen 'ie met MGS bezig was en dat hij zich daar ten tijde van MG en MG2 nog niet mee bezig hield.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow...
SPOILER
pi_36312315
Nog iets wat mij opviel.

Raiden en Naked Snake ( Bog Boss ) hebben wel dezelfde naam... Jack.

Toeval ?
SPOILER
pi_36324096
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog iets wat mij opviel.

Raiden en Naked Snake ( Bog Boss ) hebben wel dezelfde naam... Jack.

Toeval ?
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 24 maart 2006 @ 13:18:42 #174
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36326062
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:

SPOILER
pi_36341883
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:18 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:36:44 #176
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36350033
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]
SPOILER
Dat weet alleen hideo.
pi_36358709
Ja

Ik moet gewoon Metal Gear 1 en 2 hebben
SPOILER
pi_36362032
Ik heb nu net het laatste gesprek met Ocelot aan het eind van MGS gehoord ( dat had ik nog gemist )
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')