donequote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:23 schreef DeFlip het volgende:
[TK] Plantronics Bluetooth headset M2500 mag op slot
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:23 schreef martax het volgende:
[TK] 2 studenten fietsen + citybike mag dicht
Gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 10:43 schreef Slurf het volgende:
[TK] Intel wireless kaartje (MiniPCI adapter) mag dicht
Als je een productiehal met een aantal specifieke machines hebt, maak je die telefoontjes zelf. Blijkbaar hebben de meeste mensen dat niet, dus zullen ze de telefoontjes moeten kopen in een winkel. Mijn punt is dat niet iedereen de toegang heeft tot mogelijkheden die jij opnoemt in je post. Dat gegeven creeert een markt van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
offtopic?? mmmm oke dan
dat simlock vrijmaken dat doe je ook zo en als je een pc-nerd bent dan laat je het je neefje ff doen ofzo.... maar oke
Ik vind attenderen op het feit dat de prijs niet reeel is iets anders dan zeuren, maar wat je wilt hoor.
Ik vroeg me slechts af welke kromme regel hiervoor telt. Bedankt voor het antwoord!
Je frustreerd het topic van een ander. DAT lijkt mij niet gewenst.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is geen kwestie van vinden!
Het is gewoon geen aantrekkelijk bod omdat je voor hetzelfde geld een nieuwe kan kopen. Of je moet graag een tweedehandse, bekraste willen ipv een nieuwe, dan heb je gelijk.
Ook het simlock vrijmaken van een telefoon is geen geheim genootschap (gewoon ff googlen) dus dat kan je zo doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |