Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef Here2Stay het volgende:
hmm krijgen mensen met dat zogenaamde visitekaartje ook een notification wie hun foto's bekeken heeft?
Ach, t is hoe je t bekijkt...... wil niet te gretig overkomen.. ben dat natuurlijk wel..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?
Volgens mij niet hoor...
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:42 schreef Gurb het volgende:
ik zal wel ergens iets fout doen denk ik.
ik zit met het volgende:
ik kreeg van msn een melding dat er een nieuwere versie was, dus ik heb msn 7.0 geinstalleerd. maar ik had msn 7.0 nog geen 5 minuten draaien, en toen was ik het al zat. allemaal draaiende zinnen en schuddende schermen.
dat is gewoon bagger dus.
dus ik dacht: weet je wat, ik gooi 6.2 er weer op. maar als ik me nu wil aanmelden bij msn, dan zegt ie dat ik msn moet updaten, anders start ie niet op.
het zal wel een eenvoudig op te lossen probleem zijn, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden iig.
iemand die mij kan helpen?
ik ga het vanavond proberen, thanks alvastquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..
Ja ik wil ook alle fok smileysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:48 schreef P0rt0 het volgende:
Zou iemand zijn Fok-msn willen posten op internet? Het handmatig plaatsen van de Fok! smileys is namelijk veel werk. Mocht iemand dit al hebben gedaan, dan zou diegene heelveel mensen blij maken.
We zitten allemaal met smart te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja ik wil ook alle fok smileys
GIMMY GIMMY !!!
Niemand ?? ( verkapte kick enzo )quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
We zitten allemaal met smart te wachten.
Ah, ik zie het al, ze hadden de Tabs verborgen onder een naam als "my private buttons". Vandaar dat ik het niet vond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:43 schreef thatsme het volgende:
dat zit gewoon in de standaard opties van msn... (bij privicy ofzo)
http://www.mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:39 schreef m021 het volgende:
Hoe verwijder ik die vervelende Tabs aan de linkerkant van het scherm? In MSG+ en Apatch zie ik die optie niet zitten.
(ik heb 7.0813 English)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |