Ik zou maar niet vertellen wat ik met mijn friettetieten ga doen hihi.quote:
Die kennen we jaquote:Op donderdag 21 april 2005 21:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Broek naar beneden ritsen mond open doen.
Ooh nee shit zo werkt het alleen bij mij
Whihihiquote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen wat ik met mijn friettetieten ga doen hihi.![]()
Tjah... wat moet je daar ook op zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Timmai het volgende:
Wat een rust ineens..
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen wat ik met mijn friettetieten ga doen hihi.![]()
Frans was je toch zo dol op ?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... wat moet je daar ook op zeggen?
Bah ik moet nog Frans leren...![]()
.
Goed jaquote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frans was je toch zo dol op ?
Ik had een 7 voor geschiedenis vandaag
Das alweer lang geleden voor mijquote:Op donderdag 21 april 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ging over de koude oorlog en de wederopbouw van Nederland na de woII
Dat heb ik vorig jaar gehad.Was wel een rot hoofdstuk,maar ik had er volgens mij wel ruim voldoende voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ging over de koude oorlog en de wederopbouw van Nederland na de woII
Echt een makkie manquote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gehad.Was wel een rot hoofdstuk,maar ik had er volgens mij wel ruim voldoende voor.
Heb ik niet.........quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ML ook zo makkelijk bijna allemaal eigen menning vragen
We zijn alleenquote:
Ja ik vind het een mooie taal ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frans was je toch zo dol op ?
Ik had een 7 voor geschiedenis vandaag
*Tilt Nano voorzichtig opquote:
Ey Barquote:
het wordt nu heel eng..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Nano het volgende:
[..]
*Geeft _ELMaikel_ voorzichtig een kusje in zijn nek![]()
* Zet Nadine voorzichtig neer op het aanrechtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Nano het volgende:
[..]
*Geeft _ELMaikel_ voorzichtig een kusje in zijn nek![]()
Oh zitten we daarquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* Zet Nadine voorzichtig neer op het aanrecht![]()
Doe je geen vervolg opleiding dan ??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Skaai het volgende:
Al dat geschool. Ik mis school nog echt niet
*zoent meequote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh zitten we daar
*Zoent Maikel vol op zijn mond![]()
zeker een half uurquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Daar is BVO weer!
Hind: "Joepie!"
[afbeelding]
Ben je zijn onderdanige sex slaafje of zo? Als je niet wil, hoef je niet te komen hier hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef Luiss het volgende:
# # # Maikel # # # : ?'ll l?? ?s? l?¢? ??? lsll??s? zegt:
mee doen
# # # Maikel # # # : ?'ll l?? ?s? l?¢? ??? lsll??s? zegt:
ShowChat #260: [insert leuke TopicTitel]
![]()
Ja dat weten we nu welquote:
moet dat je nieuwe avvie worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Daar is BVO weer!
Hind: "Joepie!"
[afbeelding]
Ooh sorry. Ik kom maar net binnenkakken, ik wist niet dat je lastig werd gevallen eroverquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel
Ik kan helaas geen OP's aanpassen, anders stond er allang een volle OP met icons en zulks.![]()
Daar ben ik 3 maanden geleden mee gestopt, na 2,5 jaarquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe je geen vervolg opleiding dan ??
*Trekt haar shirt over haar hoofd heenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Nano het volgende:
[..]
*Trekt zijn shirt over zijn hoofd heen![]()
Neuh, maar ik had net in mijn 20000e posts quasi-emotioneel mijn afscheid op FOK! aangekondigd.quote:
Ik moet iets gebruiken als openingspostquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je zijn onderdanige sex slaafje of zo? Als je niet wil, hoef je niet te komen hier hoor
Vatten jullie hem, onderdanige sex slaafje, hier komen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |