Ik vind Raiden ook geen probleem hoor. Opzich was hij helemaal niet cool ofzo, maar ik vond het best geinig om MGS met een "rookie" te spelen. Voegt wel wat toe aan het verhaal. Alleen die Rose... dat achterlijke irritante rotwijf! Dáár had ik wel een hekel aan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef BobbyJames het volgende:
vorige week mgs2 uigespeeld ..wat hou je daar een leeg gevoel aan over
open eindes![]()
![]()
wel een kick spel hoor ..snap al die kritiek op Raiden niet. Vind m wel kick.
Het zijn de twee eerste op de MSX? die nooit buiten Japan zijn uitgekomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij zitten 1 & 2 er helemaal niet in.Het is gewoon een nog uitgebreidere versie van MGS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me ook af, of de delen die zijn verschenen en zullen verschijnen op de portables (1 GB, 2 PsP), moeten worden los gezien van de rest van de saga?
[ Bericht 2% gewijzigd door JimmyJames op 18-05-2005 14:12:25 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Ja... deze staan duidelijk los van de rest. Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2 en Metal Gear Solid 3 vormen één geheel. Hoewel Kojima zei dat de Metal Gear Solid trilogie was afgerond na deel 3, vermoed ik toch dat deel 4 voortborduurt op het einde van MGS2.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vroeg me ook af, of de delen die zijn verschenen en zullen verschijnen op de portables (1 GB, 2 PsP), moeten worden los gezien van de rest van de saga?
Dat lijkt me zelfs evident als we de artwork mogen geloven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:29 schreef P-Style het volgende:
vermoed ik toch dat deel 4 voortborduurt op het einde van MGS2.
Goed punt!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef JimmyJames het volgende:
Dat lijkt me zelfs evident als we de artwork mogen geloven.
Uhm...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef NvM het volgende:
Weet iemand hoe Viewtiful Joe is? Iemand op het forum die het ook daadwerkelijk gespeelt heeft? Die reviews geloof ik wel...
Ik dacht eerst ook aan een baby, misschien het kind van Olga dacht ik toen, maar nee, als je beter kijkt zie je niks. Otacon en Ocelot zijn toch duidelijk herkenbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik weet het niet. Ik zie sowieso, Vamp (met kogelgat in z'n hoofd), Ocelot en Snake (inderdaad met ruige baard). Verder herken ik niet echt iemand. Alleen die persoon met lange haren, een zwaard en... en baby in z'n arm. Is dat Raiden?!?
Als je goed kijkt zie je dat hij aan zijn rechter oog een lapje heeft(big bOss) En laatste plaatje lijkt echt wel op Naomiequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
Vampier
Meryl?
Raiden
Ocelot
Snake
Otacon
Big Boss
Naomie
Tuurlijk is big boss dood, dat heeft snake zelf gedaan, maar waarom zouden ze niet zijn lichaam ergens vandaan hebben kunnen halen, herstellen. Lijkt mij juist iets moois voor een verhaal. Het zou natuurlijk ook solidus kunnen zijn, die had ook een ooglapje. Maar hij líjkt wel gewoon op big boss. En overigens, Hideo zn stijl een beetje kennende is er niet zomaar iemand met een ooglapjequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:02 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat die baby het kind van Raiden en Rose is, van die Otacon weet ik niet of hij het wel is. Het plaatje is te vaag daarvoor. Die kerel met z'n ooglapje is gewoon een kerel met een ooglapje en geen Big Boss. Big Boss is allang dood en het was in MGS1 (niet 2) dat ze z'n lijk wilde. Verder lijkt 'ie ook niet echt op Big Boss. Die tweede van links zou Meryl kunnen zijn en dat vrouwtje helemaal rechts weet ik niet.
Bij deze:quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij zitten 1 & 2 er helemaal niet in.Het is gewoon een nog uitgebreidere versie van MGS3.
Ik heb dat filmpje trouwens eindelijk kunnen bekijken. Gewèldig!!!Maar vooral toen "No replacement for Hideo" in beeld kwam werd ik emotioneel!
Metal Gear Solid IS Hideo Kojima! Ik kijk alweer uit naar deel 4! Als Hideo Producions straks een second party developer wordt voor de PS3 zitten we helemaal goed!
Hahaa! Ik dacht dat dit het algemene PS2 topic was! Stom!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm...Waarom vraag je dit in de MGS3-topic?!
In MGS 2 vertelt ze dat de patriots haar kind hebben ontvoerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:00 schreef xienix84 het volgende:
Olga?...
Klopt, maar in MGS2 tijdens dat gebeuren op de Big Shell is dat kind al twee. Olga was namelijk net zwanger tijdens het tanker-incident wat zich twee jaar eerder afspeelde. En aan het eind van MGS2 is Rose zwanger.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef JimmyJames het volgende:
In MGS 2 vertelt ze dat de patriots haar kind hebben ontvoerd.
Hmmm... toch wel jammer dat Konami altijd twee versies van hun MGS's uitbrengt. Bij MGS2 had ik het "geluk" dat ik 'm pas kocht nadat Substance uitkwam (toen de originele MGS2 uitkwam had ik last van geldgebrekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=6378
Mmmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |