Ze kreeg wel een zwangere doos telt dat ookquote:Op donderdag 21 april 2005 15:57 schreef Brentmeister het volgende:
Cavia's zijn leuk
(Ik dacht even dat er stond dat je vriendin zwanger was)
Kwist niet waar ik hem moest plaatsen d8 dan maar bij aangebodenquote:
Een van de kleintjes die we punky noemen is een mannetje de andere uk is een vrouwtjequote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef ParanoidEv het volgende:
De kooi is veelste klein. Heb je die andere grote cavia al gecheckt op geslacht? Anders moet je dat snel doen, als het een mannetje is heb je over 2 maanden weer baby's.
Ik zou er best nog 1 willen, ik wil toch nog mijn kooi uitbreiden voor een caafje erbij. Maar je komt zeker niet toevallig in de buurt van Goes?
Ok is prima, dan weet ik dat. Cavia's genoegquote:Op donderdag 21 april 2005 19:45 schreef declan het volgende:
[..]
Een van de kleintjes die we punky noemen is een mannetje de andere uk is een vrouwtje
Goes neej niet direct.
Ik heb vrienden in vlissingen wonen
Kan eens vragen of die zin hebben in een ritje, maar geef je weinig kans
Eh, je hebt me nog gemaild, ik weet eigenlijk de 'uitslag' nog niet, die zou ik nog graag willen weten natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2005 07:39 schreef declan het volgende:
Slotje graag
De gene uit vlissingen wilde hem niet brengen, maar dat heb ik je gemaild gisteren niet gehad?quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Eh, je hebt me nog gemaild, ik weet eigenlijk de 'uitslag' nog niet, die zou ik nog graag willen weten natuurlijk.
Blijkbaar niet. Maar goed, is prima dan weet ik datquote:Op dinsdag 26 april 2005 06:23 schreef declan het volgende:
[..]
De gene uit vlissingen wilde hem niet brengen, maar dat heb ik je gemaild gisteren niet gehad?
Pfjuw gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:19 schreef declan het volgende:
Wees gerust MAnonneke
Ze zijn beide weg. Ik had ze ook op Marktplaats gezet 1349 bezoekers
Iemand kwam kijken voor de dame en werd meteen verliefd op het jongetje
SLOTJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |