Per pil? Dan zit je dus nu al over de maximale dosis. Is dat gevaarlijk? Ja, dat is best gevaarlijk, want ibuprofen is heftig voor je maag.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
400
Je mag niet én, én. 't Is toch echt of, of. Ook als het verschillende middelen zijn. Helaas voor je hoofdpijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ow..
Dan doe ik t niet..Mag ik ook niet zoiets als saridon erbij slikken, dat ligt hier ook nog namelijk
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:56 schreef kikoooooo het volgende:
het is gewoon weer uitgewerkt, het was een hele tijd over
dat zegt ie net die is ie kwijtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
1200mg geloof ik. 3 van 400 of 2 van 600 mg. staat ook in de bijsluiter he.
Daar kies ik zélf wél altijd voorquote:Op donderdag 21 april 2005 18:03 schreef Ericjuh het volgende:
waarom slikt niemand meer paracetmol meer?
Omdat ze niet werken bij stevige pijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:03 schreef Ericjuh het volgende:
waarom slikt niemand meer paracetmol meer?
paracetamol werkt beter dan iboprofen... als je maar een spiegel opbouwd...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Omdat ze niet werken bij stevige pijn.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
paracetamol werkt beter dan iboprofen... als je maar een spiegel opbouwd...
Idem.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Bij erge pijn is ibu de (tijdelijke) oplossing. Als ik buikpijn heb van de ongesteldheid helpen nog geen 10 paracetamols hoor. 2 ibu's en ik heb geen pijn meer
Inderdaad, bij menstruatiepijn of andere spierpijn helpt ibuprofen of naproxen veel beter dan paracetamol. Bij koorts en/of hoofdpijn zou ik eerder paracetamol slikken.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Bij erge pijn is ibu de (tijdelijke) oplossing. Als ik buikpijn heb van de ongesteldheid helpen nog geen 10 paracetamols hoor. 2 ibu's en ik heb geen pijn meer
Heb je wel eens naproxen geprobeerd (merknaam is bijv. Aleve)? Dat helpt bij mij namelijk ook/net zo goed tegen menstruatiepijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idem.
Alleen mag ik ze niet meer slikken. Ik overweeg dan ook sterk om weer aan de pil te gaan, wat een ellende iedere maand.
als je 1x paracetamol slikt helpt het natuurlijk voor geen kut!!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik hoorde dat je ook speciaal spul daar voor had... mijn vriendin slikt dat wel eens.. naproxinatrium is idd behoorlijk zwaar..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens naproxen geprobeerd (merknaam is bijv. Aleve)? Dat helpt bij mij namelijk ook/net zo goed tegen menstruatiepijn.
Naproxen komt net als Ibuprofen uit de propionzuurgroep; zelfde werking op je maag, kortgezegd.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens naproxen geprobeerd (merknaam is bijv. Aleve)? Dat helpt bij mij namelijk ook/net zo goed tegen menstruatiepijn.
Ik slik niks als het niet nodig is.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je 1x paracetamol slikt helpt het natuurlijk voor geen kut!!
slik het met regelmaat.. dan werkt het zeker weten beter dan ibuprofen..
ibuprofen blijft een pijnstiller.. paracetamol doet ook iets aan de koorts..
Fucking hellquote:Op donderdag 21 april 2005 18:14 schreef kastanova het volgende:
M'n record staat op 7 x 600 binnen 7 uur incl. veel drank gedurende die uren...
Verstandskies laten uitboren en trekken en daarna een survival/zuipfeest; aan het eind van de dag zag ik er uit alsof ik in coma lag, maar ik praatte nog wel...
De laatste 5 uur ben ik dan ook helemaal kwijt.
Vraag anders eens bij de huisarts voor naproxen zetpillen. Dat scheelt al een hele klap op je maag.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idem.
Alleen mag ik ze niet meer slikken. Ik overweeg dan ook sterk om weer aan de pil te gaan, wat een ellende iedere maand.
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je 1x paracetamol slikt helpt het natuurlijk voor geen kut!!
slik het met regelmaat.. dan werkt het zeker weten beter dan ibuprofen..
ibuprofen blijft een pijnstiller.. paracetamol doet ook iets aan de koorts..
Dat ben ik idd van plan, mousquote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Vraag anders eens bij de huisarts voor naproxen zetpillen. Dat scheelt al een hele klap op je maag.
Jeetje, waar is dat voor?!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Ik moet juist mijn ibruprofen en naproxen ondersteunen met 1000 mg paracetamol.
's morgens begin ik bijv. met 500 mg naproxen + 1000 mg paracetamol. In de middag nog eens 1000 mg paracetamol en 's avonds nog een keer met 500 mg naproxen.
ja klopt er staat ook in de bijsluiter dat je je eerst ff lekker leeg moet kakkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ben ik idd van plan, mous
Ik heb al zetpillen paracetamol van 100 mg. gehaald bij de drogist; 5 minuten na innamemoest ik al naar de wc; blijkbaar hebben zetpillen een laxerende werking....
Ik vraag er wel een kurk bij.
Krijg je alleen weer hele nare darmkrampen vanquote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Vraag anders eens bij de huisarts voor naproxen zetpillen. Dat scheelt al een hele klap op je maag.
zou kunnen, ik heb daar geen ervaring mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg je alleen weer hele nare darmkrampen van.
Oh, is dat schadelijk voor je maag?quote:
Euuuh, wat is inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, is dat schadelijk voor je maag?.
Euuuh, het is inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden, maar ik heb wel verdomd vaak last van m'n maag.
Kan dat daar van komen, of was ik al dood geweest als er die dag schade ontstaan is?
Doe maar klikkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Euuuh, wat is inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden?
En ik had nog well gescrollt... Glaaad overheen gekeken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |