Ik was er net mee bezigquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2x AMD XP2400+ Socket A processor
markster, ziekelijk pestventje.
Ik heb hem gesloten, open maar een nieuwequote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef Gurb het volgende:
is het toegestaan om een nieuw topic te maken voor de verkoop van mijn digitale camera en mijn topic waarin ik mijn laptop en digitale camera aanbied te sluiten?
[TK] Gericom Laptop en Olympus digitale camera
anders wil ik jullie verzoeken om de TT en de OP aan te passen naar: [TK] Digitale Olympus Camera
Is dichtquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef lindaaap het volgende:
deze mag dicht
[TK] Replay brand broek(heren)
Tis geluktquote:Op maandag 9 mei 2005 21:09 schreef Robertje het volgende:
[GRATIS] op te halen een HP printer
Kan deze misschien veranderen in gratis op te halen een HP printer?
Dank je; ik vond het wel heel spannend hoor, maar ik zette doorquote:
ik weet het nietquote:
wacht er nog ff mee, heb hem waarschijnlijk al verkocht, bedankt sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten, open maar een nieuwe
V&A is bedoeld voor de partikulier die van zijn overbodige spullen af wil. Wat jij hier wilt is van een heel andere orde. Hoewel je er misschien geen dikke winst op wil maken (als primair doel) is het niet veel anders dan bedrijfsmatig configuraties aanbieden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef T42 het volgende:
[TK] 3 Nieuwe Pctjes
waarom dicht? ik kon van die pc 3 verschillende maken en zou er dan max 3 per week kunne make als hobby.
ben icter en hardware is me hobby
de garantie is op de onderdelen zo als ik ze koop (rekening van de onderdelen krijg je er bij)
aah okeeyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
V&A is bedoeld voor de partikulier die van zijn overbodige spullen af wil. Wat jij hier wilt is van een heel andere orde. Hoewel je er misschien geen dikke winst op wil maken (als primair doel) is het niet veel anders dan bedrijfsmatig configuraties aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |