abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26425400
nouja hoe weet je nou of iemand nog nooit iets geproeft heeft. De meeste mensen weten heus wel of ze iets lekker vinden of niet

ik lust geen sla. ik heb het wel geprobeerd (meerdere malen) maar voor mij is het hetzelfde als een willekeurig groen blaadje van een boom in de tuin plukken en dat opeten

en associaties hebben er ook veel mee te maken inderdaad. Ik eet geen escargots omdat ik het beeld van slijmerige bruine kruipende ongediertje niet los kan laten.
pi_26425508
Je kan vooraf ook al bepalen of je iets lust of niet, de smaak wordt voor 60% bepaalt door de reuk als ik me niet vergis. Dus als iets heel hard stinkt en het ziet er onsmakelijk uit, kan ik je al wel vertellen dat ik het niet lust al voordat ik het in mijn mond heb gestopt. Dus alle mensen die maar continue schreeuwen je moet het proberen, het is echt heel lekker zeg ik lekker tegen
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26425536
Ik ken mensen die leven op een uitkering en goed eten niet willen/kunnen betalen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:16:04 #129
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26425603
Mensen die meteen roepen dat ze iets niet lusten zijn verwende kutkrengen en moeten niet zo janken. Begin eerst maar es met er wat van te eten en dan kun je altijd nog afhaken.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:16:13 #130
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26425607
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Je lult maar wat. Wat heeft Honig of een Marokkaan op een scooter te maken met het feit dat ik uit principe iets niet eet? Waar het mij wringt is dat wat ik meemaak en ervaar, lees op fora hoe er gedacht word over mensen die wel varkensvlees eten en hoe er gereageerd word op mij als ik ze terugbetaal met gelijke munt? En dan ook nog wel genuanceerd, zonder de hele Marokkaanse gemeenschap er bij te betrekken. Maar nee, dan ben ik ineens de trieste xenofobe racist. Terwijl ik wel eet van culturen die wel respect voor de mijne op kunnen brengen.
Ze eten heus geen varkensvlees omdat ze jou niet mogen hoor ...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:01:52 #131
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_26426607
Van mij zeggen "ze" ook altijd dat ik niks lust...
Dit komt echter omdat ik geen ui en paprika lust, en jammergenoeg zit dit door bijna elk gerecht.
Resultaat: Alle gerechten waar dit in zit niet lusten, en daar altijd maar gezeik over aanhoren..

*Bah, zeikerts !
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:10:51 #132
37248 BertV
Klei indiaan
pi_26426835
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef Trafasi het volgende:
Dit komt echter omdat ik geen ui en paprika lust, en jammergenoeg zit dit door bijna elk gerecht.
Resultaat: Alle gerechten waar dit in zit niet lusten, en daar altijd maar gezeik over aanhoren..

*Bah, zeikerts !
maar als je geen ui lust, lust je ook geen prei, knoflook en sjalotjes?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_26427110
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hahahaha, en het is niet triest om varkensvlees onrein te vinden zeker. Sommige mensen eten toch ook geen vlees uit principiele overwegingen? De zogeheten vegetariers? En als ik iets niet eet uit principe dan is het meteen triest. Jouw bovenstaande reactie zegt dus meer over jezelf dan over mij.
Wist je dat het erg fout is om als je zelf nogal.... uhm... opmerkelijke redenen hebt om een bepaald gerecht niet te eten, en mensen je daaron triest vinden, om dan te zeggen dat andere mensen dat ook doen.

DAT IS DUS GEEN GELDEND ARGUMENT OM ZELF OOK AAN HET "TRIESTE" GEDRAG MEE TE DOEN.

Dus geef ons een goed argument om dus couscous of ''eten uit dergelijke regionen'' niet te eten.
Demon to some, angel to others
pi_26427670
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Wist je dat het erg fout is om als je zelf nogal.... uhm... opmerkelijke redenen hebt om een bepaald gerecht niet te eten, en mensen je daaron triest vinden, om dan te zeggen dat andere mensen dat ook doen.

DAT IS DUS GEEN GELDEND ARGUMENT OM ZELF OOK AAN HET "TRIESTE" GEDRAG MEE TE DOEN.

Dus geef ons een goed argument om dus couscous of ''eten uit dergelijke regionen'' niet te eten.
Zeg meneer Borknagar...

Jij lust anders ook niet veel hoor
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:49:50 #135
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26427820
Ik lust ook erg weinig. Ik kan vertellen dat het NIET aan je opvoeding ligt, want ik moest vroeger ook gewoon alles opvreten. Ik lust gewoon weinig, hoe vaak ik ook probeer. Als ik er wat aan kon doen, had ik het wel gedaan.

Kortom: zeik niet zo, je weet half niet hoe irritant het is
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:52:44 #136
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_26427917
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef BertV het volgende:

[..]

maar als je geen ui lust, lust je ook geen prei, knoflook en sjalotjes?
wel prei en knoflook geen charlotjes
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_26427928
Oh, mensen die niets lusten zijn zó irritant! hier thuis loopt ook zo´n exemplaar rond.Het gaat de laatste tijd iets beter, maar toch. Stukje ui, paprika en tomaat worden overal uitgevist. Hetzelfde gebeurt met ministukjes groente in nasi en soep. Er wordt hier niets met kruiden gekookt, want dat lust ze niet. En dat wij het wel lusten, is volgens haar ongezond: `Ik kan gewoon beter proeven dan jullie. Ik heb mijn smaakpapillen nog niet kapot gemaakt met sambal enzo. En dat wil ik graag zo houden.´ En ik maar flauw voedsel naar binnen werken. Satésaus mag niet te pittig (?!) zijn, anders verbrand ze ook haar mond

Er komt maar één smaak yogho in huis ( de minst lekkere ), want de andere smaken lust ze niet. pindakaas met extra stukjes noot: niet im frage, dan moet ze die stukjes noot er weer uitvissen. Ze lust alleen de binnenkant van een bepaald soort koek, haar zusje lust alleen de buitenkant. Immense zooi levert dat op. Hagelslag mag alleen maar melk zijn. En hagelslag is sowieso ingewikkeld, als je nauwelijks boter lust.

Had iemand een geweldige kerstmaaltijd in elkaar gezet, met allerlei ingewikkelde gerechten, zegt ze naderhand dat ze de frietjes nog wel lekker had gevonden. Dan kun je iemand echt heel teleurgesteld doen kijken.

Nou ja, een vriendin van mij lust geen brood, dat is nog irritanter.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:55:43 #138
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26427986
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef _Arual_ het volgende:
<verhaal>
Ze heeft gewoon een stukjes-fobie
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_26427989
ik lust niet zo heel veel, maar ik eet dan wel weer dingen zoals slang, krokodil en haai ik heb allemaal welleens geprobeert
maar ik at een keer bij iemand, en die aten STAMPOT nou dat ga ik geeneens proberen aardappelen vind ik zooooo vies
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26428048
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef Jett het volgende:
ik lust niet zo heel veel, maar ik eet dan wel weer dingen zoals slang, krokodil en haai ik heb allemaal welleens geprobeert
maar ik at een keer bij iemand, en die aten STAMPOT nou dat ga ik geeneens proberen aardappelen vind ik zooooo vies

Na mijn lange klaagzang van net durf ik het maar nauwelijks toe te geven: ik eet pas sinds een jaar of anderhalf gekookte aardappelen. Niet dat ik ze nu lekker vind, maar het komt er nu niet meer linea recta weer uit. Stamp eet ik, maar liever niet.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:59:22 #141
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26428092
er zijn helaas ook dingen die ik heeeel graag lust, maar waar ik wel de rest van de dag oprispingen aan overhoud.. zoals zuren haring en makreel... dus dat eet ik eigenlijk nooit...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:00:41 #142
3542 Gia
User under construction
pi_26428124
Ik lust heel veel, ben dus absoluut geen lastige eter.
Maar er zijn wel een aantal dingen die ik liever niet heb.
Bijvoorbeeld orgaanvlees. Wij moesten vroeger op zaterdag gebakken lever eten, gruw daar nog steeds van.
Verder houd ik absoluut niet van tuinbonen en bonen- of erwtensoep, maar zal dat wel eten als het uit beleefdheid wenselijk is.

Voor de rest lust ik eigenlijk alles wel.
Kikkerbilletjes heb ik nog nooit gehad, zal ze ook niet zomaar bestellen.
pi_26429004
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef buzzer het volgende:
er zijn helaas ook dingen die ik heeeel graag lust, maar waar ik wel de rest van de dag oprispingen aan overhoud.. zoals zuren haring en makreel... dus dat eet ik eigenlijk nooit...
Ben jij stiekem duitser? Of is het een ordinaire tikfout "zuren haring"

Er zijn dingen die je gewoon niet binnen houdt. Voor mij is dat lever, moet ik van kotsen.
Al het andere lust ik. Het ene is lekkerder dan het ander.

Proeven!
pi_26429962
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef Trafasi het volgende:

*Bah, zeikerts !
Paprika is idd niet te vreten. Maar als er ook wat andere dingen door het eten zitten proef je er niks van!
Learn the rules and break them.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:22:16 #145
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26430273
Mooi om te zien hoe een discussie over eten toch nog uitdraait op Marokkanen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:54 #146
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_26432146
Dat vind ik ook zo dom jah

Ik eet vrijwel alles tuurlijk, sommige dingen vind ik minder lekker en eet ik liever niet , maar ik ga heus niet zeuren. Er is 1 ding wat ik echt niet lust en dat zijn bieten, maar zelfs die zou ik nog eten als ik het bij iemand anders voorgezet krijgt. beetje asociaal om dan te gaan zeuren vind ik.
En dingen die ik nooit gegeten heb eet ik ook altijd, vind het juist leuk om nieuwe dingen te proberen.
silence can say more than thousand words
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:48:46 #147
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26432323
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef beerten het volgende:

[..]

Ben jij stiekem duitser? Of is het een ordinaire tikfout "zuren haring"
Nein gewoon een typo...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26434045
Typisch van die hollanders die met 1 kilo bintjes (als handbagage) in het vliegtuig naar Spanje stappen
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:14:18 #149
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_26434421
Ik ken ook zo'n kreng..
Lust alleen maar frikandel en appelmoes. Omdat de ouders geen gezag uitoefenen. Een fiks opvoedkundig pak op de sodemieter moet dat kreng krijgen. (Maar dat is natuurlijk weer zielug)

Ik eet bijna alles. Behalve snert, tuinbonen, orgaanvlees, en veel vissoorten.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_26434498
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef MOBO666 het volgende:

[..]

Zeg meneer Borknagar...

Jij lust anders ook niet veel hoor
Niet zo zeuren hé.
Ik gebruik er tenminste geen 'achterlijke' reden voor om iets niet te eten. En als ik iets niet hoef, hoeven andere mensen daar geen rekening mee te houden, dan eet ik wel niks.

Demon to some, angel to others
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')