*Tilt Nano voorzichtig opquote:
Ey Barquote:
het wordt nu heel eng..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Nano het volgende:
[..]
*Geeft _ELMaikel_ voorzichtig een kusje in zijn nek![]()
* Zet Nadine voorzichtig neer op het aanrechtquote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Nano het volgende:
[..]
*Geeft _ELMaikel_ voorzichtig een kusje in zijn nek![]()
Oh zitten we daarquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
* Zet Nadine voorzichtig neer op het aanrecht![]()
Doe je geen vervolg opleiding dan ??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef Skaai het volgende:
Al dat geschool. Ik mis school nog echt niet
*zoent meequote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh zitten we daar
*Zoent Maikel vol op zijn mond![]()
zeker een half uurquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Daar is BVO weer!
Hind: "Joepie!"
[afbeelding]
Ben je zijn onderdanige sex slaafje of zo? Als je niet wil, hoef je niet te komen hier hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 21:52 schreef Luiss het volgende:
# # # Maikel # # # : ?'ll l?? ?s? l?¢? ??? lsll??s? zegt:
mee doen
# # # Maikel # # # : ?'ll l?? ?s? l?¢? ??? lsll??s? zegt:
ShowChat #260: [insert leuke TopicTitel]
![]()
Ja dat weten we nu welquote:
moet dat je nieuwe avvie worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Daar is BVO weer!
Hind: "Joepie!"
[afbeelding]
Ooh sorry. Ik kom maar net binnenkakken, ik wist niet dat je lastig werd gevallen eroverquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel
Ik kan helaas geen OP's aanpassen, anders stond er allang een volle OP met icons en zulks.![]()
Daar ben ik 3 maanden geleden mee gestopt, na 2,5 jaarquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe je geen vervolg opleiding dan ??
*Trekt haar shirt over haar hoofd heenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Nano het volgende:
[..]
*Trekt zijn shirt over zijn hoofd heen![]()
Neuh, maar ik had net in mijn 20000e posts quasi-emotioneel mijn afscheid op FOK! aangekondigd.quote:
Ik moet iets gebruiken als openingspostquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je zijn onderdanige sex slaafje of zo? Als je niet wil, hoef je niet te komen hier hoor
Vatten jullie hem, onderdanige sex slaafje, hier komen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |