En als ze nou geen kampioen worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef Partygurl het volgende:
ze kunnen dit weekend kampioen worden maar het wordt 8MEI gevierd, ole ole ole ole ole ole!
dan wordt de teleurstelling verdronkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
Wat is dat nou weer voor n opmerking, ze worden kampioen, komt goedquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijnquote:
Wat wil je later worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijn
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Is ik, maar dan ehm... jaar of 5 geleden![]()
.
Zijn ze nu wel geinteresseerd in "ons" dan??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebben
Nu is het gelijk duidelijk waarom geen vrouwen in onze klas in ons geintresseerd waren
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef daNpy het volgende:
Volgende week 2 verstandskiezen trekken
Moet dat nou, ik moet mn HBO nog afmaken
Help me herinneren dat ik mijn auto niet verkoopquote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.
Neem gewoon lenzen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef blieblie het volgende:
Check dit:
http://www.piercedglasses.com/
Opzich ist wel kewl... Maar ik zou het niet durven![]()
Als je begint schijn je officieel maar 3 min te mogen joggenquote:
Dat is niet zo effectief als joggen, helaas..... Fietsen is idd stuk leuker, maar ach... muziekje op en het gaat wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef FlowDesign het volgende:
Joggen is té saai... ga dan fietsen ofzo.
Een badmintonsite!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
Hmmm... nu ik zit te zoeken op internet zegt iedereen wat anders.
Ik ga deze maar eens aanhouden: http://www.westhoekbadminton.be/Peter/schemas/jogging.htm
Zwemmen dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is niet zo effectief als joggen, helaas..... Fietsen is idd stuk leuker, maar ach... muziekje op en het gaat wel.
als ze komend weekend winnen is het kampioensfeest 8 mei.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef gazylady2 het volgende:
En wtf staat wanneer het kampioensfeest is? Volgens mij staat dat toch nog niet vast wel?
PG heeft gelijk. Zelfs als ze dit weekend winnen (en AZ niet meen ik) en ze dus kampioen zij, heeft Hiddink liever dat de heren zich nog even concentreren op de games tegen Milaan. En dus staan de festiviteiten vast op 8 Mei.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
PG zegt dat het 8 mei is.
Ja klopt, mijn collega's kunnen gewoon niet googlenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
PG heeft gelijk. Zelfs als ze dit weekend winnen (en AZ niet meen ik) en ze dus kampioen zij, heeft Hiddink liever dat de heren zich nog even concentreren op de games tegen Milaan. En dus staan de festiviteiten vast op 8 Mei.
Let the games begin!
Haha, das idd al weer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef daNpy het volgende:
Zwemmen is fun
Wanneer gingen we dat ook alweer doen met "het eindhoven topic"?
Prima, buiten doe ik wel mee ... binnen nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Haha, das idd al weer een tijdje geleden.![]()
Over effen wordt het buitenzwemweer![]()
Ik was veel eerder als PG hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:59 schreef daNpy het volgende:
Volgens Guus na 7 mei pas, we moeten ook op de CL wedstrijden letten
Dat woordje "eigen" mag wel weg ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef daNpy het volgende:
Ajajajaj, GROTE fout in het Eindhovens dagblad:
"PSV speelt, in de eigen Kuip, tegen de winnaar van Willem ][ - Ajax"![]()
Of naar Laguna Beachquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef r8ality het volgende:
Bedankt Willem 2.
En we gaan maar eens met ze allen naar Baja Beachclub, of hoe het dan ook heet als het wat warmer is.
Briljantie!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
Zwemmen is wel okee... Maar niet leuk genoeg om dat 3 wekelijks te doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef daNpy het volgende:
Zwemmen is fun
Wanneer gingen we dat ook alweer doen met "het eindhoven topic"?
Wat liev!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
Nee, doe maar niet aubquote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu, mag ikheel
liefdevol
jouw
vriendje
met
een
priem
z'n
ogen
uitsteken
en
dan
in
de
fik
steken?
.
Leuk voor je Lotte.
En jij mijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet aub
DankjeJij blijft gewoon mijn zaterdagavonddansvriendje hoor
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Ik vote overigens voor, voor Sunrise Beach.....
Mooie vrouwen daar.
Alleen een beetje te oud voor de meesten hier![]()
.
Good point, ik denk dat ik maar eens ga vragen of ze niet iets anders hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:49 schreef Partygurl het volgende:
Jah wie gaat er dan ook in Roosendaal werken
Dan koop je een cheap ass volvo bij Julesquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Good point, ik denk dat ik maar eens ga vragen of ze niet iets anders hebben.
Zeker als ik geen auto heb, want met OV hier naartoe is echt nauwelijks te doen
Ik zit nu op Marktplaats te kijken en ik denk dat ik dat maar ga doen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan koop je een cheap ass volvo bij Jules
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Hoi
Ik ben snipverkouden....ik denk dat de hooikoorts weer in aantocht is..
Hé PG ga vanaaf anders mee naar Valkenswaard, lekker gratis zuipen!
Ja ... anders zou je net zo goed je Clito kunnen houdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zit nu op Marktplaats te kijken en ik denk dat ik dat maar ga doen ja.
Tenzij m'n ( o)pa ineens zoiets heeft van, ik heb liever dat jij een fatsoenlijke auto rijdt dus ik betaal wel wat bij.Dan zou ik een leuk autootje van 98/99 kopen ofzo. Saxo VTS misschien?
Maar daar ga ik niet vanuit dus dan ga ik zo lang wel voor wènahg in een oude Volvo op gas rijden
Waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Partygurl het volgende:
[..]Echt niet..hele kroeg vol met wijven zeker
Durf te wedden dat ze niet zwanger is. Hij heeft een condoom gebruikt (die had ie toch al bijquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef blieblie het volgende:
Zus van vriendin bezwangerd, wat nu??.
Hij had gewoon een natte droom over de zus van z'n vriendinquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Partygurl het volgende:
Fanta verhaal
Oeh ... waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Partygurl het volgende:
[..]Echt niet..hele kroeg vol met wijven zeker
Vet saai of wat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Partygurl het volgende:
Jippie 60 000 doosjes voorzien van een sticker is vet
Ga jij vanaaf ook naar valkenswaard uit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Hoi
Ik ben snipverkouden....ik denk dat de hooikoorts weer in aantocht is..
Hé PG ga vanaaf anders mee naar Valkenswaard, lekker gratis zuipen!
Valt mee dan dat het nog geen roomboter is, is nog veeel vetterquote:
Mss gas ik er wel even naar toe, ik ken de wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ga jij vanaaf ook naar valkenswaard uit?
Al eerder geweest op vrijdag? Is echt zo zwaar relaxed![]()
Whaaaa hahahahhaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
Vet, margarine... do you get it? Do you? Do you?!![]()
mopeld iets over jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss gas ik er wel even naar toe, ik ken de weg
Hij is toch iets te duur voor mij... dus ik ga een poos iets goedkoops rijden en als ik meer geld heb/verdien wel weer iets spannends kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef gazylady2 het volgende:
Waarom ga jij btw je auto verkopen?
Is dit trouwens in het kader van "Verdien bakken geld met thuiswerken!!!" ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Partygurl het volgende:
Jippie 60 000 doosjes voorzien van een sticker is vet
Jaja zometeen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank![]()
Doe s stickers plakken jij![]()
Ga je helemaal naar de Grote Beek fietsen vanuit V'waard?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef gazylady2 het volgende:
ah, op die fiets.
Werken gaatLekker in het zonnetje op de Fiets
![]()
Bovenste plank voor je kop jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank![]()
Doe s stickers plakken jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |