En als ze nou geen kampioen worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef Partygurl het volgende:
ze kunnen dit weekend kampioen worden maar het wordt 8MEI gevierd, ole ole ole ole ole ole!
dan wordt de teleurstelling verdronkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
Wat is dat nou weer voor n opmerking, ze worden kampioen, komt goedquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijnquote:
Wat wil je later worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijn
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Is ik, maar dan ehm... jaar of 5 geleden![]()
.
Zijn ze nu wel geinteresseerd in "ons" dan??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebben
Nu is het gelijk duidelijk waarom geen vrouwen in onze klas in ons geintresseerd waren
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef daNpy het volgende:
Volgende week 2 verstandskiezen trekken
Moet dat nou, ik moet mn HBO nog afmaken
Help me herinneren dat ik mijn auto niet verkoopquote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.
Neem gewoon lenzen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef blieblie het volgende:
Check dit:
http://www.piercedglasses.com/
Opzich ist wel kewl... Maar ik zou het niet durven![]()
Als je begint schijn je officieel maar 3 min te mogen joggenquote:
Dat is niet zo effectief als joggen, helaas..... Fietsen is idd stuk leuker, maar ach... muziekje op en het gaat wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef FlowDesign het volgende:
Joggen is té saai... ga dan fietsen ofzo.
Een badmintonsite!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm... nu ik zit te zoeken op internet zegt iedereen wat anders.
Ik ga deze maar eens aanhouden: http://www.westhoekbadminton.be/Peter/schemas/jogging.htm
Zwemmen dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is niet zo effectief als joggen, helaas..... Fietsen is idd stuk leuker, maar ach... muziekje op en het gaat wel.
als ze komend weekend winnen is het kampioensfeest 8 mei.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef gazylady2 het volgende:
En wtf staat wanneer het kampioensfeest is? Volgens mij staat dat toch nog niet vast wel?
PG heeft gelijk. Zelfs als ze dit weekend winnen (en AZ niet meen ik) en ze dus kampioen zij, heeft Hiddink liever dat de heren zich nog even concentreren op de games tegen Milaan. En dus staan de festiviteiten vast op 8 Mei.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
PG zegt dat het 8 mei is.
Ja klopt, mijn collega's kunnen gewoon niet googlenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
PG heeft gelijk. Zelfs als ze dit weekend winnen (en AZ niet meen ik) en ze dus kampioen zij, heeft Hiddink liever dat de heren zich nog even concentreren op de games tegen Milaan. En dus staan de festiviteiten vast op 8 Mei.
Let the games begin!
Haha, das idd al weer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef daNpy het volgende:
Zwemmen is fun
Wanneer gingen we dat ook alweer doen met "het eindhoven topic"?
Prima, buiten doe ik wel mee ... binnen nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Haha, das idd al weer een tijdje geleden.![]()
Over effen wordt het buitenzwemweer![]()
Ik was veel eerder als PG hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef daNpy het volgende:
Volgens Guus na 7 mei pas, we moeten ook op de CL wedstrijden letten
Dat woordje "eigen" mag wel weg ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef daNpy het volgende:
Ajajajaj, GROTE fout in het Eindhovens dagblad:
"PSV speelt, in de eigen Kuip, tegen de winnaar van Willem ][ - Ajax"![]()
Of naar Laguna Beachquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef r8ality het volgende:
Bedankt Willem 2.
En we gaan maar eens met ze allen naar Baja Beachclub, of hoe het dan ook heet als het wat warmer is.
Briljantie!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
Zwemmen is wel okee... Maar niet leuk genoeg om dat 3 wekelijks te doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef daNpy het volgende:
Zwemmen is fun
Wanneer gingen we dat ook alweer doen met "het eindhoven topic"?
Wat liev!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
Nee, doe maar niet aubquote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
En jij mijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet aub
DankjeJij blijft gewoon mijn zaterdagavonddansvriendje hoor
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Ik vote overigens voor, voor Sunrise Beach.....
Mooie vrouwen daar.
Alleen een beetje te oud voor de meesten hier![]()
.
Good point, ik denk dat ik maar eens ga vragen of ze niet iets anders hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef Partygurl het volgende:
Jah wie gaat er dan ook in Roosendaal werken
Dan koop je een cheap ass volvo bij Julesquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good point, ik denk dat ik maar eens ga vragen of ze niet iets anders hebben.
Zeker als ik geen auto heb, want met OV hier naartoe is echt nauwelijks te doen
Ik zit nu op Marktplaats te kijken en ik denk dat ik dat maar ga doen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan koop je een cheap ass volvo bij Jules
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Hoi
Ik ben snipverkouden....ik denk dat de hooikoorts weer in aantocht is..
Hé PG ga vanaaf anders mee naar Valkenswaard, lekker gratis zuipen!
Ja ... anders zou je net zo goed je Clito kunnen houdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zit nu op Marktplaats te kijken en ik denk dat ik dat maar ga doen ja.
Tenzij m'n ( o)pa ineens zoiets heeft van, ik heb liever dat jij een fatsoenlijke auto rijdt dus ik betaal wel wat bij.Dan zou ik een leuk autootje van 98/99 kopen ofzo. Saxo VTS misschien?
Maar daar ga ik niet vanuit dus dan ga ik zo lang wel voor wènahg in een oude Volvo op gas rijden
Waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Partygurl het volgende:
[..]Echt niet..hele kroeg vol met wijven zeker
Durf te wedden dat ze niet zwanger is. Hij heeft een condoom gebruikt (die had ie toch al bijquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef blieblie het volgende:
Zus van vriendin bezwangerd, wat nu??.
Hij had gewoon een natte droom over de zus van z'n vriendinquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Partygurl het volgende:
Fanta verhaal
Oeh ... waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Partygurl het volgende:
[..]Echt niet..hele kroeg vol met wijven zeker
Vet saai of wat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Partygurl het volgende:
Jippie 60 000 doosjes voorzien van een sticker is vet
Ga jij vanaaf ook naar valkenswaard uit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Hoi
Ik ben snipverkouden....ik denk dat de hooikoorts weer in aantocht is..
Hé PG ga vanaaf anders mee naar Valkenswaard, lekker gratis zuipen!
Valt mee dan dat het nog geen roomboter is, is nog veeel vetterquote:
Mss gas ik er wel even naar toe, ik ken de wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ga jij vanaaf ook naar valkenswaard uit?
Al eerder geweest op vrijdag? Is echt zo zwaar relaxed![]()
Whaaaa hahahahhaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
Vet, margarine... do you get it? Do you? Do you?!![]()
mopeld iets over jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss gas ik er wel even naar toe, ik ken de weg
Hij is toch iets te duur voor mij... dus ik ga een poos iets goedkoops rijden en als ik meer geld heb/verdien wel weer iets spannends kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef gazylady2 het volgende:
Waarom ga jij btw je auto verkopen?
Is dit trouwens in het kader van "Verdien bakken geld met thuiswerken!!!" ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Partygurl het volgende:
Jippie 60 000 doosjes voorzien van een sticker is vet
Jaja zometeen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank![]()
Doe s stickers plakken jij![]()
Ga je helemaal naar de Grote Beek fietsen vanuit V'waard?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef gazylady2 het volgende:
ah, op die fiets.
Werken gaatLekker in het zonnetje op de Fiets
![]()
Bovenste plank voor je kop jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank![]()
Doe s stickers plakken jij![]()
Ben je uit je bed gevallen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:21 schreef r8ality het volgende:
Nee hoor.
Dan heb je dus mazzel dat ik om 7:30 al weg was anders had ik je er al veel eerder uitgeramdquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:32 schreef r8ality het volgende:
Willem moest me zonodig weer wakker maken.
Ontzettend aan het werk, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef r8ality het volgende:
Ben je aan het "werk" of niet?
hmm was het maar zo rustig... beetje druk hier.. (ja... weer aan het werk)quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ontzettend aan het werk, dat zie je toch?
vrijdagmiddag ICT, hallo![]()
Wat was er aan de handquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef ArTiC het volgende:
zow...gisteravond lekker een potje gemat...lucht best op
kerel zat me moedwillig te irriteren, toen ik er wat van zei sloeg ie mequote:
Wat is de schade bij beide partijenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kerel zat me moedwillig te irriteren, toen ik er wat van zei sloeg ie me
foute boel...
Ik wat licht duizelig vandaag, hij was al niet knap maar tis er niet beter op geworden...hij gebruikt zijn bril nu als contactlenzenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:21 schreef febster het volgende:
[..]
Wat is de schade bij beide partijen?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wat licht duizelig vandaag, hij was al niet knap maar tis er niet beter op geworden...hij gebruikt zijn bril nu als contactlenzen
Khad gisteren ook last van zoon figuur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kerel zat me moedwillig te irriteren, toen ik er wat van zei sloeg ie me
foute boel...
Das ongeveer mijn tactiek als ik lastig gevallen wordt in de Boston, ik kijk zo rond met een blik van, ik ben bevriend met de helft die hier staat, dus nu opbokken, en dat werkt meestal vrij goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Khad gisteren ook last van zoon figuur.
Deze had territoriumdrang en vond het leuk me te irriteren door me de hele tijd langzaam aan naar voren te duwen met zijn rug. Nadat ik vroeg offie wilde neuken vannacht, en hij dan maar tegen meisjes op moest rijden ipv. tegen mij zeidie dattie op zou houden.Mar stoer als hij was ging hij gewoon door. Pas toen er enorm veel vrienden van Febs collega bij ons kwamen staan wassie opeens aan de andere kant van de Boston. Magoe... Ik ben te mietje om te matten in de kroeg
. Dat vermijd ik in het algemeen.
Volgens mij komen ze pas eind mei in de winkel en is er begin juni een grote promocampagnequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:25 schreef febster het volgende:
Blue: zal die nieuwe eens gaan proberen, ga zo toch even naar de Ap om boodschappen te doen
Je bedoel die Berry, Aplle en nog een smaak? Rood, Groen en ik meen oranje of geel, nou ja iig die verkoopt de AH alquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze pas eind mei in de winkel en is er begin juni een grote promocampagne
Ik probeer terug te slaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga nooit matten..maar dat wil niet zeggen dat ik niet terugsla als ik geslagen wordt...jij toch ook niet hoop ik?
Das toch niks voor Groupwise.. Moet toch zeker stabieler zijn dan MS..quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef FlowDesign het volgende:
Nja, hier ligt Groupwise er telkens uit dus daar word ik dan weer niet vrolijk van... al die mensen gaan bellen, belacheloos![]()
Mwah, sinds versie 6.x ben ik niet zo'n fan meer van Novell en Groupwise.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:07 schreef Big_M het volgende:
[..]
Das toch niks voor Groupwise.. Moet toch zeker stabieler zijn dan MS..![]()
Beter twee maal posten dan geheel niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef amaranta het volgende:
Dat verhaal van die kerel die zn schoonzus heeft bezwangerd...hilarisch toch..
Je had een vraag?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef blieblie het volgende:
bla
Das ideaal...ik mis mijn 2e schermpjequote:
Alvast zwaaitquote:Op zaterdag 23 april 2005 08:48 schreef Partygurl het volgende:
ik ben mn stem kwijt..das een ramp
Als ik iemand vandaag tegenkom in eindhoven dan zwaai ik dus alleen ff, lekker rustig
*mee zwaaitquote:
Nope, net een paar meter verderop om de hoekquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:20 schreef ArTiC het volgende:
blie, is het dat app. boven de dynabyte? net naast de aldi?
daar hangt nu een bord verkocht
Woooooooooooow Feb!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:28 schreef febster het volgende:
[..]
*mee zwaait*
Wat een gruwelijk lekker weer zeg
en ja ik moet over een half uur werken
dan maak je maar opvallend een fotoquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Woooooooooooow Feb!
Hier in de winkel is iemand met een nog gaarder kapsel dan jij.
k kan alleen niet onopvallend een foto maken.
In de AH vinden ze mijn kapsel tegenwoordig normaal sinds ze het kapsel van mijn broertje gezien hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Woooooooooooow Feb!
Hier in de winkel is iemand met een nog gaarder kapsel dan jij.
k kan alleen niet onopvallend een foto maken.
Nou word ik toch wel Heel benieuwd naar jou kapsel.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef febster het volgende:
[..]
In de AH vinden ze mijn kapsel tegenwoordig normaal sinds ze het kapsel van mijn broertje gezien hebben
En.. hoe was het gister?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:07 schreef amaranta het volgende:
Hihi....mee eens
Volgens mij is aan de traagheid van Console One wel iets te doen. Wij hadden dat eerst ook, en daar werd een bestandje vervangen oid.. Ik heb er daarna nooit meer last van gehad met 6.x...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mwah, sinds versie 6.x ben ik niet zo'n fan meer van Novell en Groupwise.
Vooral die Console One, das echt té traag
Kampioensfeestje vierenquote:
Als ik dat nummer vanavond hoor, ga ik de kroeg uit en ga naar huis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:02 schreef blieblie het volgende:
*L'amour toujours opzet en mee bounced*
Jan Vennegoor, Jan Vennegoor![]()
Heb ik afgelopen nacht al gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:00 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Woei... Mooi plaatje... Als ik de zooi opgeruimd had dan..
Nouw Juup!!!
Hup aant bier.... euh.... Grolsch.
Kom je me halenquote:Op zondag 24 april 2005 00:12 schreef r8ality het volgende:
Oja, ik moet vannacht morgenvroeg mijn ouders wegbrengen naar Rotterdam (vliegen, Zweden). Wie mee wil rijden moet zich om 4.15 melden bij mij thuis.
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 24 april 2005 11:43 schreef Partygurl het volgende:
kam pi oe nuh
kampie kampi oenuh
Wat een feestje zeg..nu al zin in 8 mei
Kun je nagaan, ik heb nog Sambuca op, ennnnnnnn nog een of andere groenige zooiquote:
Toch geen absinthe hequote:Op zondag 24 april 2005 13:24 schreef febster het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik heb nog Sambuca op, ennnnnnnn nog een of andere groenige zooi
Nee dat bananenspul ofzoietsquote:
In het stadion was het ook dolle boel op dat nummer.quote:Op zondag 24 april 2005 11:43 schreef Partygurl het volgende:
kam pi oe nuh
kampie kampi oenuh
Wat een feestje zeg..nu al zin in 8 mei
Het was aan je te merkenquote:
Boswandeling is toch ook bananenspul?quote:
Volgens mij was het idd Boswandeling jaquote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Boswandeling is toch ook bananenspul?
Pisang is toch meer kauwgomballenspul?
Nee zaterdagavond zonder vrouw(en)quote:
Zaterdagavond 1-op-1 met een leuke lieve vrouwquote:Op zondag 24 april 2005 17:07 schreef febster het volgende:
[..]
Nee zaterdagavond zonder vrouw(en)![]()
Zaterdagavond met vrouw(en)
Heb je wel even gechecked of ze geen vriend heeftquote:Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zaterdagavond 1-op-1 met een leuke lieve vrouw![]()
jammer dat ik de tijd niet stil kon zetten gisteravobd
jup, geen vriend...quote:Op zondag 24 april 2005 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je wel even gechecked of ze geen vriend heeft?
ze heeft nog steeds geen vriendquote:Op zondag 24 april 2005 17:17 schreef blieblie het volgende:
Komt tegenwoordig overigens ook niet echt vaak meer voor... Een leuke vrouw zonder vriend.
Behalve als je dan zelf bezet bent.quote:Op zondag 24 april 2005 17:17 schreef blieblie het volgende:
Komt tegenwoordig overigens ook niet echt vaak meer voor... Een leuke vrouw zonder vriend.
Wat hebben jullie dan gedaan de avond..quote:
van allesquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan gedaan de avond..
Boomknuffelen?
hmmm...4 uurquote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef blieblie het volgende:
http://acolyte.damscreations.net/survey/samen.htm
Best interessant.
Wel vaag trouwens dat voorspel gemiddeld 7 minuten duurt.
Kvin dat best kort.
neuh...maar ik val al niet onder de doelgroep van die enquete zie ik....tot 22 jaar..ouwe lulquote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
En toen moest je het zelf afmaken?.
Pffff gaar gaar gaar!quote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef ArTiC het volgende:
zondagavond gaarheid is toegeslagen in het alom levendige EHV topic....
Jij veel spannends aan het doen dan?quote:
je kent hem...rukkenquote:
nee, de sjonniesquote:
Hmm.. ben ik dan vreemd dat ik het erg gezellig heb gehad met man(en) en jij het saai vind met vrouw(en) op de zaterdagavond, of ben jij dan vreemd?quote:Op zondag 24 april 2005 17:07 schreef febster het volgende:
[..]
Nee zaterdagavond zonder vrouw(en)![]()
Zaterdagavond met vrouw(en)
Meld je aan voor de make over. -Hoe heet in hemelsnaam dat programma ook alweer?- Als in: OOK een innerlijke make over. Als in: hoe krijg ik een vrouw binnen vijf minuten in bed?quote:
lexa.nl ofzo kan ook.quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Meld je aan voor de make over. -Hoe heet in hemelsnaam dat programma ook alweer?- Als in: OOK een innerlijke make over. Als in: hoe krijg ik een vrouw binnen vijf minuten in bed?
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik dan vreemd dat ik het erg gezellig heb gehad met man(en) en jij het saai vind met vrouw(en) op de zaterdagavond, of ben jij dan vreemd?![]()
Ik kan het erg gezellig hebben met vrouwen jaquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik dan vreemd dat ik het erg gezellig heb gehad met man(en) en jij het saai vind met vrouw(en) op de zaterdagavond, of ben jij dan vreemd?![]()
En heb je misschien ook al ontdekt waarom ze dan met je flirten? Of was je nog niet zo ver?quote:Op zondag 24 april 2005 22:53 schreef febster het volgende:
Alleen de laatste tijd last van bezette flirtende vrouwen, en das irritant
Dat is dus de vraag, of ik kom te onschuldig over of weet ik veelquote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En heb je misschien ook al ontdekt waarom ze dan met je flirten? Of was je nog niet zo ver?
Ze hebben het nodig om hun ego te strelen, daar komt het vaak toch wel op neer.quote:Op zondag 24 april 2005 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, of ik kom te onschuldig over of weet ik veel
Of de relatie is kut, maar meestal kiezen ze toch voor de veiligheid van de relatie![]()
Ja maar onschuldig flirten is niet erg.. Maar flirten en dan meer interesse tonen en dan een blauwtje lopen is ook oké tot op een bepaalde hoogte, maar ga dan daarna niet verder met flirten wat nog vrij ver kan gaanquote:Op zondag 24 april 2005 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben het nodig om hun ego te strelen, daar komt het vaak toch wel op neer.
Of ze missen idd iets in hun eigen relatie dat ken ik ook wel van sommige meiden.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben het nodig om hun ego te strelen, daar komt het vaak toch wel op neer.
Of ze missen idd iets in hun eigen relatie dat ken ik ook wel van sommige meiden.
quote:Personeel Fontys Hogeschool Informatica
Ziekmeldingen
Naam Begin Terug Opmerking
A. Kasper (Kpr) 25-4-2005
Overig afwezig
Naam Van T/M Opmerking
L.F.M van Gestel 25-4-2005 29-4-2005 29 april aanwezig vanaf 16.00 uur
A.B.H. Maas 25-4-2005 18-5-2005
A.J.M. Wieland 25-4-2005 18-5-2005
Oftewel jij had je verslapen en toen je even keek kwam je erachter dat je weer terug je bed in konquote:
Wist wel dat je je verslapen hadquote:Op maandag 25 april 2005 11:44 schreef blieblie het volgende:
Neuh... Ik had me verslapen voor een andere les en zit nu braaf op school.
Je weet toch al langer dat je het Fok Pispaaltje bent.quote:
voelde je je maar eens ongewenstquote:
Anders help die jongen regelrecht een depressie in..quote:
autoquote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Anders help die jongen regelrecht een depressie in..
(en niet klagen dat de NS zo morgen zo langzaam is he)
![]()
quote:
Tijd voor te potten en een nieuwe te kopen..quote:Op maandag 25 april 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
Haaaaaaiiiii..... kheb honger...
En de frietpan heeft mijn ex-huisgenote meegenomen.
Hey, het is positief hequote:Op maandag 25 april 2005 23:32 schreef ArTiC het volgende:
vrouwen...ze willen niks vast maar kunnen niet wachten tot zaterdag en willen morgen afspreken...niet dat ik dat niet wil ofzo![]()
Oh my gawd, tuin der niet ook inquote:Op maandag 25 april 2005 23:32 schreef ArTiC het volgende:
yo...
vrouwen...ze willen niks vast maar kunnen niet wachten tot zaterdag en willen morgen afspreken...niet dat ik dat niet wil ofzo![]()
kuthoeren?quote:Op maandag 25 april 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh my gawd, tuin der niet ook in![]()
.
Zoals ons Hans zegt, Vrouwen!!! Tzijn allemaal.....
iddquote:
zet de glazen water maar klaar danquote:Op maandag 25 april 2005 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
volgende week kampioensfeestje @ hattrick...vandaag geinvesteerd in een hele goede keeper
Je hebt er ook lieve bij hequote:Op maandag 25 april 2005 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kuthoeren?
dit is wel een hele leuke lieve dan
quote:
Lijkt me heerlijk..quote:
Wooooow... Flow in de Amaranta modequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
JANTJE KOMT BIJ PAPA EN VRAAGT AAN HEM:
PAPA WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN IN PRINCIPE EN IN FEITE?
PAPA DENKT NA EN ZEGT:
GA NAAR JE MOEDER EN VRAAG OF ZIJ VOOR 1 MILJOEN
MET DE BUURMAN NAAR BED ZOU GAAN
JANTJE KOMT EVEN LATER TERUG EN ZEGT : JA DAT ZOU ZE DOEN.
EN PAPA ZEGT: EN VRAAG HET EENS AAN JE ZUS.?
ZO GEZEGD ZO GEDAAN*.
EVEN LATER KOMT JANTJE TERUG EN ZEGT: JA ZIJ DOET HET OOK
VOOR EEN
MILJOEN.
DUS ZEGT PAPA: IN PRINCIPE*.ZIJN WE MILJONAIRS.....
MAAR IN FEITE HEBBEN WE HIER TWEE HOEREN LOPEN"
Ja dude, zo kreeg ik 'm als e-mailtje... ga het niet overtypenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wooooow... Flow in de Amaranta mode.
Luilak!quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dude, zo kreeg ik 'm als e-mailtje... ga het niet overtypen
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:16 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Jawel, weer een muis te pakken
1* Neequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mogen we jullie kat een paar dagen lenen?![]()
je mag je gras weleens opnieuw inzaaien![]()
Kheb geen flauw idee... En nee, ik heb nog geen groepquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dude, zo kreeg ik 'm als e-mailtje... ga het niet overtypen
Wat doe jij nou met LAN trouwens? Heb je al een groep?
hahaha, nou hier regent het niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef r8ality het volgende:
Dit is gewoon de 3de dinsdag achter elkaar dat het de hele dag regent en ik niet hoef te werken..
Da's wel jammer ja..quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Blueman het volgende:
Laatste 2 daagjes hier op mijn werk...
Toch best raar na iets meer dan een jaar
en dan zondag richting Zeeland voor weer een heel andere uitdaging...
Eind augustus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja..
Maar relaxed van zeeland!! Vanaf zondag tot ? ga je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |