Waar halen ze in allereil nog even een goede spits vandaan eh..?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef BennieK het volgende:
Als PSV nog voor het half uur een goal weet te maken hebben ze goede kans
De helft van je gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:10 schreef kamagurka het volgende:
Aangezien ik niet wil dat chelsea de CL wint, hoop ik dat psv verliest morgen... maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ze winnen.
HOEZO? Wat zei ie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
Vanavond heb ik Cocu gehoord, en dat belooft niet veel goeds.
Deze wedstrijd is binnen een halfuur over...
Precieze woorden weet ik niet precies, maar het kwam er op neer dat PSV de eerste 20 minuten als een dolle naar voren gaat rennen....quote:
Remember Depor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precieze woorden weet ik niet precies, maar het kwam er op neer dat PSV de eerste 20 minuten als een dolle naar voren gaat rennen....
Moet je niet doen tegen Milan...
De uitzondering.quote:
Ik ben iets positiever, 10%quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
We hebben 3% kans schat ik in...
OKquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De helft van je gebeden zijn verhoord
quote:De vleugelverdedigers Lucius en Lee zullen afwisselend doorschuiven naar het middenveld. Vennegoor of Hesselink moet met de centrale verdedigers Stam en Nesta duelleren. De laatstgenoemde keert terug van een schorsing. "Jan moet met heel veel strijd onze ploeg nog meer karakter geven", aldus Hiddink die niet zoals in de uitwedstrijd tegen AC Milan een beroep op de geblesseerde Beasley kan doen. "We moeten ze achterin weer pijn proberen te doen. We moeten hopen dat ze toch van ons in paniek raken. Als dat allemaal lukt, dan is er misschien toch nog iets heel moois mogelijk. Daar gaan we alles en echt alles aan doen. Dat kan ik wel beloven."
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:quote:
Dan kun je niet rekenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:
50% - T10% - T10% - S10% - E5% + V5% = 20%
* JaWi dom isquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
50% - T10% - T10% - S10% - E5% + V5% = 20%
PSV kan een 100% kans niet scoren, hopelijk deze 20% kans welquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zeg 20% kans voor PSV
Even alle gekheid op een stokje, ik zie Milan vanavond gewoon niet niet scoren (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:
50% - T5% - T5% - S5% - E30% + V-5% = 0%
Misschien heb je wel gelijk hoor. Met die Sjevtsjenko voorin... objectief gezien is dat teveel klasse voor PSV. Maar aan de andere kant, dé kracht van PSV was de verdediging, dat was het opvangen van aanvallen van de tegenstander op het middenveld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Even alle gekheid op een stokje, ik zie Milan vanavond gewoon niet niet scoren (als je begrijpt wat ik bedoel). Zeker niet als je het objectief wat PSV moet bereiken ziet, wordt dat gewoon sowieso altijd 1 goal in 't mandje. Ik gok door Kaka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |