Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whatever is net zoiets als zeggen dat je nooit rukt
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben heel a-seksueel
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?quote:
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarquote:
Je hebt verschillende D maten, ye know?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja DD min D is D, maar het was bijna D, dus dan moet het wel C zijn toch?![]()
Aai just wantet toe see de seemquote:
Lijkt me leuk, maar ik ga slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je, wij passen gewoon bij elkaarNeuken?
![]()
Wat zijn dat toch ingewikkelde dingen, die premmen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hebt verschillende D maten, ye know?![]()
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
Nou, snel volposten dan MB, dan kan je een nieuwe openen!
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, in mn eentje nog even 3 pagina's vollullen zeker
Gezellig hoor!!
Ja, niet om 0.11quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij liet mij gister alleen achter. En Zhenar komt zo. En Q. komt vast ook nog wel even langs. Dus jij komt wel aan je trekken hoor![]()
Ik en vroeg?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Het was vroeg iig.
Nu nog maar 3quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
Op die 6 posts wil ik wel even wachten trouwens
Wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
Het was toch zo en Zhenar was zeer teleurgesteld
smilie-pikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |