abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:47:19 #281
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_33039284
Ja dat vind ik ook. Je kunt tenminste even een hapje PROBEREN.
Als je dat al niet wilt, ben je mijns inziens knap kansloos.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:08 #282
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33039410
Er blijven "vrienden" eten en jij gaat voor ze koken, belt ze van te voren even op met wat lust je niet:

*Wat lust je niet?
- Ik ben veggie dus eet geen vlees.
* Ok dan weet ik dat
- ow en ik hou niet van kaas, aardappelen en groente
* eeh....
- en vis lust ik ook niet.
* jij krijgt een potje olvarit en wij gaan echt eten.

was hij ineens beledigd
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:55:12 #283
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33039486
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef papierclipje het volgende:
Er blijven "vrienden" eten en jij gaat voor ze koken, belt ze van te voren even op met wat lust je niet:

*Wat lust je niet?
- Ik ben veggie dus eet geen vlees.
* Ok dan weet ik dat
- ow en ik hou niet van kaas, aardappelen en groente
* eeh....
- en vis lust ik ook niet.
* jij krijgt een potje olvarit en wij gaan echt eten.

was hij ineens beledigd
Ik had hem verteld dat ik hem nooit meer hoefde te zien, wat een kieskeurige nicht zeg. Issie al uit de kast gekomen ?
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:06:32 #284
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33039787
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb met mijn kinderen nooit moeilijk gedaan over eten.
Ze mogen eten als het etenstijd is. Als ze iets niet willen eten, eten ze het maar niet. Maar dan 's avonds ook niet aan de boterham.
Eten ze voldoende en willen ze 's avonds graag een zakje chips, dan is dat geen probleem.

Het zijn nu pubers, met grote honger en ze lusten bijna alles. De oudste lust geen uien, dus krijgt hij bijvoorbeeld hutspot zonder uien. De jongste houdt niet van spruiten, mijn man ook niet, dus daar heb ik altijd een extra groente bij. Voor de rest is het eten wat de pot schaft.
Zo doen wij het ook met onze dochter (20 maanden). Ze MAG eten, het MOET niet. Eet ze bijna niks, jammer dan. Ze krijgt altijd wel haar toetje.Ik haat dat dreigen van : " als jij je bordje niet leeg eet, krjg je ook geen toetje" . Het toetje is altijd dezelfde hoeveelheid, ze krijgt niks extra's als ze weinig warm eten heeft gehad.
Tot voor kort ging het heel goed met eten, ze probeert vanalles uit en eet van het een wat meer dan van het ander. Nu gaat het wat minder want ze komt in de NEE fase
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:19:08 #285
3542 Gia
User under construction
pi_33040091
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef MaLo het volgende:
Nu gaat het wat minder want ze komt in de NEE fase
Wat bij ons op een bepaald moment ook als beloning werkte was na het eten met de lepel op je bordje trommelen. Ze hadden plastic serviesgoed. Was het bordje leeg, dan mochten ze even 'rammelen'.

Natuurlijk moet je nooit teveel opscheppen. Ze kunnen altijd nog wat nemen, als ze meer lusten. De trots van 'het bordje leeg kunnen eten' werkt ook motiverend.

Dreigen met geen toetje vind ik ook niet goed. Hebben we nooit gedaan.
Alleen is wel de regel dat ze niet i.p.v. warm eten, later op de avond een boterham eten.
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:59:05 #286
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_33045550
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Wat een zieke ouders zeg, geld bieden om je iets te laten eten
Ik moest gewoon aan tafel blijven zitten totdat ik mijn bord leeg had. En achteraf vind ik dat wel terecht. Als je als ouders al tegen je kind zegt van: Oh ok, dan laat maar staan, dan kun je er al vanuit gaan dat het iemand wordt van de frietgeneratie, die niks lust.
Ten eerste heb ik geen zieke ouders. Ga er maar vanuit dat ze daarvoor alles geprobeerd hebben om mij het te laten eten. Mijn oudere broer en zus aten wel gewoon alles, dus daar heb het geen ene moer mee te maken. Ga jij maar eens met een kind aan tafel zitten die jankend, brullend en kokhalsend tegenover je zit..... ik zou graag willen zien wat jij doet dan!?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_33048221
Ik heb een vriend, die eet elke avond gebakken aardappeltjes, met boontjes en een stuk vlees wat hij nooit op eet. Al sinds ik hem ken doet hij dat, en hij leest ook altijd de donald duck onder het ontbijt, lunch en avondeten. Die gozer is 19 jaar oud. Oh ja, hij gaat ook nog wel eens naar mac donalds, voor een kip 9 menu. Burger King is uit den boze.

Verwend nest, maar verder issie redelijk normaal.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33049733
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:38 schreef t0y het volgende:
hij leest ook altijd de donald duck onder het ontbijt, lunch en avondeten
Whehe.. zo iemand ken ik ook
pi_33050579
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Whehe.. zo iemand ken ik ook
Doet ie het ook als er gewoon visite is

Van binnen lach ik me altijd kapot, het komt zo autistisch over, terwijl hij dat helemaal niet is
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 14 december 2005 @ 13:45:33 #290
3542 Gia
User under construction
pi_33070826
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Susie het volgende:
Ga jij maar eens met een kind aan tafel zitten die jankend, brullend en kokhalsend tegenover je zit..... ik zou graag willen zien wat jij doet dan!?
Gewoon niks. Dan eet je maar niet. Hou je echt geen dagen vol. Je gaat van de honger vanzelf eten.
pi_33070951
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Susie het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik geen zieke ouders. Ga er maar vanuit dat ze daarvoor alles geprobeerd hebben om mij het te laten eten. Mijn oudere broer en zus aten wel gewoon alles, dus daar heb het geen ene moer mee te maken. Ga jij maar eens met een kind aan tafel zitten die jankend, brullend en kokhalsend tegenover je zit..... ik zou graag willen zien wat jij doet dan!?
Wachten tot je zo'n honger hebt dat je toch gaat eten. Werd het me te irritant dan zou ik je tijdens het eten nog in een aparte ruimte hebben gezet ook.
pi_33071017
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Gewoon niks. Dan eet je maar niet. Hou je echt geen dagen vol. Je gaat van de honger vanzelf eten.
Ik at met liefde niks toen ik klein was. Ik was dan ook helemaal vel over been, ouders met me naar de arts en kinderarts enzo, die raadde toen aan dat ik vooral dingen moest eten die ik dan maar lekker vond, witbrood en ijs enzo
  woensdag 14 december 2005 @ 16:03:07 #293
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33074373
Nou het was geen homo. Hij lust wel bonen..

Trouwens gaat het hier over opvoeden of over mensen die niks lusten??
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  woensdag 14 december 2005 @ 16:36:10 #294
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33075097
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef flubub het volgende:

[..]

Ik at met liefde niks toen ik klein was. Ik was dan ook helemaal vel over been, ouders met me naar de arts en kinderarts enzo, die raadde toen aan dat ik vooral dingen moest eten die ik dan maar lekker vond, witbrood en ijs enzo
Hmz, inconsequente ouders dus. Je at alleen de "lekkere" dingen ? Bij mij had je zolang aan tafel gezeten totdat je je bordje leeghad, en zo is het bij mij ook vroeger gegaan met mijn ouders. Dingen zoals witlof, rode kool etc. ik lust het nog steeds niet, maar ik weet wel hoe het smaakt en als ik het voorgeschoteld krijg eet ik het nog steeds (welliswaar kleine porties).
Als je kinderen al op vroege leeftijd gaat aanleren om dingen te laten staan, dan wordt het op latere leeftijd alleen maar erger, zie jou geval.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  woensdag 14 december 2005 @ 16:50:31 #295
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_33075440
Ik eet alleen dingen die mij bekend voorkomen. Alles wat alienachtig uitziet eet ik niet, en weet je waarom?? Ik heb bij alle gevallen maar eens geprobeerd , en in alle gevallen was het te RANZIG voor woorden...
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 14 december 2005 @ 16:51:25 #296
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_33075459
Ik lust ook bijna niets
Eten jullie me nu op?
When all else fails, you always have delusion.
pi_33075936
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef Mirel het volgende:
Ik lust ook bijna niets
Eten jullie me nu op?
Dat we meer variatie hebben, betekent niet dat we kanibalen zijn.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:16:57 #298
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_33076057
Kiddeaux die alleen soep lusten als er Spongebob-figuurtjes inzitten
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  woensdag 14 december 2005 @ 17:19:22 #299
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_33076110
Ik zal eerlijk zijn, ik heb het topic niet gelezen, maar iedereen mag toch wel even zelf bepalen of hij iets wel of niet gaat eten? Zelf eet (of proef) ik eigenlijk alles, maar als ik geen zin heb om iets te eten, en daar heeft iemand commentaar op, dan vind ik dat erg raar. Waar bemoei je je mee, zou ik dan zeggen. Het is mijn lichaam immers.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:13:28 #300
55239 Kuiken
Wannabe Poster
pi_33080422
Ik eet alles wat een mens kan eten

Maar dat mensen serieus geen groente willen, maar alleen vlees en aardappels, dat begrijp ik niet. Hetzelfde geldt voor vis, wat is daar nou ranzig aan? Ik zie de relatie niet echt eigenlijk.

Ik heb tijdens de zomervakantie met een aantal anderen uren gewerkt om een (vond ik dan) heerlijke maaltijd in elkaar te zetten voor ongeveer 100 man. En dan zeggen mensen; 'groente? ik ben toch geen schaap?' Brrrrr om gek van te worden. Vreten zal je het, sukkel!
Het is geel en als je erop probeert te staan word ie boos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')