Maar nog wel even de tt aangepast, nou ja. Beide verzoekjes ingewilligd, thanks!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat je beter een nieuwe kunt openen, heb de oude gesloten
ik denk dat deze reactie bedoeld was voor het ervaringen topic in v&aquote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Goede deal met Xtravical betreffende een Motorola MPX200! Nu nog wachten op de bonnetjes
En dichtquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:09 schreef meneerdeman het volgende:
Deze kan dicht ... is verkocht aan Ou-Tannu
[TK] Toshiba Satellite Pro
kunnen ze niet, je moet even in en topicreport of hier neerzetten wat er in de OP moet staan dan kunnen ze dat daar neerzettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef BertTHC het volgende:
beste mods,
Vraagje: ik krijg de error message : "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken." Op het moment dat ik m'n post wil wijzigen.
Kunnen jullie wijzigen weer mogelijk maken, het is natuurlijk het makkelijkst om in de eerste post te zien wat de stand van zaken is omtrend de verkoop?
Het betreffende topic is [TK/TR] 10 XBox games
Alvast bedankt,
BertTHC
Ik zou als ik jou was gewoon even posten dat de deal niet is doorgegaan en dat er weer geboden kan worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Batman2k het volgende:
Kan deze weer opgeschoond worden?
[TK] Canon Powershot A300
de deal met hari-bo is niet door gegaan
Beste BertTHC,quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef BertTHC het volgende:
beste mods,
Kunnen jullie wijzigen weer mogelijk maken, het is natuurlijk het makkelijkst om in de eerste post te zien wat de stand van zaken is omtrend de verkoop?
Done en richtprijs aan de OP toegevoegdquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:38 schreef r_kluft het volgende:
Zou een modje mijn TT willen veranderen naar "[TK] Nokia 6670 van nog geen maand oud "
Het gaat om deze [TK] Nokia 6670 van nog geen maand oud
Op deze manier krijg in namelijk nouwelijks reacties.
Alvast bedankt.
Helemaal goudquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done en richtprijs aan de OP toegevoegd
Bij dezenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:38 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Veel DVD's voor lage prijzen! mag dicht
Volgens mij is het inderdaad strafbaar, maar mocht POL 'm willen, dan mogen ze 'm hebben hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef chopmax het volgende:
thx voor het slotje in Stem EU grondwet te koop
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef chopmax het volgende:
En veel plezier met het zelf laten overspuiten van je nieuwe CRX
En de garage ziet je met een glimlach komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 06:39 schreef chopmax het volgende:
Ik rij nu alfa 33 1.7 16v 990 kilo 132 pk 8,4 seconde 100 km/h kan ik je heel erg aanraden, en ja ook die krijgt een nieuw laagje in dezelfde kleur. En is daarna te koop.
[PTA-mode]quote:Op maandag 2 mei 2005 06:39 schreef chopmax het volgende:
Ik rij nu alfa 33 1.7 16v 990 kilo 132 pk 8,4 seconde 100 km/h kan ik je heel erg aanraden, en ja ook die krijgt een nieuw laagje in dezelfde kleur. En is daarna te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |