quote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor DG, geruchten dat Ricardo Pereira naar Arsenal gaat worden sterker.
Tof! Dat zijn dan 3 seizoenskaarten? Of bij Standard niet?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:Volgend jaar is DG seizoenskaarthouder bij Arsenal
Maar 1tje,tis financieel een paar ribben uit mijn lijfquote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Tof! Dat zijn dan 3 seizoenskaarten? Of bij Standard niet?
Ja duur is het zekerquote:Op zondag 29 mei 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar 1tje,tis financieel een paar ribben uit mijn lijf
Wow, dat wordt vaak heen en weer!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:Volgend jaar is DG seizoenskaarthouder bij Arsenal
en prijzig... Ik heb eind jaren 80 in 1 seizoen eens 11 keer Highbury bezocht en toen waren de prijzen van kaartje een schijntje van nu. En dat was al een rib uit m'n lijf.quote:
Het kost me zo'n anderhalf maandsalaris maar dit is een once in a lifetime...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
en prijzig... Ik heb eind jaren 80 in 1 seizoen eens 11 keer Highbury bezocht en toen waren de prijzen van kaartje een schijntje van nu. En dat was al een rib uit m'n lijf.
DG, als je volgend seizoen een keer een extra kaartje zou kunnen regelen houd ik me aanbevolen. Ik wil absoluut Highbury nog een keer bezoeken in het laatste seizoen daar.![]()
A Bola meldt het al weken. Recent ook News Of The Worldquote:Op zondag 29 mei 2005 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb er nog nergens iets van gelezen
Maar die laatste kan je toch niet serieus nemen.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
A Bola meldt het al weken. Recent ook News Of The World
Dat weet ik wel heel zeker,geen haar beter dan Lehmanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is het daar nog niet voorbijgekomen dan, het zou de zoveelste blunder zijn op het gebied van keepers.
Jij hebt de UEFA Cup finale niet gezien?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Toch kan het best meevallen met Ricardo. Je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |