Onze leraar heeft ons erop gewezen dat het belangrijk is dat je de verschillende onderdelen van de samenvatting die in de opdrachtomschrijving staan, grotendeels moet herhalen in de samenvatting, krijg je al een punt voor per keer dat je dat doetquote:Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef Pilsenator het volgende:
Yup, Nederlands wordt echt lelijk. Je moet zo ontzettend precies dat antwoord hebben wat ook op het correctie model staat...
Dat elementje niet letterlijk genoeg erin? Hup, punt eraf
Klopt, maar ik had het meer over de openvragenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onze leraar heeft ons erop gewezen dat het belangrijk is dat je de verschillende onderdelen van de samenvatting die in de opdrachtomschrijving staan, grotendeels moet herhalen in de samenvatting, krijg je al een punt voor per keer dat je dat doet![]()
Kun je hem niet even online zetten?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:10 schreef irestmycase het volgende:
Wij hebben zo'n formulier uitgedeeld gekregen waar exact op staat waar je precies op moet letten. Erg handig voor mensen die veel overbodige bagger opschrijven. Misschien moet je daar eens naar vragen...
Kan je het misschien inscannen ofzo? Dat klinkt wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:10 schreef irestmycase het volgende:
Wij hebben zo'n formulier uitgedeeld gekregen waar exact op staat waar je precies op moet letten. Erg handig voor mensen die veel overbodige bagger opschrijven. Misschien moet je daar eens naar vragen...
Dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:14 schreef irestmycase het volgende:
Ik heb helaas geen (werkende) scanner, maar ik kan het morgen wel aan iemand vragen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:14 schreef irestmycase het volgende:
Ik heb helaas geen (werkende) scanner, maar ik kan het morgen wel aan iemand vragen.
das waarquote:En die samenvatting zou 'knip en plak werk' zijn.
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:38 schreef Lovely-Lili het volgende:
ter plekke??
presentaties over boeken neem ik aan?
Same herequote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef Avani het volgende:
Ik sta niet al te hoog voor Nederlands, dus ik hoop dat het goed gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |