We houden 'm achter de hand voor moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Magneet het volgende:
ElisaB je moet de FAQ ff aanpassen daar staat shaolin nog in
Ná deze post zal ik verder niet reageren, sorry voor de eventuele overlast ElisaBeebquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef TheMassive het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de toevoeging plaatsen: net als wrinex aangeeft niet altijd online te zijn, en daardoor zegt dat dit topic in vergetelheid geraakt:
[..]
, kan ik ook het argument aandragen niet altijd online te zijn, waardoor ik ook niet altijd de kans heb dit topic aan te prijzen. Dus je eigen argument geeft je eigen ongelijk al aan, wrinex.
In tegenstelling tot de conclusie van elisab in haar post hierboven, ben ik van mening dat jij het niet goed hebt gedaan, wrinex.
En zo is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:
Oh, en de mods gaan nooit tussen 2 users in staan, die zien er alleen op toe dat alles volgens de regels gebeurd. Zij zijn verder niet de aangewezen persoon om iets van deze en andere volgens de regels gelopen situaties te zeggen, dat is eigenlijk niemand behalve de 2 mensen om wie het gaat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:
-edit- Ik heb me ietwat 'vergist' in mijn 'verdediging", je zei inderdaad direct na mijn bod 'ga zo door jongens', maar dat veranderd verder weinig aan de zaak. Jij reageerde namelijk pas 5 dagen later weer toen het topic al danig was gezakt in MyAT en ook aardig gezonken in mijn geheugen. Echt, het was allemaal zó simpel geweest als je me gewoon een mailtje had gestuurd. Dan had ik geen dvd's een week later gekocht, had jij je geld en ik al die spullen. Dit is écht niet een slap excuus om onder mijn bod uit te komen want ik wílde die spullen en had er óók het geld voor. Maar jij hebt nagelaten, als frequent toezichthouder op je eigen topic om zodanig te handelen dat je gewoon die spullen aan me kon verkopen. Zelfs al had ik achteraf toegegeven het topic expres in de steek gelaten te hebben heb je zelf voor het grootste gedeelte verzaakt want de spullen staan toch echt bij jou en moet dus ook reden zijn om actief het spul te verkopen.
Bon...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
Sorry ik lees alleen mee maar.. themassive je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
En ik heb er niet eens iets mee te maken.. kan me voorstellen hoe wrinex zich voelt
Ik heb er [GRATIS] Coca Cola-kast (in blikvorm) van gemaakt. Mocht dat ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] Coca Cola kast (in blikvorm)
mag de titel worden veranderd in [TK] GRATIS Coca Cola-kast (in blikvorm) ?
Thnx!
Zie mijn post in het topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Tuutje het volgende:
[TK] Hugo boss & Armani 2-delig pak
Dit is echt geen zuivere koffie. Die pakken zijn zo nep als wat
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..quote:
We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
Bovendien zijn ze hier erg fel tegen Warez en andere illegale software. Maar nepkleding schijnt altijd zomaar te kunnen. Ik heb al zo vaak nep kleding hier op het forum aangeboden gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.
Het kan naief zijn om te denken dat users vooral zelf even moeten nadenken, maar dat is in principe wel mijn insteek. V&A-users zijn niet achterlijk mag ik hopen. Wat klinkt als too good to be true is het ook meestal.
De ervaring leert dat dit soort dingen zich vaak redelijk vanzelf oplossen; volgens mij staan er nog voldoende hints in het topic, zodat een eventuele geinteresseerde toch minimaal onraad moet ruiken.
Overigens wil dit niet zeggen dat we helemaal nix doen, want dat doen we echt wel. Alleen misschien niet altijd helemaal meteen.
Tja ik zou zeggen bij dit soort gevallen, wanneer een hoop users zien dat het nep is, moet er een slotje op wanneer een verkoper niet kan aantonen met bonnen of andere zaken dat het echt is. Kan hij dat vervolgens wel aantonen dat het echt is topic open.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.
Echter, het aanbieden van imitatiemateriaal is bij de wet verboden. Als er dan iemand is die denkt een mooi koopje te hebben en 1 of 2 pakken aanschaft voor een nieuwe baan of iets dergelijks, en bedrogen uitkomt, noem ik dat wel een schande. Ik begrijp dat men nu wel zal inzien dat deze pakken dubieus zijn, maar desondanks lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Top actiequote:
Inderdaad, dankje!quote:
Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zal komende tijd blijven kijken of ik nog nep artikelen tegen kom. Voortaan zal ik niet meer in het topic zelf blijven posten maar me tot dit topic wenden.
Perfect en de optie om hier de wat vage Topics te melden lijkt me zeer nuttig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.
Maar bekijk het eens van deze kant: het gebeurt dagelijks dat users topics van anderen verzieken door te beweren dat iets nep of gestolen is. Als we bij elke roep direct een topic zouden sluiten, dan zou soms een kwart van de topics zondermeer dicht gaan.
Het punt is dat we soms zelf ook sterk het vermoeden kunnen hebben, maar soms echt geen flauw idee. Wat we doen is de TS mailen of in het topic om opheldering vragen. En daarmee lossen de meeste dingen zichzelf op. De OP is ineens leegge-edit, of er komt een verzoek om een slotje van de TS zelf, of er komt een duidelijke verklaring, of het blijft vaag en we besluiten zelf dat het dicht gaat. Daar gaat gewoon ff tijd overheen.
Ik snap jullie irritatie overigens heel goed. Maar ik probeer ook voor ogen te houden dat de mods niet als een olifant door de porceleinkast moeten gaan. Maar evenzogoed waardeer ik jullie betrokkenheid, en dat meen ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |