abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27198829
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:17 schreef xienix84 het volgende:
(en ik heb nog eens naar dat hoofd van bigboss gekeken, en dat is em echt wel hoor, kijk maar naar de vorm, en het grote voorhoofd wat precies hetzelfde is )
Ik vind van niet.
quote:
Maar de eerdere MGSen lijken me ook wel echt geweldig ja. Maar hoe willen ze die gaan uitbrengen dan? Zoals ook met de (s)NES FinalFantasy reeks is gedaan of iets dergelijks? Ik heb er wel ooit een stukje van gezien/gedaan op een emulator en hoe veel minder die kwaliteit dan is, het spel en de muziek zijn geweldig en dan maakt het allemaal niets meer uit.
Volgens mij worden het regelrechte ports van de MSX2-versie, alleen dan met geupdate plaatjes tijdens codecgesprekken, omdat Snake voor MGS1 op de PS1 er nog ietsje anders uitzag.
pi_27199630
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef P-Style het volgende:

Ik vind van niet.
Wedden?! Nee, we zullen het tegen die tijd wel zien dan

Maar ik snap het van porten, ach zal ook wel weer een tijdje duren denk ik. Misschien dat ze tussendoor ook mooiere cutscenes maken of zo. Ze zullen het niet afraffelen hen kennende.
pi_27199720
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef xienix84 het volgende:
Maar ik snap het van porten, ach zal ook wel weer een tijdje duren denk ik. Misschien dat ze tussendoor ook mooiere cutscenes maken of zo. Ze zullen het niet afraffelen hen kennende.
Nou aangezien de programmeercode van de MSX2-versie enorm eenvoudig is zal het porten in no time gebeurd zijn. De PS2 is krachtig genoeg om een MSX2-emulator te draaien en in principe de MSX2-versies direct te spelen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:12:52 #79
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_27203737
http://ps3.ign.com/articles/617/617218p1.html

Zij denken dat de mysterieuze characters vermoedelijk big boss & fortune of naomi zijn.
Wel knap dat ze in staat zijn 3 pagina's vol te schrijven, door zich slechts te baseren op 1 artwork en wat aannamens
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_27203796
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef JimmyJames het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/617/617218p1.html

Zij denken dat de mysterieuze characters vermoedelijk big boss & fortune of naomi zijn.
Wel knap dat ze in staat zijn 3 pagina's vol te schrijven, door zich slechts te baseren op 1 artwork en wat aannamens
Big Boss is dood, Fortune is dood... Naomi lijkt me de enige aannemelijke. Als ze nou zouden accepteren dat de overige onbekenden gewoon nieuwe personages zijn.
pi_27210155
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... toch wel jammer dat Konami altijd twee versies van hun MGS's uitbrengt. Bij MGS2 had ik het "geluk" dat ik 'm pas kocht nadat Substance uitkwam (toen de originele MGS2 uitkwam had ik last van geldgebrek ), maar nu heb ik MGS3 al en om 'm straks nou weer te kopen...

Ik wil vooral Metal Gear en Metal Gear 2 hebben, want de meeste van die extra's in MGS3 Subsistance zaten sowieso al in de PAL-versie.
Hideo Kojima himself zegt in een interview dat Subsistence juist op verzoek van de Europeanen is, met als het grote verschil dat Subsistence een volledig 3D-camera heeft (en dat zat heus niet in de PAL-versie). . Dat boeit mij meer dan een of andere stomme peepshow. .
quote:
Well, actually, originally there was no plan to release Subsistence in the first place. The main purpose of Subsistence is two aspects: the camera (we are going to change the camera completely to 3D camera); and the second is the online aspect, meaning if we did not release Subsistence, that means we were going to put it in 4 anyways. We were experimenting both aspects even when we were creating MGS3, so because we had this Europe launch tour back in March for MGS3 and we heard from many European press and users that they want a game like Metal Gear 2: Substance.
pi_27211859
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:56 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou aangezien de programmeercode van de MSX2-versie enorm eenvoudig is zal het porten in no time gebeurd zijn. De PS2 is krachtig genoeg om een MSX2-emulator te draaien en in principe de MSX2-versies direct te spelen.
De PS2 is inderdaad krachtig genoeg om een MSX2 emulator te draaien, toch zal dat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren. Je hebt voor een MSX2 emulator een BIOS nodig, en daar zitten nog steeds copyrights op, die heden ten dage ook nog eens weer redelijk strict worden beschermd, omdat er in Japan zeer binnenkort een nieuwe MSX computer op de markt komt...

Waarschijnlijk zal Konami dus in ieder geval alle BIOS-calls uit de MSX2 versies halen. Wat op zich weer erg jammer is, want daardoor zal de nieuwe PS2 versie, ook als je de code uit de PS2 code weet te halen, niet meer kunnen draaien op een echte MSX2.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:07:54 #83
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27213399
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:32 schreef Jalu het volgende:

[..]

Bij deze:
[afbeelding]
ik wil die eerste 2 delen al zooooo lang spelen...
als die voor een budget prijsje in de winkel licht koop ik em!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27237384
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Hideo Kojima himself zegt in een interview dat Subsistence juist op verzoek van de Europeanen is, met als het grote verschil dat Subsistence een volledig 3D-camera heeft (en dat zat heus niet in de PAL-versie). . Dat boeit mij meer dan een of andere stomme peepshow. .
Ja, dat snap ik... maar subsistance wordt óók gepromoot met de demo-theater, extra snake vs ape levels en de duel mode. En dat waren nou net opties die al in de PAL versie zaten (en niet in andere versies), dus extra toevoegingen zoals online-mode, de originele Metal Gears en de 3D-camera zijn nieuw voor ons. De andere continenten krijgen meer extra's ten opzichte van ons.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 04:31:16 #85
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_27297145
In this month's Famitsu magazine, these characters were confirmed...

In this month's Famitsu (Japanese magazine), the character list from the recently released Metal Gear Solid 4 promotional art was confirmed as the following:

(In order from left to right)

- Vamp
- Meryl Silverburgh
- Raiden
- Revolver Ocelot / Liquid Snake
- Solid Snake
- Hal "Otacon" Emmerich
- Big Boss
- Naomi Hunter

Dus toch wel Big Boss en Naomi volgens Japans blad
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_27297149
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:31 schreef Alessandro het volgende:
In this month's Famitsu magazine, these characters were confirmed...

In this month's Famitsu (Japanese magazine), the character list from the recently released Metal Gear Solid 4 promotional art was confirmed as the following:

(In order from left to right)

- Vamp
- Meryl Silverburgh
- Raiden
- Revolver Ocelot / Liquid Snake
- Solid Snake
- Hal "Otacon" Emmerich
- Big Boss
- Naomi Hunter

Dus toch wel Big Boss en Naomi volgens Japans blad
Hmmm... Stel je voor dat BB tòch nog leeft dan!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 04:52:36 #87
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_27297170
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... Stel je voor dat BB tòch nog leeft dan!
Of hij word een soort cyborg ninja
pi_27298477
Ik denk niet dat hij nog steeds leeft, maar tot leven is gewekt of opnieuw is gecreeerd ofzo. Of inderdaad ninja-achtig. Zijn lichaam ziet er nou niet echt heel erg natuurlijk uit. Echt zo'n kunstmatig 'we hebben zn hoofd en hebben er wat ledematen onder geplakt'-lichaam....
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:28:38 #89
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_27299132
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
Het zijn de twee eerste op de MSX? die nooit buiten Japan zijn uitgekomen Wel leuk om het hele verhaal te kunnen overzien.
Het eerste deel van Metal Gear op de MSX is zowel in Europa als Japan verschenen. Deel 2 (Metal Gear:Solid Snake) is enkel in Japan uitgebracht. De allereerste Metal Gear was in het (steenkolen)Engels, deel 2 geheel in het Japans. Later zijn een stel handige jongens aan de slag gegaan met het vertalen van het deel 2, maar zoals het er nu naar uitziet hadden ze zich die moeite dus kunnen besparen
Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze de muziek een 'upgrade' hebben gegeven of dat we de oude PSG en (voor deel 2) SCC sound krijgen.

[ Bericht 8% gewijzigd door MSXUser op 24-05-2005 09:34:06 ]
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:44:16 #90
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_27301248
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:52 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Of hij word een soort cyborg ninja
Of hij is gewoon dood en het is zijn geest.

[ Bericht 2% gewijzigd door JimmyJames op 24-05-2005 11:22:51 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_27302089
Wordt dan maar MGS3 verkopen voor Substance
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27306548
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wordt dan maar MGS3 verkopen voor Substance
Inderdaad. Die online optie en het bijvoegen van de 2 originele Metal Gears maken Subsistance wel èrg aantrekkelijk! Die 3D-camera boeit me niet zo en al die andere extra's zaten toch al in de PAL-versie.

(O ja... en het is Subsistance )
pi_27322340
Ik wacht wel op substitance. Ik heb mgs3 al uitgespeeld, maar kopen wacht ik dan nog maar ff mee
pi_27324217
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:01 schreef Markster het volgende:
Ik wacht wel op substitance. Ik heb mgs3 al uitgespeeld, maar kopen wacht ik dan nog maar ff mee
Slim!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:35:10 #95
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_27324931
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

Slim!
Hou je 55 euro in je zak Maar ik verkoop die van mij niet. Dan maar twee versies Maar als ze dat met mgs 4 weer flikken dan wacht ik voortaan wel met origineel kopen. Dan huur ik hem wel een week lang en koop ik later mgs4 substance wel als die er komt. Hideo meot gewoon 1 compleet spel afleveren volgende keer. Aan de andere kant geef ik hem wel gelijk het verdient wel lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alessandro op 24-05-2005 23:42:41 ]
pi_27326898
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:35 schreef Alessandro het volgende:
Hou je 55 euro in je zak Maar ik verkoop die van mij niet. Dan maar twee versies Maar als ze dat met mgs 4 weer flikken dan wacht ik voortaan wel met origineel kopen. Dan huur ik hem wel een week lang en koop ik later mgs4 substance wel als die er komt. Hideo meot gewoon 1 compleet spel afleveren volgende keer. Aan de andere kant geef ik hem wel gelijk het verdient wel lekker.
Weet je dat ik er serieus over zat na te denken, om te wachten met het kopen van MGS3, omdat er later toch wel weer een uitgebreidere versie uit zou kunnen komen... Maar toen ik erachter kwam dat de PAL versie allemaal nieuwe extra's kreeg ten opzichte van de NTSC-versies kocht ik 'm maar meteen. Nu blijkt er dus alsnog een nòg uitgebreidere versie te komen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:48:58 #97
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_27327441
Super irritant.
Doen ze met CD's ook (te) vaak.
Koop jij als fan van het eerste uur de dag dat hij uitkomt de CD en vervolgens brengen ze na 2 maanden een uit met dvd/remix cd/ live cd erbij uit...

Het gaat natuurlijk ook om de cash.
Maar ze snappen blijkbaar niet dat ze een heleboel fans pissed maken zo...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_27328947
Ik vind het ook niet echt een toffe aktie. Leuk voor de diehards met teveel geld, minder voor de mensen die wel graag al die extra's willen, maar mgs3 al bij de release gekocht hebben
pi_27527517
Voor de geïnteresseerden... Hier valt nog een leuk interview met Hideo Kojima te lezen!

Gaat onder andere over MGS3: Subsistance, MGS4, implementatie van een 3D camara, eventuele andere games dan MGS en de next-gen consoles!
pi_27623552
Ok, nogmaals, kan iemand mij vertellen of het de bedoeling is dat de framerate (iig) in het tweede moeras (we hebben het hier dus over MGS3) aanzienlijk naar beneden gaat? Ik denk zelfs naar iets van 5 fps, serieus als ik me draai worden de bomen in rare stukken over mn scherm heen gechopt. Heb ik genoeg reden om het spel terug te brengen, of hoort dit?

Mocht het toch de bedoeling zijn, ligt het dan aan sloppy programming of zit de ps2 daar tegen zn limiet aan?

Net vroeg iemand me of mijn ps2 niet gewoon oud was: hijs nog maar een half jaartje oud, toevallig afgelopen November geruild, een maand voor mij 3 jarige garantie af zou lopen. Quelle chance. Er werd ook gezegd dat de ps2 zelf al oud is, maar ik zie niet hoe dit ermee te maken heeft, gezien het spel is geschreven voor de PS, en men het dus niet "met de tijd mee" heeft geprogrammeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')