quote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Dos37 .. gewoon op eigen kracht UEFA halen is beter dan voor Ajax zijn
Ja ok maar zekerheid boven allesquote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Dos37 .. gewoon op eigen kracht UEFA halen is beter dan voor Ajax zijn
Ah, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een saaie kutwedstrijd zeg.
Het is amateurniveau.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een saaie kutwedstrijd zeg.
Hij is de beste Ajacied, al een tijdje trouwensquote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Deze man heeft inmiddels wel een fotootje in dit topic verdiend:
[afbeelding]
Held van velen hier![]()
ben het wel redelijk met je eens jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is de beste Ajacied, al een tijdje trouwens
Hans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve het eerste jaar (over gestolen bekers gesproken) zijn we voor de rest niet afhankelijk geweest van Ajax om UEFA te halenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef VoreG het volgende:
Agh het is toch maar een troostprijs
In het land der blinden....quote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef TC03 het volgende:
Willem II is beteeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef Suijk het volgende:
Overigens gebeurt Ajax dit wel vaker. 2 wedstrijden 'redelijk' spelen en dan dus weer het gevoel hebben dat je de CL kunt winnen en gewoon weer hard op de bek gaan in een enorme kutpot.
Wie is dat wel dan? Willem 2 ja, verder niemandquote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Behalve het eerste jaar (over gestolen bekers gesproken) zijn we voor de rest niet afhankelijk geweest van Ajax om UEFA te halen
Ja Grim was echt een topperquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach men had ook lang de tijd nodig om in te zien dat Grim gewoon een goede keeper was.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat gevoel hebben jullie nogal snel daar in Amsterdam dat jullie de CL kunnen winnen.......
Dat jullie in blessure-tijd wonnen van Feyenoord verbloemde alleen dat Ajax eigenlijk ook erg slordig speelde (maar desondanks wel beter dan Feyenoord, maar dat is niet zo moeilijk heeft Fc Den Bosch al aangetoond).
Dan lopen ze gelijk weer met die grote neuzen in de lucht.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef Suijk het volgende:
Overigens gebeurt Ajax dit wel vaker. 2 wedstrijden 'redelijk' spelen en dan dus weer het gevoel hebben dat je de CL kunt winnen en gewoon weer hard op de bek gaan in een enorme kutpot.
Topper dat niet, maar die anti Grim lobby van toen was wel wat mega overdreven.quote:
Wij ook niet idd maar toch ik kijk rustiger als ik weet dat de 6de plaats ook europees voetbal zou opleverenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Wie is dat wel dan? Willem 2 ja, verder niemand
Dat hoort gewoon bij die club, en daarom heeft iedereen die niet voor Ajax is ook zo'n teringhekel aan ze.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan lopen ze gelijk weer met die grote neuzen in de lucht.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat gevoel hebben jullie nogal snel daar in Amsterdam dat jullie de CL kunnen winnen.......
Tja, in 120 minuten spelen jullie ook gelijk tegen een halve finale CL-ploeg. Zo gezegd is het nog best knap. Zegt dus allemaal weinig...quote:Dat jullie in blessure-tijd wonnen van Feyenoord verbloemde alleen dat Ajax eigenlijk ook erg slordig speelde (maar desondanks wel beter dan Feyenoord, maar dat is niet zo moeilijk heeft Fc Den Bosch al aangetoond).
Daarom scoren ze nog wel, let maar opquote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Ajax loopt nu gewoon zwaar bagger te spelen, kan niet anders constateren.
Scherpquote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Ajax loopt nu gewoon zwaar bagger te spelen, kan niet anders constateren.
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:
Idd, maar nog liever Flapiequote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
Beter Grim en Vonk dan die Stekelenburg zoals die zich tot nu toe manifesteert.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij ook niet idd maar toch ik kijk rustiger als ik weet dat de 6de plaats ook europees voetbal zou opleveren
Ik geniet dan ook, die gelukkige mensen op de tribune, een tevreden maaskant, die gelukkige spelers.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Het moet een geruststelling zijn voor alle Ajax supporters hier dat ze erop kunnen vertrouwen dat Ajax toch wel weer het winnende doelpunt in blessuretijd zal scoren
25 minutenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoe lang nog?
willem II speelt hequote:
Ja, de Joden zijn stil, hoor ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
En toen was het stil
Nu gaat het gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:18 schreef Dos37 het volgende:
harry erin voor mitea
nee maduroquote:
Dat ie met die Willem2'er en al in het doel ligt!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef Dos37 het volgende:
PIENAAR verdomme ploffen dat leer
ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat ie met die Willem2'er en al in het doel ligt!
Ajax kan nog kampioen wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij was die bal over de lijn hoor.......
Maar ja wat zal het mij boeien, een Brabantse finale is wel humor, ook de Amsterdamse arrogantie afstraffen is humor, dus mij hoor je (voorlopig) niet klagen
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax kan nog kampioen worden
Ik snap je reactie niet helemaalquote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Feyenoord niet
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Feyenoord niet
Maar niet voor boukhariquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:
wissel die mitea nou verdomme
hoe slecht die ook voetbalt je bent een aanvaller kwijtquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:
wissel die mitea nou verdomme
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vonk stond weer helemaal verkeerd.
Hij moest erg paniekerig terug zijn hok in. Hij had geluk dat die bal op Ceesay niet best was.quote:
Hij krijgt tenminste kansen de rest heeft er de hele 2e helft geen één gehad....quote:Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
HARRY LUL
Wie wel van dit Ajax?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas zou bij Haarlem niet eens uitblinken.
Maak ze dan tenminste afquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij krijgt tenminste kansen de rest heeft er de hele 2e helft geen één gehad....
Najib Amhali?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Back2Basic het volgende:
Tijd voor die gekke Marokkaan, die schiet ze er wel in.
ja precies hij brengt wel gevaarquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij krijgt tenminste kansen de rest heeft er de hele 2e helft geen één gehad....
Ja, als een verdediger zo'n blunder begaat. Hij stond daar prima hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij moest erg paniekerig terug zijn hok in.
Misschien is Gyros verkopen en Quick Boys een betere combinatie voor hemquote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Charisteas zou bij Haarlem niet eens uitblinken.
Dat is een ander verhaal mjah....quote:
Dus niet. Hij moest als een idioot terug zijn hok in.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als een verdediger zo'n blunder begaat. Hij stond daar prima hoor.
dan heb je 't vast over Mohammed B.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Back2Basic het volgende:
Tijd voor die gekke Marokkaan, die schiet ze er wel in.
Jahaaaaaaaaaa, door die domme verdedigingsfout.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus niet. Hij moest als een idioot terug zijn hok in.
Welke fout? Ceesay kwam niet voorbij die verdediger.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaa, door die domme verdedigingsfout.
Waar is FS eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
Geweldig Mitea. Frikandel speciaal zometeen in de kantine.
Precies.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
De tering hoeveel kansen moet je krijgen![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef Chadi het volgende:
je verdient het niet om te winnen als je zulke kansen om zeep helpt.
Die heeft zich laten opnemen nadat ie z'n waanideeen van de afgelopen maanden teruglas.quote:
Toch jammer dat je in 1 weekje je seizoen verneuktquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen wat een kansen! Toch jammer dat je dan geen topscorer zoals Kuyt in je basis hebt staan!
Daar kom je ook niet ver mee, als je de naar de ranglijst kijkt.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen wat een kansen! Toch jammer dat je dan geen topscorer zoals Kuyt in je basis hebt staan!
Kan niet anders zeggen dan dat dat ook een prestatie is hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch jammer dat je in 1 weekje je seizoen verneukt
't Gaat wat minder met AZ dus logisch dat 'ie weer vertrokken is.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die heeft zich laten opnemen nadat ie z'n waanideeen van de afgelopen maanden teruglas.
Je weet niet die eruit zou zien als Feyenoord Kuijt niet hadquote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Daar kom je ook niet ver mee, als je de naar de ranglijst kijkt.
Het is nog niet afgelopen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Geen spannende finale. Wat dat betreft had ik liever Ajax gehad.
Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topicquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef APK het volgende:
Fuck it, ik word feijenoord supporter.
dat is een feitquote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet die eruit zou zien als Feyenoord Kuijt niet had
Och.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen natuurlijk.
Nee, ajax gaat na dit weekje nog veel winnenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch jammer dat je in 1 weekje je seizoen verneukt
"Als" telt niet in de voetballerij.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet die eruit zou zien als Feyenoord Kuijt niet had
Zelfs als Ajax nu zou winnen, wordt het geen spannende finale.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Geen spannende finale. Wat dat betreft had ik liever Ajax gehad.
Vast wel, 93e minuut ofzo.quote:
nog steeds geblesseerdquote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef tukkeronline het volgende:
Nee, niet die andere Griek, doe dan Boukhari
Waar is VdV eigenlijk??
Netzoals de CL hé!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zelfs als Ajax nu zou winnen, wordt het geen spannende finale.
PSV heeft die cup al binnen...
Is jullie coach blind ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef StarGazer het volgende:
haal die graf roemeen eruit dan ipv babel. jezus.
Denissen weet ook wat scoren in de slotfase is.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vast een pingel cadeau zo. Past bij de wedstrijd.
Gyrosquote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat lijkt me een overtreding van die gare kutgyrosvreter.
Stiekem een glimlach.quote:
Ik hoop het wel... Nederlandse glorie.quote:
Lach je vaker om je eigen "grappen" ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast wel, 93e minuut ofzo.
Sarcasme, cynisme, hyperbool, blabla.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lach je vaker om je eigen "grappen" ?
Waarom heb je een quote van Mark Twain in je signature?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef Calella het volgende:
Waarom geeft Babel geen handje aan die Griek die er voor hem invalt?
Hij is jaloers dat Yannis de 1-1 gaat scorenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef Calella het volgende:
Waarom geeft Babel geen handje aan die Griek die er voor hem invalt?
preciesquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Dit is ongelooflijk. Nog niet vaak zoiets meegemaakt. Het had al minstens 1 - 3 moeten staan
Dit is echt zo'n wedstrijd dat de bal er gewoon niet in wil. "Het mocht niet zo zijn", zoiets.
zou je denken?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij is jaloers dat Yannis de 1-1 gaat scoren![]()
Ja, dit zijn de minuutjes van Ajax.quote:
Van Ajacieden is pas gewonnen als ze met de bus het stadion uit zijn.quote:
Moet jij niet eens wegblijven uit VBL?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Inderdaad, het is toch maar een troostprijs en Ajax is té groot voor troostprijzen
Tief opquote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Inderdaad, het is toch maar een troostprijs en Ajax is té groot voor troostprijzen
wou ik zeggen ja, maxwell weg.. hup AZquote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef knep het volgende:
Nou ja die 2e plaats is ook nog niet zeker gezien het spel van Ajax.
Om jou te irriteren.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom heb je een quote van Mark Twain in je signature?
![]()
die durft niet eens te koppen vieze mietquote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
CHARISTEAS!!!!!!!!!!!
1-1![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
CHARISTEAS!!!!!!!!!!!
1-1![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |