abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:04:49 #251
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_27180349
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Magneet het volgende:
ElisaB je moet de FAQ ff aanpassen daar staat shaolin nog in
We houden 'm achter de hand voor moeilijke tijden

(ik ga het gelijk ff aanpassen)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:55:00 #252
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_27186222
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef TheMassive het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de toevoeging plaatsen: net als wrinex aangeeft niet altijd online te zijn, en daardoor zegt dat dit topic in vergetelheid geraakt:
[..]

, kan ik ook het argument aandragen niet altijd online te zijn, waardoor ik ook niet altijd de kans heb dit topic aan te prijzen. Dus je eigen argument geeft je eigen ongelijk al aan, wrinex.

In tegenstelling tot de conclusie van elisab in haar post hierboven, ben ik van mening dat jij het niet goed hebt gedaan, wrinex.
Ná deze post zal ik verder niet reageren, sorry voor de eventuele overlast ElisaBeeb

Om even op bovenstaande te reageren (en wat daar nog boven staat):

Als ik een bod doe heb ik uiteraard de financiële middelen om dat bod te bekrachtigen door tot aankoop over te gaan. Maar waar jij de fout in bent gegaan is dat jij van een potentiële koper te veel verwacht qua assertiviteit. Ik blijf erbij dat jij mij best een mailtje had kunnen sturen op de vrijdag dat de bieding die jij te lang openhield (naar mijn nederige mening) liet aflopen. In plaats daarvan zeg je "stuur maar een mailtje Wrinex", terwijl jij mij de hele week niet in het topic hebt gezien, en ook de week daarna waar je "Wrinex ik zie dat je hebt gepost, waarom reageer je niet?" of iets dergelijks neerzette. Jij had al veel eerder jouw conclusies moeten trekken en mij een mailtje moeten sturen. In de tussentijd staan mijn gelduitgaven ook niet stil en op het moment dat ik het topic weer onder ogen kreeg stond (en staat) mijn krediet op de bank op ongeveer 34 eurocent. Ik begrijp best dat jij niet door mijn ogen kan kijken en door mijn hersenen kan denken, en ik ook niet door de jouwe, en ik geef toe dat ik íétsiepietsie verzaakt heb, maar tenzij dit de eerste keer is dat jij iets op internet aanbiedt had je zelf gewoon veel eerder actie moeten ondernemen en daarom vind ik ook dat het grootste deel van deze, tsja, miscommunicatie zullen we het maar noemen ook al vind ik het niet een heel gepast woord bij deze situatie, bij jou ligt. Dat je het er niet mee eens bent vind ik op zich wel begrijpelijk want jij ziet de zaken schijnbaar volslagen anders dan ik, maar dat is dan puur een interpretatie-verschil. Alleen ik vind jouw interpretatie van de zaken ietwat misplaatst en kortzichtig.

Als je op bovenstaande nog wilt reageren mag je van mij nog een mailtje sturen ook al is er toch geen oplossing meer voorhanden. Ik laat het hier maar bij want ik blijf mezelf toch maar herhalen over het feit dat jij te weinig hebt gedaan, ook al vind jij blijkbaar van niet.

Oh, en de mods gaan nooit tussen 2 users in staan, die zien er alleen op toe dat alles volgens de regels gebeurd. Zij zijn verder niet de aangewezen persoon om iets van deze en andere volgens de regels verlopen situaties te zeggen, dat is eigenlijk niemand behalve de 2 mensen om wie het gaat.

-edit- Ik heb me ietwat 'vergist' in mijn 'verdediging", je zei inderdaad direct na mijn bod 'ga zo door jongens', maar dat veranderd verder weinig aan de zaak. Jij reageerde namelijk pas 5 dagen later weer toen het topic al danig was gezakt in MyAT en ook aardig gezonken in mijn geheugen. Echt, het was allemaal zó simpel geweest als je me gewoon een mailtje had gestuurd. Dan had ik geen dvd's een week later gekocht, had jij je geld en ik al die spullen. Dit is écht niet een slap excuus om onder mijn bod uit te komen want ik wílde die spullen en had er óók het geld voor. Maar jij hebt nagelaten, als frequent toezichthouder op je eigen topic om zodanig te handelen dat je gewoon die spullen aan me kon verkopen. Zelfs al had ik achteraf toegegeven het topic expres in de steek gelaten te hebben heb je zelf voor het grootste gedeelte verzaakt want de spullen staan toch echt bij jou en moet dus ook reden zijn om actief het spul te verkopen.

Bon...

[ Bericht 5% gewijzigd door Wrinex op 20-05-2005 15:13:04 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:05:59 #253
33954 ElisaB
pi_27186594
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:
Oh, en de mods gaan nooit tussen 2 users in staan, die zien er alleen op toe dat alles volgens de regels gebeurd. Zij zijn verder niet de aangewezen persoon om iets van deze en andere volgens de regels gelopen situaties te zeggen, dat is eigenlijk niemand behalve de 2 mensen om wie het gaat.
En zo is het

Ik wilde nog even wat toevoegen, want ik heb nog eens nagedacht over het appèl dat op mij als mod werd gedaan. Misschien is er ergens het beeld ontstaan dat wij er ook op toezien dat de deals volgens een soort van fatsoensnormen (van de een of andere soort) verlopen, maar dat is echt niet zo (tenzij, policy, faq, enzovoorts).

Wij gaan er (imho terecht) van uit dat users die iets te koop aanbieden of te koop vragen volwassen genoeg zijn om zelf hun weg en standpunt te bepalen. Daar ga ik in elk geval niet tussenstaan. Nog los van het feit dat ik het erg belerend en neerbuigend zou vinden, is het in veel gevallen ook niet eens mogelijk. Daarvoor ontbreekt ons het zicht op wat users onderling bekokstoven (mail, gsm, msn, etc).

In dit geval zijn jullie het niet eens over wie wanneer wat had moeten doen. En dat is wmb prima; voor jullie beide standpunten is wel iets te zeggen en het zij zo. Ik zou niet weten wat ik er aan zou moeten toevoegen.

Uiteraard zijn we altijd (nou ja, meestal dan) bereid te bemiddelen wanneer het spaak loopt, maar zelfs dan moet je van de rol (en invloed) van de mod niet al te hoge verwachtingen hebben. Wij zorgen ervoor dat het netjes en legaal blijft op het forum, maar het is tot op grote hoogte aan de users om volwassen, fatsoelijk en normaal met elkaar om te gaan.

Amen
pi_27187105
Right. Misplaatst en kortzichtig. Heel frapant dat jij biedt op iets, vervolgens niet meer in de gaten houdt waar jij op geboden hebt, en vervolgens het geld er niet meer voor hebt. Als je hetgeen waar je op geboden echt wilde kopen, had je wel meer inzet getoond PLUS het geld wat je ervoor geboden had gereserveerd. ONGEACHT je nu wel of niet vaak online bent of wat voor andere excuses je hebt.
Ik vraag me dan af waarom je niet hebt gereageerd op mijn reactie waarin ik postte dat die vrijdag de atari naar de hoogste bieder zou gaan? Je had me dan op z'n minst aan m'n mouw kunnen trekken. Mijn communicatie in hetgeen ik aanbied loopt primair via dat topic. Je vergeet toch niet dat je in een topic een bod van 50 euro hebt gedaan? Maar goed, ik denk inderdaad dat ik dan teveel naar m'n eigen fatsoen kijk en vergeet dat niet iedereen in elkaar steekt zoals ik.
pi_27187357
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:

-edit- Ik heb me ietwat 'vergist' in mijn 'verdediging", je zei inderdaad direct na mijn bod 'ga zo door jongens', maar dat veranderd verder weinig aan de zaak. Jij reageerde namelijk pas 5 dagen later weer toen het topic al danig was gezakt in MyAT en ook aardig gezonken in mijn geheugen. Echt, het was allemaal zó simpel geweest als je me gewoon een mailtje had gestuurd. Dan had ik geen dvd's een week later gekocht, had jij je geld en ik al die spullen. Dit is écht niet een slap excuus om onder mijn bod uit te komen want ik wílde die spullen en had er óók het geld voor. Maar jij hebt nagelaten, als frequent toezichthouder op je eigen topic om zodanig te handelen dat je gewoon die spullen aan me kon verkopen. Zelfs al had ik achteraf toegegeven het topic expres in de steek gelaten te hebben heb je zelf voor het grootste gedeelte verzaakt want de spullen staan toch echt bij jou en moet dus ook reden zijn om actief het spul te verkopen.

Bon...
Je denkt dat jij de enige bent die biedt op dat wat ik aanbied? Ik neem aan dat je geboden hebt omdat je die atari graag wil. Ik heb dagelijks dat topic omhoog geschopt, dat zie je zelf ook. Er zit pas na die vrijdag 4 dagen ruimte, daarvoor heb ik ELKE dag dat topic omhoog geschopt, dus je had 5 dagen lang dat topic in je MyAT. Hoe meer ik die dingen op een rij zet, hoe sterker mijn vermoeden wordt dat het nooit je intensie was geweest om die atari daadwerkelijk te kopen. In dat opzicht is deze discussie wel degelijk interessant voor de moderators van dit subforum, omdat zulk gedrag naar mijn mening niet wenselijk is in een forum waarin je kan bieden op spullen.
Heel raar dat je mijn topic bijna dagelijks bovenaan in je Myactive topics hebt gehad, en het toch van je gedachten is weggegleden, vooral gezien je best hoge bod van 50 euro...
pi_27187491
Sorry ik lees alleen mee maar.. themassive je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan .
En ik heb er niet eens iets mee te maken.. kan me voorstellen hoe wrinex zich voelt
pi_27187520
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
Sorry ik lees alleen mee maar.. themassive je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan .
En ik heb er niet eens iets mee te maken.. kan me voorstellen hoe wrinex zich voelt
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:42:21 #258
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_27188101
Je gaat uit van een hoop veronderstellingen en ze zijn allemaal fout. Daarnaast vroeg ik je óf via e-mail te reageren óf het erbij te laten. Aangezien jij nog dolgraag om een reactie vraagt zal ik nog de moeite nemen het je nog één keer uit te leggen;

Jij opent een topic.
Ik ben geïnteresseerd, heb geld zat dús ik plaats een bod van 50 euro in een lopende bieding. (daarbij vind ik 50 euro niet eens zo heel veel voor zo'n grote collectie Atari-items en is 'een hoog bod' natuurlijk voor interpretatie vatbaar en per persoon verschillend)
Jij reageert met "Ga zo door jongens" in een poging ons tot hoger bieden aan te moedigen.
In de daaropvolgende week ben ik vrijwel niet op Fok! te vinden, op het "Fokke en Fok!ke" topic na. Ik lees nog wel dat je de bieding door wilde laten lopen tot vrijdag. Jij gaf het topic elke dag een kick maar daarbij ga jij er van uit dat ik ook elke dag op Fok! ben geweest om die kicks te zien. Echter, mijn opmerkingen over jouw kicks plaatste ik op een achteraf bekeken zicht en niet omdat ik jouw kicks heb gezien op het moment dat jij ze neerzette.
Op vrijdag is de bieding afgelopen, en jij zegt dat ík een mailtje moet sturen terwijl je mij niet gezien hebt in dat topic. En dát is het punt waar het spaak is gelopen. Had jij mij op dat punt een mailtje gestuurd in plaats van jouw vreemde oproep naar mij toe om jóú een mailtje te sturen, dan hadden we deze hele discussie niet gehad, en had ik nu al jouw spullen in mijn bezit en jij 50 euro. Vreemde oproep omdat ik vind, zoals ik al veel vaker heb gezegd, dat jij je conclusies had moeten trekken uit mijn afwezigheid in dat topic. Jij beschuldigd me ervan dat expres te hebben gedaan, ik beweer het tegendeel. Dat is verder niet verifieerbaar lalhoewel ik natuurlijk zelf weet hoe en wat en ik kan je met mijn hand op mijn hart verzekeren van het feit dat ik dat niet expres heb gedaan. Maar ZELFS, en ik zeg zélfs al ik expres het topic had genegeerd had je mij simpelweg een mailtje moeten sturen met hoe en wat. Had ik dán verzaakt had je nu het gelijk GEHEEL aan jouw zijde, nu vind ik dat van niet. En dat jij mij nu beschuldigd van opzettelijk non-bieden en het niet vervullen van mijn 'ethische plicht' daar heb ik geen boodschap aan en is geheel jouw probleem. Ik vind namelijk nog altijd, ondanks jouw verwoedde pogingen om opzet in mijn acties naar voren te halen, dat ik weinig schuld heb aan het spaaklopen van dit alles.

Dat is alles wat ik wil en kan zeggen en ga ook niet meer verder in op verdere beschuldigingen en aanvallen aangezien hier toch geen oplossing voor bestaat. Als jij dat nog wel wilt doen kan ik je alvast waarschuwen dat je in de leegte kan blaten wat je wilt, maar dat het voor mij echt afgedaan is hiermee. En de conclusies die je daaruit wilt trekken kan ik al voorspellen maar kunnen mij simpelweg niet interesseren meer.
pi_27188158
[TK] Hugo boss & Armani 2-delig pak

Dit is echt geen zuivere koffie. Die pakken zijn zo nep als wat
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:52:39 #260
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27188530
[TK] Coca Cola kast (in blikvorm)

mag de titel worden veranderd in [TK] GRATIS Coca Cola-kast (in blikvorm) ?

Thnx!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:14:07 #261
33954 ElisaB
pi_27191569
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] Coca Cola kast (in blikvorm)

mag de titel worden veranderd in [TK] GRATIS Coca Cola-kast (in blikvorm) ?

Thnx!
Ik heb er [GRATIS] Coca Cola-kast (in blikvorm) van gemaakt. Mocht dat ook?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:14:31 #262
33954 ElisaB
pi_27191578
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Tuutje het volgende:
[TK] Hugo boss & Armani 2-delig pak

Dit is echt geen zuivere koffie. Die pakken zijn zo nep als wat
Zie mijn post in het topic.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:38:12 #263
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_27197131
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zie mijn post in het topic.
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:46:09 #264
33954 ElisaB
pi_27197449
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.

Het kan naief zijn om te denken dat users vooral zelf even moeten nadenken, maar dat is in principe wel mijn insteek. V&A-users zijn niet achterlijk mag ik hopen. Wat klinkt als too good to be true is het ook meestal.

De ervaring leert dat dit soort dingen zich vaak redelijk vanzelf oplossen; volgens mij staan er nog voldoende hints in het topic, zodat een eventuele geinteresseerde toch minimaal onraad moet ruiken.

Overigens wil dit niet zeggen dat we helemaal nix doen, want dat doen we echt wel. Alleen misschien niet altijd helemaal meteen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:49:35 #265
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27197570
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Bovendien zijn ze hier erg fel tegen Warez en andere illegale software. Maar nepkleding schijnt altijd zomaar te kunnen. Ik heb al zo vaak nep kleding hier op het forum aangeboden gezien.

De pakken zijn harstikke nep. Ze worden gemaakt in ateliers in Ankara tegen lage loonkosten. De labels en de snit worden voorzien van labels van merken zoals Armani, Boss en D&G. Bovendien worden ze ver onder de verkoopprijs aangeboden en ogen de labels (misschien FEF even zijn fotootje weer laten zien) en hoezen harstikke nep. In nederland zijn momenteel erg veel handelaren actief die nep pakken aanbieden voor prijzen rond de 200 euro. Is gewoon dikke oplichting en bovendien verboden bij de wet. En wat wil die verkoper laten zien? Importbonnen? Kan hij daarmee aantonen dat ze echt zijn? Nee want ze zijn gewoon niet echt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:50:39 #266
Per sempre vita eterna
pi_27197612
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.

Het kan naief zijn om te denken dat users vooral zelf even moeten nadenken, maar dat is in principe wel mijn insteek. V&A-users zijn niet achterlijk mag ik hopen. Wat klinkt als too good to be true is het ook meestal.

De ervaring leert dat dit soort dingen zich vaak redelijk vanzelf oplossen; volgens mij staan er nog voldoende hints in het topic, zodat een eventuele geinteresseerde toch minimaal onraad moet ruiken.

Overigens wil dit niet zeggen dat we helemaal nix doen, want dat doen we echt wel. Alleen misschien niet altijd helemaal meteen.
Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.

Echter, het aanbieden van imitatiemateriaal is bij de wet verboden. Als er dan iemand is die denkt een mooi koopje te hebben en 1 of 2 pakken aanschaft voor een nieuwe baan of iets dergelijks, en bedrogen uitkomt, noem ik dat wel een schande. Ik begrijp dat men nu wel zal inzien dat deze pakken dubieus zijn, maar desondanks lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Mocht je alsnog interesse hebben in bewijsmateriaal, dan voer ik dat graag aan, evenals Halfgedraaide, neem ik aan.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:52:20 #267
33954 ElisaB
pi_27197682
Er is al weer heel wat gebeurd
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:53:39 #268
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27197730
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.

Echter, het aanbieden van imitatiemateriaal is bij de wet verboden. Als er dan iemand is die denkt een mooi koopje te hebben en 1 of 2 pakken aanschaft voor een nieuwe baan of iets dergelijks, en bedrogen uitkomt, noem ik dat wel een schande. Ik begrijp dat men nu wel zal inzien dat deze pakken dubieus zijn, maar desondanks lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
Tja ik zou zeggen bij dit soort gevallen, wanneer een hoop users zien dat het nep is, moet er een slotje op wanneer een verkoper niet kan aantonen met bonnen of andere zaken dat het echt is. Kan hij dat vervolgens wel aantonen dat het echt is topic open.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:55:08 #269
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27197802
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:52 schreef ElisaB het volgende:
Er is al weer heel wat gebeurd
Top actie

Ik zal komende tijd blijven kijken of ik nog nep artikelen tegen kom. Voortaan zal ik niet meer in het topic zelf blijven posten maar me tot dit topic wenden.

Van de zomer zal wel weer de hel los breken hier met nep artikelen als iedereen terug is uit turkije
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:56:18 #270
Per sempre vita eterna
pi_27197851
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Top actie
Inderdaad, dankje!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:00:32 #271
33954 ElisaB
pi_27197999
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.

Maar bekijk het eens van deze kant: het gebeurt dagelijks dat users topics van anderen verzieken door te beweren dat iets nep of gestolen is. Als we bij elke roep direct een topic zouden sluiten, dan zou soms een kwart van de topics zondermeer dicht gaan.

Het punt is dat we soms zelf ook sterk het vermoeden kunnen hebben, maar soms echt geen flauw idee. Wat we doen is de TS mailen of in het topic om opheldering vragen. En daarmee lossen de meeste dingen zichzelf op. De OP is ineens leegge-edit, of er komt een verzoek om een slotje van de TS zelf, of er komt een duidelijke verklaring, of het blijft vaag en we besluiten zelf dat het dicht gaat. Daar gaat gewoon ff tijd overheen.

Ik snap jullie irritatie overigens heel goed. Maar ik probeer ook voor ogen te houden dat de mods niet als een olifant door de porceleinkast moeten gaan. Maar evenzogoed waardeer ik jullie betrokkenheid, en dat meen ik!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:01:27 #272
33954 ElisaB
pi_27198028
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zal komende tijd blijven kijken of ik nog nep artikelen tegen kom. Voortaan zal ik niet meer in het topic zelf blijven posten maar me tot dit topic wenden.
Ik hou me aanbevolen
pi_27198716
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.

Maar bekijk het eens van deze kant: het gebeurt dagelijks dat users topics van anderen verzieken door te beweren dat iets nep of gestolen is. Als we bij elke roep direct een topic zouden sluiten, dan zou soms een kwart van de topics zondermeer dicht gaan.

Het punt is dat we soms zelf ook sterk het vermoeden kunnen hebben, maar soms echt geen flauw idee. Wat we doen is de TS mailen of in het topic om opheldering vragen. En daarmee lossen de meeste dingen zichzelf op. De OP is ineens leegge-edit, of er komt een verzoek om een slotje van de TS zelf, of er komt een duidelijke verklaring, of het blijft vaag en we besluiten zelf dat het dicht gaat. Daar gaat gewoon ff tijd overheen.

Ik snap jullie irritatie overigens heel goed. Maar ik probeer ook voor ogen te houden dat de mods niet als een olifant door de porceleinkast moeten gaan. Maar evenzogoed waardeer ik jullie betrokkenheid, en dat meen ik!
Perfect en de optie om hier de wat vage Topics te melden lijkt me zeer nuttig.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:56:26 #274
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_27199709
Hier is zo'n noob die fake processors verkoopt!

[TK] 2x AMD XP2400+ Socket A processor

gooi er een slot op!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:06:13 #275
3185 Adelante
To let it go now
pi_27200047
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')