die man uit H'sum was blijkbaar de weg compleet kwijt, een wanhoopsdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het blijft nog speculeren, net als bij dat gezin uit Hilversum van vorige week. Nu weet ik niet wat erger is, er zelf ook een einde maken of proberen er onderuit te komen en als dat mislukt de gevolgen nemen.
ja, vandaar ook dat ze bij Editie NL zo nadrukkelijk vermeldden dat de politie die persconferentie zal houden en niet justitie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
De buurtbewoners hebben een uitnodiging ontvangen voor een bijeenkomst over het gebeuren. Met daarbij een brief van slachtofferhulp. Dit kan nooit goed nieuws zijn.
tja...beetje zinloos na 1 week complete opening van zaken wb naam en foto'squote:
Je vergist je snel. Ik zou zweren dat ik een paar dagen geleden Orlando Bloom in de metro zag, terwijl je weet dat het onmogelijk is...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zit het dan met getuigen die de vrouw nog hadden gezien in Leidschendam op dinsdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |