Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:17 schreef xienix84 het volgende:
(en ik heb nog eens naar dat hoofd van bigboss gekeken, en dat is em echt wel hoor, kijk maar naar de vorm, en het grote voorhoofd wat precies hetzelfde is)
Volgens mij worden het regelrechte ports van de MSX2-versie, alleen dan met geupdate plaatjes tijdens codecgesprekken, omdat Snake voor MGS1 op de PS1 er nog ietsje anders uitzag.quote:Maar de eerdere MGSen lijken me ook wel echt geweldig ja. Maar hoe willen ze die gaan uitbrengen dan? Zoals ook met de (s)NES FinalFantasy reeks is gedaan of iets dergelijks? Ik heb er wel ooit een stukje van gezien/gedaan op een emulator en hoe veel minder die kwaliteit dan is, het spel en de muziek zijn geweldig en dan maakt het allemaal niets meer uit.
Wedden?!quote:
Nou aangezien de programmeercode van de MSX2-versie enorm eenvoudig is zal het porten in no time gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef xienix84 het volgende:
Maar ik snap het van porten, ach zal ook wel weer een tijdje duren denk ik. Misschien dat ze tussendoor ook mooiere cutscenes maken of zo. Ze zullen het niet afraffelen hen kennende.
Big Boss is dood, Fortune is dood...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef JimmyJames het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/617/617218p1.html
Zij denken dat de mysterieuze characters vermoedelijk big boss & fortune of naomi zijn.
Wel knap dat ze in staat zijn 3 pagina's vol te schrijven, door zich slechts te baseren op 1 artwork en wat aannamens![]()
Hideo Kojima himself zegt in een interview dat Subsistence juist op verzoek van de Europeanen is, met als het grote verschil dat Subsistence een volledig 3D-camera heeft (en dat zat heus niet in de PAL-versie).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... toch wel jammer dat Konami altijd twee versies van hun MGS's uitbrengt. Bij MGS2 had ik het "geluk" dat ik 'm pas kocht nadat Substance uitkwam (toen de originele MGS2 uitkwam had ik last van geldgebrek), maar nu heb ik MGS3 al en om 'm straks nou weer te kopen...
Ik wil vooral Metal Gear en Metal Gear 2 hebben, want de meeste van die extra's in MGS3 Subsistance zaten sowieso al in de PAL-versie.
quote:Well, actually, originally there was no plan to release Subsistence in the first place. The main purpose of Subsistence is two aspects: the camera (we are going to change the camera completely to 3D camera); and the second is the online aspect, meaning if we did not release Subsistence, that means we were going to put it in 4 anyways. We were experimenting both aspects even when we were creating MGS3, so because we had this Europe launch tour back in March for MGS3 and we heard from many European press and users that they want a game like Metal Gear 2: Substance.
De PS2 is inderdaad krachtig genoeg om een MSX2 emulator te draaien, toch zal dat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren. Je hebt voor een MSX2 emulator een BIOS nodig, en daar zitten nog steeds copyrights op, die heden ten dage ook nog eens weer redelijk strict worden beschermd, omdat er in Japan zeer binnenkort een nieuwe MSX computer op de markt komt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou aangezien de programmeercode van de MSX2-versie enorm eenvoudig is zal het porten in no time gebeurd zijn.De PS2 is krachtig genoeg om een MSX2-emulator te draaien en in principe de MSX2-versies direct te spelen.
ik wil die eerste 2 delen al zooooo lang spelen...quote:
Ja, dat snap ik... maar subsistance wordt óók gepromoot met de demo-theater, extra snake vs ape levels en de duel mode. En dat waren nou net opties die al in de PAL versie zaten (en niet in andere versies), dus extra toevoegingen zoals online-mode, de originele Metal Gears en de 3D-camera zijn nieuw voor ons. De andere continenten krijgen meer extra's ten opzichte van ons.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Hideo Kojima himself zegt in een interview dat Subsistence juist op verzoek van de Europeanen is, met als het grote verschil dat Subsistence een volledig 3D-camera heeft (en dat zat heus niet in de PAL-versie).. Dat boeit mij meer dan een of andere stomme peepshow.
.
Hmmm...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 04:31 schreef Alessandro het volgende:
In this month's Famitsu magazine, these characters were confirmed...
In this month's Famitsu (Japanese magazine), the character list from the recently released Metal Gear Solid 4 promotional art was confirmed as the following:
(In order from left to right)
- Vamp
- Meryl Silverburgh
- Raiden
- Revolver Ocelot / Liquid Snake
- Solid Snake
- Hal "Otacon" Emmerich
- Big Boss
- Naomi Hunter
Dus toch wel Big Boss en Naomi volgens Japans blad
Of hij word een soort cyborg ninjaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 04:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm...Stel je voor dat BB tòch nog leeft dan!
Het eerste deel van Metal Gear op de MSX is zowel in Europa als Japan verschenen. Deel 2 (Metal Gear:Solid Snake) is enkel in Japan uitgebracht. De allereerste Metal Gear was in het (steenkolen)Engels, deel 2 geheel in het Japans. Later zijn een stel handige jongens aan de slag gegaan met het vertalen van het deel 2, maar zoals het er nu naar uitziet hadden ze zich die moeite dus kunnen besparenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
Het zijn de twee eerste op de MSX? die nooit buiten Japan zijn uitgekomenWel leuk om het hele verhaal te kunnen overzien.
Of hij is gewoon dood en het is zijn geest.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wordt dan maar MGS3 verkopen voor Substance
Slim!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:01 schreef Markster het volgende:
Ik wacht wel op substitance. Ik heb mgs3 al uitgespeeld, maar kopen wacht ik dan nog maar ff mee
Hou je 55 euro in je zakquote:
Weet je dat ik er serieus over zat na te denken, om te wachten met het kopen van MGS3, omdat er later toch wel weer een uitgebreidere versie uit zou kunnen komen... Maar toen ik erachter kwam dat de PAL versie allemaal nieuwe extra's kreeg ten opzichte van de NTSC-versies kocht ik 'm maar meteen. Nu blijkt er dus alsnog een nòg uitgebreidere versie te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:35 schreef Alessandro het volgende:
Hou je 55 euro in je zakMaar ik verkoop die van mij niet. Dan maar twee versies
Maar als ze dat met mgs 4 weer flikken dan wacht ik voortaan wel met origineel kopen. Dan huur ik hem wel een week lang en koop ik later mgs4 substance wel als die er komt. Hideo meot gewoon 1 compleet spel afleveren volgende keer. Aan de andere kant geef ik hem wel gelijk het verdient wel lekker.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |