Je wilt me permanent nieuwsgierig houden he?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even gewerkt en daarna Aliceys héle leuke cadeautje opgehaald. P Nu ben ik eten aan het koken.

quote:Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Je wilt me permanent nieuwsgierig houden he?

Ik merk dat ik het de hele week eigenlijk al koud heb. Nu kleed ik mezelf niet bijzonder warm, maar het echt koud hebben is iets wat ik toch niet gewend ben...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo? Je bent afgevallen en je hebt het nu minder warm?

quote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef ReCreative het volgende:
't Wordt wel een aardige dialoog, niet? Die slowchat zo.
Hoe is het?quote:Anyway, hier ben ik ook weer eens. Uw nukkende zweefkees.

Welkom terug!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef ReCreative het volgende:
Anyway, hier ben ik ook weer eens. Uw nukkende zweefkees.

Ik voel mezelf niet minder vet aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent gewoon je beschermende vetlaag kwijt.
Ik denk wel dat ik genoeg eet.. Als ik niet genoeg eet voel ik juist geen kou, en zal ik het juist eerder warm hebben.. Aan de andere kant verlies ik gewicht, dus misschien eet ik toch niet genoeg.. Ik heb echter geen honger ofzo..quote:Eet je wel genoeg? Ik krijg het altijd koud als ik niet genoeg eet.

Inderdaad. Ik eet dta spul ook wel eens, maar er zit rond de 10% suiker in!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reclame voor 'Go!', vruchtenyoghurt zonder vet. Belachelijke volksverlakkerij, er zit namelijk wel veel suiker in. In Amerika noemen ze ook alles 'low fat', maar dat er 50% suiker in zit maakt zeker geen ruk uit?

Na een erg raar weekend, wel weer okquote:

Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad. Ik let veel meer op suiker dan op vet als ik wat gewicht kwijt wil, en dat werkt als een tierelier. Niks mis met vet.
Ja, maar ik baal ook van de mening van de meerderheid. Blijkbaar wil de meerderheid mierzoete yoghurt. Blijkbaar wil de meerderheid producten zonder vet met een kilo suiker. Blijkbaar wil de meerderheid geen kant-en-klare groente-gerechten.quote:Maar goed, ik baal er af en toe van dat consumenten op allerlei fronten bedrogen worden.

Klein voorschot dan, ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na een erg raar weekend, wel weer ok. Alles staat weer op de rit, de NUON schrijft geen belachelijk grote bedragen meer af van mijn rekening* en ik weet sinds dit weekend hoe ik ridder moet worden
.
* ENECO nog wel, dat noemen ze 'voorschot' maar daar kan ik drie maanden lang zeer luxe van eten.

Ja, daar zijn wij dan weer het slachtoffer van.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar ik baal ook van de mening van de meerderheid. Blijkbaar wil de meerderheid mierzoete yoghurt. Blijkbaar wil de meerderheid producten zonder vet met een kilo suiker. Blijkbaar wil de meerderheid geen kant-en-klare groente-gerechten.

Theo Maassen zei het al. Als er een groep mensen is die je nooit moet laten kiezen, is het wel de meeste mensen. Maar daar zullen de meeste mensen wel anders over denken.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, daar zijn wij dan weer het slachtoffer van.

quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil je ridder gaan worden dan RC?
Na, ik ben door een mazzeltje via Heer van Kennemerland Graaf van Holland geworden, en ik heb dus nooit een fatsoenlijke ridderopleiding gehad. En steeds meer hovelingen dringen er toch wel op aan dat eens te doen. Dus heb ik een handboek gekregen van de Gravin van Frieslandquote:

Ik ben voor een oligarchie!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
Theo Maassen zei het al. Als er een groep mensen is die je nooit moet laten kiezen, is het wel de meeste mensen. Maar daar zullen de meeste mensen wel anders over denken.

Zullen we zaterdag even een staatsgreep doen?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben voor een oligarchie!

Okee dan.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
Na, ik ben door een mazzeltje via Heer van Kennemerland Graaf van Holland geworden, en ik heb dus nooit een fatsoenlijke ridderopleiding gehad. En steeds meer hovelingen dringen er toch wel op aan dat eens te doen. Dus heb ik een handboek gekregen van de Gravin van Friesland.
Laat ik dat nou toevàllig niet in de kast hebben liggen.quote:Heeft er iemand trouwens lood? Ik ben op zoek naar 5-600 kilo lood...

Ik dacht dat we dat op de meet gingen doen?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Zullen we zaterdag even een staatsgreep doen?

Friesland!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
Na, ik ben door een mazzeltje via Heer van Kennemerland Graaf van Holland geworden, en ik heb dus nooit een fatsoenlijke ridderopleiding gehad. En steeds meer hovelingen dringen er toch wel op aan dat eens te doen. Dus heb ik een handboek gekregen van de Gravin van Friesland.
Nee, sorry. Zo vaak wordt er hier ook niet geschoten, dus dat is ook geen optie.quote:Heeft er iemand trouwens lood? Ik ben op zoek naar 5-600 kilo lood...

Dat is misschien wel een beter idee. Van de meetgangers kunnen we dan een leger maken dat ons moet beschermen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat op de meet gingen doen?

Een hostingabonnement staat niet op de balans, omdat het geen waarde vertegenwoordigt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef ReCreative het volgende:
Staat een hostingabonnement trouwens onder de vaste of de vlottende activa op de balans? En hoe bereken je de voorraad van iets wat digitaal is en dus eindeloos gereproduceerd kan worden?

Welnee, 'we' hebben het over de bestuurders van een aantal graafschappen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee dan.Hebben we het hier over een RPG of...?
Verdikkemequote:Laat ik dat nou toevàllig niet in de kast hebben liggen.

Je bent dus ècht 'graaf'? En wat houdt dat allemaal in dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef ReCreative het volgende:
Welnee, 'we' hebben het over de bestuurders van een aantal graafschappen.

Er moest een alliantie gevormd worden vanwege opkomende dreiging van Zeeuwen en Brabanders. En dan kies je de beste van de slechtstequote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
Friesland!Let op waar je mee in zee gaat!
Schieten? Koken! Ik heb een paar liter kokend lood nodig, dat hebben ridders altijd namelijk om over de kantelen te gooien.quote:Nee, sorry. Zo vaak wordt er hier ook niet geschoten, dus dat is ook geen optie.

Daar zit wat in. Je kunt er ook niet op afschrijven natuurlijk. Maar het is wel een onderdeel dat van noodzaak is voor het voortbestaan van de onderneming.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Een hostingabonnement staat niet op de balans, omdat het geen waarde vertegenwoordigt.
Okquote:Iets wat reproduceerbaar is zoals je omschrijft valt buiten voorraadbeheer lijkt mij.

Als die Friezen er in trappen mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Er moest een alliantie gevormd worden vanwege opkomende dreiging van Zeeuwen en Brabanders. En dan kies je de beste van de slechtste.
Wat milieu-onvriendelijk!quote:Schieten? Koken! Ik heb een paar liter kokend lood nodig, dat hebben ridders altijd namelijk om over de kantelen te gooien.

Ja hoor, bedankt nog daarvoorquote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Heb je trouwens mijn mailtje nog gehad, RC?

Uiteindelijk zijn er natuurlijk heel veel contracten van belang voor het voortbestaan van de onderneming.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Je kunt er ook niet op afschrijven natuurlijk. Maar het is wel een onderdeel dat van noodzaak is voor het voortbestaan van de onderneming.
np.quote:Ok. Thanks
.

Ja, ik ben nog niet weg hoor.quote:Als die Friezen er in trappen mooi meegenomen natuurlijk.

RC doet aan message queueingquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja hoor, bedankt nog daarvoor. Maar je staat achter nog zo'n 3-400 mailtjes dus ik wil nog even reageren maar dat zou zomaar eens even kunnen duren
.

Ach ja, een beetje statie dit, statie dat, leenmannetjes op bezoek, raad hier, raad daar, boze boeren over tienden die ineens 1/9-den werden, dat soort dingen...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent dus ècht 'graaf'? En wat houdt dat allemaal in dan?

Aha, ik snap het. Politiek gedoe.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:15 schreef ReCreative het volgende:
Ach ja, een beetje statie dit, statie dat, leenmannetjes op bezoek, raad hier, raad daar, boze boeren over tienden die ineens 1/9-den werden, dat soort dingen...

Als ik ga trouwen ben ik ineens Graaf van Holland en Friesland, maar dat hebben ze nog niet zo door daar geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
Als die Friezen er in trappen mooi meegenomen natuurlijk.
Mijn ridderhandboek vermeldt niets over ijzerquote:Wat milieu-onvriendelijk!
Milieu-vriendelijke ridders gebruiken gewoon ijzer.

Stil houden is mijn advies.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen ben ik ineens Graaf van Holland en Friesland, maar dat hebben ze nog niet zo door daar geloof ik.
Ijzer is vast ook heet genoeg.quote:Mijn ridderhandboek vermeldt niets over ijzer. Hier staat: 'Lood, pek of olie in kokende toestand'.

Goede vraag. Kokende sla-olie is milieuvriendelijk en best pijnlijk. Aan de andere kant is de temperatuur wel veel lager dan kokend lood..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef ReCreative het volgende:
Zou sla-olie ook mogen, of doen alleen suffe ridders dat?

Slim eigenlijk om dat op een semi-openbaar forum te bespreken eigenlijkquote:
Als het niet in mijn boek staat, kan het niet.quote:Ijzer is vast ook heet genoeg.

Er zitten best aardig wat Friezen hier inderdaad!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Slim eigenlijk om dat op een semi-openbaar forum te bespreken eigenlijk.
Tuuwk wel, je bent toch een creatieve ridder?quote:Als het niet in mijn boek staat, kan het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |